Turbo TDI, schema legaturilor: valve N75, EGR, N18, N239

Romana:  Pentru ca apar o multime de intrebari si multe nelamuriri vis a vis de modul de conexiune a diferitelor valve tip N75, N18, EGR, etc.. la Volkswagen Passat si nu numai, (  principial este valabil si la Skoda, Audi, Seat precum si in general la motoarele turbo cu geometrie variabila VNT – Variable Nose Turbo)  am realizat o schema de principiu, o diagrama a valvelor la  Turbo TDI, cu schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239 cu fotografii ale componentelor si legaturile conductelor ( tubuletelor )dintre ele.
English:Turbo TDI: valves and vacuum connections schematics, tutorial, picture. For the English version please read below. 

 N75, EGR, N18, N239, actuator, turbo, schema, diagrama, valva, senzor,Turbo, tdi, passat, vw

Romana: Pentru ca apar o multime de intrebari si multe nelamuriri vis a vis de modul de conexiune a diferitelor valve tip N75, N18, EGR, etc.. la Volkswagen Passat si nu numai, (  principial este valabil si la Skoda, Audi, Seat precum si in general la motoarele turbo cu geometrie variabila VNT – Variable Nose Turbo)  am realizat o schema de principiu, o diagrama a valvelor la  Turbo TDI, cu schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239 cu fotografii ale componentelor si legaturile conductelor ( tubuletelor )dintre ele. Diagrama este de principiu si aspectul componentelor, valvelor poate varia de la un model la altul, de asemenea si schema conexiunilor. Dar in principiu aceasta este. Voi publica si o schema care sunteaza valvele si arata ce componente pot fi inlaturate pentru o crestere a performantelor sau in cazul unor probleme.
Click pe foto pentru marire.
SERVICE AUTO VW PASSAT

ENGLISH: This is the schematics of the vacuum connections between diferent valves on the B5 Volkswgen Passat TDI.
The turbo, N75 valve, N18 valve, N239 valve, actuator, EGR and so on. The same schematics principle is also for many Audi, Skoda, Seat cars and others Turbo TDI with VNT – Variable Nose Turbo.
Please click on the picture for a greater size.

Turbo TDI, schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239, valvula, valve

264 comentarii

Din categoria Auto, Uncategorized

264 de răspunsuri la „Turbo TDI, schema legaturilor: valve N75, EGR, N18, N239

  1. Catalin

    De ce se plafoneaza un aidi A6 motor 2500 TDI dupa ce atinge viteza de 140km la ora ( nu mai prinde viteza nu mai fuge)
    De ce sta martorul de motor aprins uneori da uneori nu
    Va rog mult spunetimi si mie va implor

    • Allex*

      Salut.
      Vad ca postul tau este destul de vechi si cred ca ai gasit un raspuns pana acum.
      Eu m-am confruntat cu o problema similara ( se plafona la 130-140, check engen aprins) iar masina nu mai avea popularul (‘zvac/vlaga) cuplu. Daca opream motorul si-l porneam din nou ( nu in mers bineinteles :)), masina mergea perfect pana la 130-140 unde iar se plafona, check engen aprins, nu mai avea cuplu, chiar daca o lasam sa coboare la 60km/h.
      La mine a fost un furtun de presiune de la turbo ( la motorul meu ”AVF”’ are forma de ‘S, cu sectiunea de 7-8 cm, era crapat), Cand ajungea la 130-140/h, turbina facea presiune dar rasufla pe acolo. Asta a fost la mine.
      Poate este de ajutor altora.
      Sanatate.

  2. salut baiet am o antrebare am un saab 93 cu motor de 1.9tid 120hp de ceva vreme a anceput sa scoata un fum albastrui si miroase a motorina daca opresc motorul si al repornesc se comporta normal dar dupa cati va km mersi adica 10 15 km ancepe din nou sa scoata fum si sa bage gaze an masina al opresc si al repornesc ami puteti spune care ar fi cauza va multumesc

  3. Andrei

    Salutare lume. Am o problema cu un Ford Galaxy 2.0 2012 120kw. Eroarea care persista e P2565. Am verificat acuatorul de pe Turbo, Electric e ok tija e ok dar nu vine vacuum pe furtun. Am schimbat electrovalva de vacum cu una noua si apoi am observat ca nu primeste minus in mufa. de cand pun contactul plusul e prezent dar minusul nici cand pornesc nici daca turez… Stiti cine comanda aceasta electrovalva de vacuum? Astept un sfat. Multumesc.

  4. Cutuggnio Giuseppe

    Ieu zic sa nu va mai puneti atatea intrebari,vindeti-le!

  5. Neacșu

    Bună ziua. Dețin Skoda Octavia 1.9 Tdi motor ALH. 2007.Mi_a apărut în bord aprins motorul pe culoarea galben. Motorul trage,merge frumos, nu sunt alte probleme. Am curățat supapa EGR, dar tot apare și dispare în bord. Ce altceva trebuie făcut. Mulțumesc

  6. Florin Pascariu

    De unde alimentez cu vacuum.la schema dvs?

Lasă un răspuns către The Vale Anulează răspunsul