Se misca ceva in tara asta, aventuri la finante. :)

Stimati Tovarasi colegi brasoveni.,

Cu bucurie tin sa va anunt ca se misca ceva in tara asta.  Si in bine!
Nici mie vine nu-mi vine sa sa cred ce scriu, dar merita mentionat si laudat pentru ca eu personal sunt foarte incantat.

Sa va povestesc.
Zilele trecute am avut treaba la Finante.  Si in centrul Civic si dincolo, pe Dorobantilor. Da stiu ce ganditi, sunt locuri groaznice si de evitat!  Traiasca Cayman Islands 🙂
 Totusi era necesar sa-mi pun actele si impozitele in regula, pentru ca, distrat si delasator cum sunt, aveam o mie si una de anunturi, somatii, ultimatumuri si amenintari. Inca putin si trimiteau recuperatori.
Fiind tot plecat, eram in urma rau…. si cand spun in urma… nu glumesc, e vorba de a lot, a waayyy back!
Nu comentez faptul ca unele somatii erau doar pentru un leu. Logic, costa mai mult hartia, sa nu mai vorbesc de expediere si munca de sortare, emitere, etc…
Ok,  imi iau inima’n dinti si atac problema frontal. Cu groaza deoarece stiam cu ce acrituri am de a face, si ca unele functionare de acolo se poarta cateodata de parca le iei tu cu forta bani din buzunar.
Parca nu-si dau seama ca de fapt tu vii sa dai bani din munca ta si pentru salariul lor.
Acum, ma stiam si cu musca pe caciula si eram pregatit de un tratament a la Patimile lui Cristos. Si pentru ca am ajuns cu doar 10 minute inainte de sfarsitul programului ma asteptam la un sictir total.
Dar, Big Surprise! Nu am cuvinte sa laud personalul cu care am avut de a face. M-am plimbat pe la vreo 6 ghisee si 5 camere, si peste tot am avut parte de o comportare absolut exceptionala din partea personalului! Sincer, prietene sa-mi fi fost si garantat nu se purtau mai bine.
Amabilitate si serviabilitate peste 100%.  Zambitoare, vesele, amabile, incercau sa-mi rezolve problemelele de parca ar fi fost problemele lor.
Niciodata nu m-am gandit ca as putea sa laud personalul din Administratia Financiara Brasov dar acum chiar merita din plin. Nu stiu daca tot personalul e asa, dar cel putin femeile cu care am avut de a face, si cele de la agentia din Centrul Civic, si cele de pe Dorobantilor merita 10+ si bravo!
Si credeti-ma, sunt un carcotas cat cuprinde si nu laud usor.
Cu o floare nu se face primavara dar cred ca se misca ceva in tara asta. Incet, foarte incet, dar e spre bine.
Sa dea Dumnezeu sa continue asa.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

