Tehnic – VW Passat – Solutii

Articole utile auto VW Passat. Iar la baza paginii aveti manuale de reparatii VW, informatii utile, depanare, etc.

SERVICE AUTO VW PASSAT
PROBLEME CU MAF -ul la VW PASSAT

https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/
Simtome:  A pierdut brusc din putere. Masina nu mai tragea, nu te mai baga in scaun cand bagai acceleratia la maxim, urca pana la 2000 de ture apoi gata, lent, foarte lent mai sus, lenesa rau, si iti trebuia un secol sa treci de 90 – 100km/h. Continuare…

Curatarea turbinei la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2009/02/18/curatarea-turbinei-turbocompresorului-la-vw-passat/
In general la motoarele TDI,  turbocompresor si geometrie variabila, circulatul mult in oras, mersul lent, subturat poate cauza blocarea turbocompresorului, in fapt a geometriei variabile a turbinei. Funinginea, in timp, se depune pe palete (vane) iar acestea nu mai deschid sau deschid incomplet. In consecinta masina nu mai trage, demarajul este lent si mai grav, poate introduce masina in limp mode.LIMP MODE este modul de protectie in care motorul este introdus de catre computerul de bord, ECU, atunci cand sesizeaza o eroare mai grava. LIMP MODE -ul este usor de sesizat, masina pierde brusc putere dupa o anumita turatie sau in fortaj, si isi revine dupa un restart.La o scanare vag-com eroarea aparuta poate fi:
17964 Charge Pressure control negative deviation sau  17965 Charge Pressure control positive deviation … Continuare

Schimbarea si localizarea filtrelor la VW Passat: Filtrul de aer, filtrul de ulei, filtrul de polen si filtrul de motorina la VW Passat B5:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2009/01/09/schimbarea-filtre-vw-passat-b5-maraton-filters-marathon-changing-all-vw-filters/
Am pus aici un tutorial si instructiuni pas cu pas pentru schimbarea filtrelor la VW Passat. Filtrul de aer, filtrul de motorina, filtrul de ulei si filtrul de polen… Continuare

Demontarea farurilor si semnalizatoarelor la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/11/11/tuning-auto-faruri-angel-eyes-la-volkswagen-passat/
Sfat pentru toti care au farurile matuite. Le puteti slefui cu solutie de polish auto, car polish, etc. Merge la plastic, dar preventiv incercati inainte pe un colt, sa fiti siguri. Daca farurile sunt mate rau, folositi intai cel mai fin smirghel posibil, il udati si apoi dati cu el ud, sa luati zgarieturile mari. Apoi polisati cu solutia de polisare. Pregatiti-va sa o frecati :) la greu de va vor durea mainile. O masina electrica de polisare ar fi de ajutor, dar atentie la viteza si apasare, sa nu topiti plasticul. Continuare….

Demontarea usilor si panourilor interioare de la portiere la VW Passat: Pentru schimbare boxe, difuzoare, macara geam
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/09/26/vw-passsat-b5-demontarea-usilor-removing-the-inside-door-panel/

Demontarea bordului si schimbarea casetofonului la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/06/20/vw-passat-demontarea-bordului-scoaterea-schimbarea-casetofonului/

Resetarea perioadei de SERVICE – Service reset la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/05/06/service-reset-vw-passat/
Resetarea perioadei de service si a mesajului SERVICE de pe bord.
La pornire, pe bord apare afisat SERVICE si se aude un bip -ait.

Schema legaturilor la TURBO si a valvelor: N75 EGR , N18, N239  aici:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/04/24/turbo-tdi-schema-legaturilor-valve-n75-egr-n18-n239/


MANUALE SI INSTRUCTIUNI PENTRU VW PASSAT:
Pentru download: Dati click dreapta cu mouse-ul si „Save target as….”

Recomandat! Extrem de util si interesant!!! (multumiri Dan Cheloo 🙂  )
Manualul motorului VW TDI 1,9 Pumpe Duse (eng) 1,3mb aici: VW 1,9 TDI PD engine

CLIMATRONIC  VW
– Constructie, reparare, coduri, service (in engleza) 1,2 mb pdf aici: Climatronc Service
SISTEMUL DE RACIRE VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in engleza) 0.5 mb pdf aici: VW Cooling System
Sistemul de Racire  VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in rusa dar ok ) 3.2 mb pdf aici: VW Racire si Clima
AMBREIAJUL VW – Fotografii, depanare (in rusa)  2,4 mb aici: VW Clutch
CODURI OBD: Lista de coduri si diagnosticare OBD (eng) 1,5 mb: OBD Codes
Manualul utilizare VAG-COM in limba Romana aici: VAGCOM

Aici voi mai tot updata pe masura ce strang  date sau „ma joc” la masina. 
Daca v-a placut sau ati gasit informatii utile, nu uitati , folositi butoanele de share de mai jos  pt a fi si altora util.

SERVICE AUTO VW PASSAT

**************************************************************
PROMO: 
OCAZIE: TEREN DE VANZARE IN BRASOV, ZONA CENTRUL VECHI2126 mp, numai 79 eur/mp!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY!
ATENTIE! PENTRU PASIONATII DE AVENTURA! TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY! 

ASCENSIUNE KAZBEK

– VINO SI TU CU NOI! –– ORGANIZAM EXPEDITIITARA DE FOC, PATAGONIA, SERENGETI, ZANZIBAR, INSULA PASTELUI, PERU, NAZCA, CUBA, REGATUL BHUTAN, NEPAL,
– ASCENSIUNE: KILIMANJARO, MONT BLANC, ARARAT, ACONCAGUA, EVEREST BASE CAMP, KAZBEK, ELBRUS
URMATOARELE PLECARI:
ELBRUS: 4 august – (locuri epuizate)
MONT BLANC 14 august (locuri epuizate)
AFRICA – Kilimanjaro , Serengeti, Zanzibar, Masai Mara – 11, 14 sau 17 zile – plecare 19 noiembrie
CUBA – Super turul insulei 20 zile!! – plecare 8 noiembrie (locuri limitate!)
VENEZUELA – expeditie 14 zile – plecare 3 decembrie (locuri limitate)
Discount pentru rezervari facute prin Urbi et Orbi – mentionati: „prin Urbi et Orbi” in email
Detalii pe:  www.extreme-travel.ro  contact: valentin@extreme-travel.ro

Organizam la cerere si expeditii si ture montane in Romania – Retezat, Apuseni, Fagarasi, etc.

**************************************************************

Anunțuri

1.516 răspunsuri la „Tehnic – VW Passat – Solutii

  1. Vali

    Salut am si eu un passat din 2002 si in timpul mersului se aprinde martorul de la frana de mana si sonor avertizare handbreak on ce ma sfatuiti sa fac.eruare nu da am verificat comutatorul de la frana de mana functioneaza care ar mai fi cauza?va multumesc

  2. Hiriza Orlando

    Buna te rog daca poti sa ma ajuti cu demontarea tulumbei la un passat din 2002 combi

  3. florin tm

    am si eu passat din 97 /1,6 benzina si la rece porneste greu este cand o ia la sfert si in mers turometru de la rotatile pe min se duce sub 900 si motoru da sa moara care ar fi cauza multumesc

  4. Ionut

    Salut am o problema cu un passat 1.8 20v 125cp, in timp ce mergeam mi-au picat ceasurile de apa si de benzina, la cateva momente sa aprins martorul de la strop gel care ma anunta ca nu am lichid cu toate ca aveam bidonul peste 75% cu lichid de parbriz, precizez ca afara erau -26 de grade si ca mergeam de circa 150 de km fara sa imi prezinte probleme, din momentul respectiv becul la benzina imi sta aprins in permanenta cu toate ca am peste 10 L de benzina in masina si nu imi indica temperatura apei la motor, desi caldura baga fara probleme dupa primele 5 min de stat pe loc sau dupa primele 2 min de cand merg cu ea. Multumesc

  5. Zdravím mám na vás otázku mám passata B6 2.0 tdi. Šiel som a zrazu strašná rána a auto nemalo výkon zastavil som na krajnici pozrel čo to bolo zistil som ze strelila hadica ktorá vedie do turba. Dal som to spravil auto je jednoznačne servírované pár dní som si prišiel pre auto isol som od servisu a poceste stade zrazu mi začali svietit žavice a kontrolka motora zastavil som zhasol som a vyskúšal som ešte raz naštartovať a ísť a nič po pár km zase to isté sa mi rosvietilo a ešte plus kontrolka ECU. Došiel som domou popozerať som všetko vyzeralo Ok myslel som si ze to nevipli počítačom tak som ho dal na diagnostiku odstrániť chybí auto isol ráno som.sile na ňom a zase to isté a plus mi začali svieti ďalšie kontrolky teraz neviem co.mam robiť stým

  6. Victor

    Va salut
    Am un passat B6 din 2006, daca o las peste 7-8 ore in parcare dureaza m-ai mult timp pana porneste exact cum s-ar duce motorina inapoi in rezervor, adica se decompreseaza, de un timp am impresia ca in bord compiuteru imi indica eronat consumu adica 15-16% Km.
    M-am gandit ca daca consumul il citeste din rezervor de pe pompa e posibil din cauza ca sar putea ca o parte din potorina sa se intoarca in rezervor pe retur si de aicea si consumu estimat asa mare (parerea mea).
    Vreau sa pun o supapa de unisens in speranta ca sar rezolva problema,imi puteti da o idee unde ar fi m-ai indicat sa o montez?
    Multumesc!

  7. Ionel

    Salut,

    Am un Passat b6 din 2005 motor BMP. Are facut DPF OFF si inlaturat fizic. A inceput sa imi consume 13-14 l/100km in oras iar in afara undeva la 8; am pus diagnoza pe masina si imi arata ca supapa egr merge prost, adica valoare care ar trebui sa fie: ~250g/stroke iar valoarea reala e ~450g/stroke. Am desfacut EGR si am constatat ca este deasemenea dezactivat(lamelele care alimenteaza motorasul sunt taiate). Dupa ce l-am montat, consumul si a revenit iar dupa aproximativ 500de km a inceput iarasi sa consume. Aveti idee ce naiba ar putea sa aibe?

    Merci

  8. Am un passat din 98 tdi si imi da un cod de eroare:
    17978 – Modul de comandã motor
    P1570 – 35-00 – blocat prin IMMO

    ce este de facut?
    Multumesc!

  9. Florin Mircea

    Salut. Va rog sa ma ajutați cu următoarea informatie:
    Caut rezervorul de ulei de la pompa de servodirectie și nu știu unde este pozitionat. Este vorba despre un Passat b6 din 2010 diesel. De câteva zile a început sa facă un zgomot la virare si pe loc, și în mers.

    Mulțumesc.

  10. Florin Mircea

    Mulțumesc mult pentru răspuns. Înseamnă că ar putea fi din caseta de direcție?

  11. marius

    am un pasat de 2000 1,9 m0t, apare cate odat masina cu cheie si nu porneste o opresc cand nu mai apare porneste cum se anuleaza definitiv mersi

  12. Radu

    Buna! Am si eu o problema la un passat 1.6,1998 motor ahl benzina 74kw, la un injector nu da impuls si ramane pe deschis.Are senzor de impul si daca stie cineva unde este sau este din calculatorul masini? Multumesc!

  13. Radu

    Buna,am si eu un passat 1.6 din 1998 benzina motor ahl si nu imi da impuls la injectorul doi il deschide de cand pun contactul la testar a aratat ca este in scurt masa la injector ,am verificat injectoru si el merge , sa fie din vreun senzor de impulsuri la injectie si unde sar afla el pe motor sau din calculatorul masini ,va multumesc.

  14. Adrian

    Sal am un passat 97 disel ,i-am facut schimbul de ulei si filtru!si acum dupa 10 secunde dupa ce o pornesc imi apare in bord martorul cu probleme la racire,dar nu am nici un fel de scurgere de lichid racire,daca ma puteti ajuta cineva ,va rog!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s