Turbo TDI, schema legaturilor: valve N75, EGR, N18, N239

Romana:  Pentru ca apar o multime de intrebari si multe nelamuriri vis a vis de modul de conexiune a diferitelor valve tip N75, N18, EGR, etc.. la Volkswagen Passat si nu numai, (  principial este valabil si la Skoda, Audi, Seat precum si in general la motoarele turbo cu geometrie variabila VNT – Variable Nose Turbo)  am realizat o schema de principiu, o diagrama a valvelor la  Turbo TDI, cu schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239 cu fotografii ale componentelor si legaturile conductelor ( tubuletelor )dintre ele.
English:Turbo TDI: valves and vacuum connections schematics, tutorial, picture. For the English version please read below. 

 N75, EGR, N18, N239, actuator, turbo, schema, diagrama, valva, senzor,Turbo, tdi, passat, vw

Romana: Pentru ca apar o multime de intrebari si multe nelamuriri vis a vis de modul de conexiune a diferitelor valve tip N75, N18, EGR, etc.. la Volkswagen Passat si nu numai, (  principial este valabil si la Skoda, Audi, Seat precum si in general la motoarele turbo cu geometrie variabila VNT – Variable Nose Turbo)  am realizat o schema de principiu, o diagrama a valvelor la  Turbo TDI, cu schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239 cu fotografii ale componentelor si legaturile conductelor ( tubuletelor )dintre ele. Diagrama este de principiu si aspectul componentelor, valvelor poate varia de la un model la altul, de asemenea si schema conexiunilor. Dar in principiu aceasta este. Voi publica si o schema care sunteaza valvele si arata ce componente pot fi inlaturate pentru o crestere a performantelor sau in cazul unor probleme.
Click pe foto pentru marire.
SERVICE AUTO VW PASSAT

ENGLISH: This is the schematics of the vacuum connections between diferent valves on the B5 Volkswgen Passat TDI.
The turbo, N75 valve, N18 valve, N239 valve, actuator, EGR and so on. The same schematics principle is also for many Audi, Skoda, Seat cars and others Turbo TDI with VNT – Variable Nose Turbo.
Please click on the picture for a greater size.

Turbo TDI, schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239, valvula, valve

254 comentarii

Filed under Auto, Uncategorized

254 responses to “Turbo TDI, schema legaturilor: valve N75, EGR, N18, N239

  1. Catalin

    De ce se plafoneaza un aidi A6 motor 2500 TDI dupa ce atinge viteza de 140km la ora ( nu mai prinde viteza nu mai fuge)
    De ce sta martorul de motor aprins uneori da uneori nu
    Va rog mult spunetimi si mie va implor

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

WordPress.com Logo

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

Comentezi folosind contul tău Twitter. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

Comentezi folosind contul tău Facebook. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

Comentezi folosind contul tău Google+. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s