Turbo TDI, schema legaturilor: valve N75, EGR, N18, N239

Romana:  Pentru ca apar o multime de intrebari si multe nelamuriri vis a vis de modul de conexiune a diferitelor valve tip N75, N18, EGR, etc.. la Volkswagen Passat si nu numai, (  principial este valabil si la Skoda, Audi, Seat precum si in general la motoarele turbo cu geometrie variabila VNT – Variable Nose Turbo)  am realizat o schema de principiu, o diagrama a valvelor la  Turbo TDI, cu schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239 cu fotografii ale componentelor si legaturile conductelor ( tubuletelor )dintre ele.
English:Turbo TDI: valves and vacuum connections schematics, tutorial, picture. For the English version please read below. 

 N75, EGR, N18, N239, actuator, turbo, schema, diagrama, valva, senzor,Turbo, tdi, passat, vw

Romana: Pentru ca apar o multime de intrebari si multe nelamuriri vis a vis de modul de conexiune a diferitelor valve tip N75, N18, EGR, etc.. la Volkswagen Passat si nu numai, (  principial este valabil si la Skoda, Audi, Seat precum si in general la motoarele turbo cu geometrie variabila VNT – Variable Nose Turbo)  am realizat o schema de principiu, o diagrama a valvelor la  Turbo TDI, cu schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239 cu fotografii ale componentelor si legaturile conductelor ( tubuletelor )dintre ele. Diagrama este de principiu si aspectul componentelor, valvelor poate varia de la un model la altul, de asemenea si schema conexiunilor. Dar in principiu aceasta este. Voi publica si o schema care sunteaza valvele si arata ce componente pot fi inlaturate pentru o crestere a performantelor sau in cazul unor probleme.
Click pe foto pentru marire.
SERVICE AUTO VW PASSAT

ENGLISH: This is the schematics of the vacuum connections between diferent valves on the B5 Volkswgen Passat TDI.
The turbo, N75 valve, N18 valve, N239 valve, actuator, EGR and so on. The same schematics principle is also for many Audi, Skoda, Seat cars and others Turbo TDI with VNT – Variable Nose Turbo.
Please click on the picture for a greater size.

Turbo TDI, schema legaturilor: valva N75, EGR, N18, N239, valvula, valve

About these ads

214 comentarii

Filed under Auto, Uncategorized

214 responses to “Turbo TDI, schema legaturilor: valve N75, EGR, N18, N239

  1. Salut!
    Ai citit articolul cu MAF-ul?

    http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/

    Ai incercat sa-l deconectezi?
    MAF-ul pe tester nu prea da eroare.
    Eventual si un log in mers cu vagcom-ul sa vezi cat cere si cat primeste motorul.

  2. ciprian

    salut Vale! am deconectat MAF-ul.. imi apare in bord spirala intermitenta si zici k am probleme la motor sa ma duc la service;)) .. dar oricum nu simt nici o schimbare cu sau fara MAF ..tre sa schimb uleiul si filtrele.. sa vad daca isi revine.. filtrul de motorina il schimb la fiecare 15 mm km! astazi am tras de ea tare, dar nimic! cine stie. o sa fac un loc in mers poate este de la turbina! daca mai are cineva o parere .. astept

    • cristi

      salut sint nou pe aici si am si eu un vw passat 1,9 tdi an 94 si am probleme cu relantiu sta la 1200 am fost la test si mi-sa spus sa chimb senzor pedala acceleratie debitmetru aer senzor temperatura combustibil am schimbat tot si tot aceas problema

  3. Salut Ciprian – daca merge la fel cu sau fara maf, 60% poate fi MAF-ul cu problema.

  4. ALIN

    Clara este MAF-ul

  5. ciprian

    salut! am schimbat uleiul +toate filtrele . parca merge mai bine, dar nu trage la fel.. sper sa gasesc un MAF de la cineva sa vad daca este o diferenta, sa nu dau 100€ degeaba.. va tin la curent..

  6. mourad

    shema turbo et les fenes air svp

  7. lokoo

    salut , frumos si util tare siteul , si toate informatiile care le dai Vale , am si eu o problema la un golf 4 din 99 , sunt momente cand nu mai trage mai deloc masina cand e in treapta a 3`a , i`am scos mufa la maf sa zicem o modificare spre bine dar cand bag vag com imi da eroare : 17958 – Reglare presiune incarcare: deviatie
    P1550 – 35-00 – – ; 01282 – Ventil pentru clapa galerie admisie -N239-
    28-10 – Scurt la plus – intermitent

    presupun ca problema e de la prima eroare , dar nustiu ce piesa ar putea fi si unde se afla … ma poti ajuta?

  8. napoleon

    salutare la toti napoleon sunt . si as dori sa stiu si eu ce are un passat din 2001 ? cand il pornesc cate o data se accelereaza singur si nu stiu ce are daca are cineva vreo ideie sa mi spune si mie va rog

  9. napoleon

    salutare la toti napoleon sunt . si as dori sa stiu si eu ce are un passat din 2001 tdi 130 cp ? cand il pornesc cate o data se accelereaza singur si nu stiu ce are daca are cineva vreo ideie sa mi spune si mie va rog

    • sorin

      pe pompa de injectie este o supapa care inchide motorina cand opresti motoru , shi a ta a ramas blocata pe deschis shi asa cand ai motoru cald shi pornesti masina se tureaza motoru pe la 2.500 de ture shi scoate mult fum.La rece nu iti face nimic.Daca face asa asta este , supapa respectiva ….in functie de ce pompa de injesctie ai …(daca esti norocos te poate costa in jur de 150 de lei ) daca nu …shi este modelu care nu se demonteaza shi este integrat in carcasa pompei de injectie ….te costa ceva.

    • catalin

      sonda de apa coane din spatele motorului schimbo si vei fi ok bafta

  10. radu

    salut
    imi apare eroare 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground la tester vag-com……am schimbat debitmetru si am curatat turbina si tot nu trage masina. Am observat ca sunt putine explicatii despre aceasta eroare sau sunt putine solutii. Aveti vreo explicatie

  11. cristi

    salut. am un passat 1.9 tdi tip ahu 90cp din 1998 . Problema care o am este ca atunci cand calc din scurt pedala de acceleratie se aude un clampanit (pot zice) la ciuperca aceea de la egr . Am zis ca e membrana sparta si am schimbat si tot asa. Am schimbat si valva care actioneaza egr-ul(n18 cre ca ii zice) si tot asa. masina e in parametri , nu scoate fum , trage .Ma gandesc ce poate fi si as vrea sa ma pregatesc inainte da a avea vreo problema mai grava.

  12. bogdan

    salut am si eu o problema la o skoda octavia 1.9 de 90 de cp pe la 110-120 mi se aprinde becu de la motor si nu mai trage bine daca o opresc si o repornesc totul e ok pan al aceasi viteza si iar ii ia puterea

  13. Anonim

    asemenea problema am si eu si nu se aprine nimic in bord.

  14. dana

    buna,am si eu o intrebare…..am un vw passat tdi din 99 la drum drept prinde viteza cand urc la deal da inapoi scade incet-incet pana la 80de km/h am fost la 4 mecanici si fiecare cu varianta lui,iam schimbat furtune,senzor,o valva si nimic uni zic ca ar putea fi turbo alti nu stiu ce sa zica.va multumesc si astept raspuns

  15. bogdan

    am rezolvat beleau era din turbina am facut un test in mers si trebuie curatata turbina

  16. Anonim

    salut
    am un passat 2003 1,9 tdi motor awx 131c, acum un an am avut probleme cu turbo nu mai tragea deloc ,am fost la mecanic a curatato toate bune si frumoase ,acum aceiasi belea
    azi ma-m pus pe ia so desfac eu si belea ca nu mai pot sa desfac un surub sa rotunjit , are careva idee cum desfac surubul este unul din cele 6 deasupra galeriei

  17. Anonim

    salut. am un passat intermediar din 1996 si la o coborare cu viteza scoasa deodata mi s-a turat singur pe la vreo 2000 de ture, a scos un fum negru si s-a oprit. la pornire scoate fum negru se tureaza pana la 2000 si se opreste. cateodata imi merge la relanti dar se tureaza singur, turatiile osciland intre 500 si 2000 de asemenea scoate fum negru. Ce poate fi problema? ms mult

  18. Anonim

    scuze, passat intermediar 1.9 TDI 90 CP

  19. turcu

    am un passat 1,9tdi 2003 nu mai vrea sa porneasca daca tin mult contactul in final porneste.daca o turez motorul se opreste.poate cineva sa ma ajute?.multumesc.

    • catalin

      aer in instalatia de inalta
      deci pompa de inalta poate trage aer pe undeva explicatie sa copt garnitura de etansare se repara cu alta sau cu silicon pus peste garnitura cea veche , sa te uiti din curiozotate in spatele motorului daca e umed cu motorina
      sau oringurile de la injectoare trebuesc schimbate altceva nu are ce sa aibe de cat sa se fi stricat un injector

    • Sergiu

      Fragilor dacă sintetizeze din timisoara căutările pe Zoli si va garantez ca ce spune el ii sfânt. Salutare

  20. dany

    daca era cu o singura ponpa de motorina puteam sa zic ca e acea de vina ,dar tu ai pompe diuze fiecare injector are ponpa lui,poti sa probezi sa cureti injectoarele ….sal

  21. anonim1

    atentie la catalizator daca nu trage……….

  22. niky

    spuneti-mi si mie va rog la passat 130PD SPORT 6 TREPTE daca ii fac un remap la ce putere pot ajunge (CP) pe tester,mersi frumos

  23. Anonim

    eugen brasov ,la o skoda octavia 1 ,alh,o mare problema ecu nu comanda solenoidul N109 de pe pompa de injectie decat 6 secunde de la punerea contactului ,am verificat tot ce se putea si nu am nici o explicatie…

  24. eugen sbarcea

    eugen brasov

  25. nifedmybi

    Hello everyone, Valentine’s Day soon. Look for your love today)))

  26. Well, thank you, nifedmbi!

  27. Daniel

    Salut.

    Am o intrebare legata de aceste elecrovalve care actioneaza geometria variabila de la turbina. Am o skoda octavia cu motor 1.9 TDI (ALH) 90 CP, problema ii de cand a fost data jos turbina si curatata. In anumite conditii ea motorul cade la jumatate din putere. Cand motorul merge bine turbina are un fluerat mai puternic si acest fluerat apare de la 1000 rot/min, dupa ce se incalezeste galeria de evacuare turbina creste cantitatea de aer fara a creste turatia. Motorul are super. Cand pornesc motorul la rece (dimineata) daca nu il lasa sa mearga aprox. 2 min si demarez mai tare cu ea se ineaca si scoate un fum alb (parca merge in 3 pistoane). La schimbarea presiuni atmosferice motorul cade la jumatate din putere iar turbina incepe sa fluiere doar cand ajunge pe la 2000 de ture si atunci se adude foarte slab. Am fost la un tip mai rasarit si in urma diagnosticului imi zice ca motorul primeste la 1000 de turatie cantitatea de aer care ar fi trebuit sa o primeasca la 2000 de ture, la fel si la 2000 de ture primeste cantitatea de la 3000 de turatii. In aceste conditii motorul merge foarte bine dar in unele situatii el cade la jumatate din putere si isi revine cand ii repornesc. Ma poti ajuta cu ceva sfaturi? Multumesc mult.

  28. Salut Daniel!
    Daca turbina a fost data jos, deja pot fi mai multi factori. De la turbo stricata la montaj incorect la, ce si cred ca e, probaibil sa nu-ti fi reglat corect actuatorul. Caderile bruste de putere sunt explicate asa, pentru ca computerul de bord sesizeaza suprapresiunea si te baga in modul de protectie, (limp mode) care apoi se reseteaza la restart. Actuatorul nu e greu sa-l reglezi dar trebuie rabdare. Fluieratul, (daca nu e dusa turbo) ar purta fi ceva furtnase cu scapari si/sau valva PCV. Tot valva PCV ar putea explca si fum si relantiul neregulat. Astea ar cam fi problemele simple. Verifica totusi si bujiile.

    • Daniel

      Exista mai multe variante de legare a electrovalvelor pentru acest model ALH?? A fost 2 zile in reprezentanta si au pus-o cat de cat in parametri. Cand au curatat turbina si a fost pusa sus standard (dupa manual) consuma 2l/100km, acuma consuma 0.5 sau 0.6 in functie de consumatori porniti pe masina. Inainte sa fie curatata statea la 0.4 sau 0.5! (expilcatia data de ei ca au inversat ceva furtune pe elecrovalva si au reglat turbina). Un lucru important dupa ce pornesc motorul aproximativ 2 min (depinde cat este de frig) si o las sa mearga in relantiu incepe sa fluere turbina si recircula gaze. De curand am dus-o la un tip care lucreaza la WV la diagnoza si a zis ca apar suprapresiuni cateodata in sarcina si decupleaza. Parerea celui cu testerul ca are putere si cuplu mai mare decat este dat in carte pentru 1.9 ALH. De 70.000 km imi face figura asta si deja ma scoate din nervi. De la schimb la schimb nu completez cu ulei (10.000 km) si masina are momentan 270.000 km. Poti sa imi recomanzi pe cineva care se stie la asa ceva? (apropo sunt din Cluj Napoca) Mersi mult.

  29. Salut Daniel.
    Pai si tipul de la diagnoza ti-a spus acelasi lucru ce spuneam si eu. Computerul sesizeaza suprapresiunea si intra in modul protectie. Putea chiar el sa regleze actuatorul daca aceea e problema si nu era reglat. Insa putea vedea pe tester daca asta se intampla constant sau este intamplator. Daca este intamplator, ai trei cauze probabile: Actuatorul agata, vanele de la turbo agata, valva N75 da erori. (ca idee cu acel fluierat, este posibil ca si valva de deviere a presiunii sa se mai blocheze – DV valve)

    Solutii: daca turbo e curatata si montata ok, nu sunt vanele, deci da cu spray WD40 pe tija de la actuator si rodeaza-l un pic cu mana. Vezi sa mearga usor. Daca e ruginit, sau membrana e, trebuie schimbat. Valva N75 iti mai poate face probleme, e comun defectul, deci daca nu o rezolvi din actuator, poate iti trebuie una noua. Insa e pacat sa dai banii fara sa urmaresti pe un tester daca aia e de vina. La fel si cu DV Valve.

    Alte idei: E totusi ciudat ca cei de la reprezentanta nu-i dau de capat.
    Pe testere trebuia sa le apara totul in clar.
    PS: Nu inteleg cum adica: 2l/100km? 0,4 – 0,6 l/h e normal la relanti

  30. mircea

    Mergeti fratilor la PRO MOTOR TIMISORA sa va rezolve(la buzunar).Passat-ul meu din 1996(intermediar) aceasi problema cu pierderea puterii motorului m-au purtat de trei ori la service!
    Trei diagnostice gresite toate trei,1300 lei consumati aiurea!
    nici o chitanta nici factura nimic! Dupa 15-20km de la pornire motorul pierde brusc puterea . Treapta a 3-a si a4-a sunt inexistente practic. am curatat turbina si montat chit de reparatie , inlocuit debitmetrul si valva n75 si apoi am renuntat!Inchipuiti-va ca sunteti in depasirea unui TIR sunteti in dreptul cabinei,vine masina din fata si pedela de accelaratie cade brusc!!??
    Altcineva spuna ca turbina baga prea mult:2,6bar in loc de 1,9bar.Cel care a reconditionat turbina ca ea baga cat ii spune nu stiu cine(calculatorul?).
    Chiar nu stiu mecanicii sau nu vor?

  31. Ovidiu

    ..salut interesant forum am si eu un pasat 1 9 tdi 110 cai..de acteva zile nu mi mai trage motorul mai deloc….nu merge am fost cu ea la tester mia dat ceva de genul 01262-Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
    01262 – Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground
    Possible Symptoms
    • Possible Causes
    • Wiring from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty (Short to Ground)
    • Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty

    • Possible Solutions
    • Check/Replace Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
    00575 – Intake Manifold Pressure: Control Difference
    Possible Causes
    • Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
    • Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
    Possible Solutions
    • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
    • Check Hoses
    …i am schimbat debitmetrul dar nimic….i am curatat egr si tot asa..valva aceea n 75 cum se poate verifica?..ce inseamna asta?…azi mi a aparut in bord EPC intermitent imi palpaia..ce inseamna asta..sper ca ma ve ti ajuta..

  32. andres

    mie mi se intampla ceva asemanator ,la 120km/h masina merge infranata ,in bor i-mi apare esp si masina pierde potenta si nu se accelereaza.unii spun ca ar fi turbo iar parerile sunt impartite,luni o bag in bosch. e un passat din 2000 255 000 km .sunt putin speriat de reparatie

  33. ovidiu

    ..la mine ciudata..faza stiti ce era?..parghia de la acceleratie sarita….si din acea cauza nu tragea masina..mie imi aratau turatiile in bord…dar masina nu se accelera….

  34. Mihai

    salut, am si eu un wv passat din 1995 1.9 tdi si pur si simplu nu se accelereaza. motorul se tureaza perfect dar nu prinde viteza .

  35. klaw

    am deregla supapa de comanda de la geometria variabila stie cineva cum o pot regla

  36. klaw

    l un ww bora de 90 de cai

  37. klaw

    masina are schimbat softu are soft de 116 cai si cip

  38. klaw

    mihai dc se accelereaza s nu demareaza e ambreajuu

  39. aurelian scarlat

    am vw passat 2.5 tdi 150CP.am 2 mari probleme.am fost la mai multi electricieni,mecanici si testere.nimic concret pana acum.prima prb:variatii tensiune in toate luminile (faruri,habitaclu….)nu pot sa merg noaptea ca variaza farurile;a doua:de o sapatamana in coace scoate fum alb intens ,la relanti si in mers.imi este rusine sa stau la semafor ca se uita toata lumea la mine .ulei ,toate filtrele schimbate .au 2000km.am fost la drum lung 500km si nu consuma ulei.cineva a zis ca sunt injectoarele .am fost la un vagcom specializat pe injectie ,pompe …si nimic .totul legat de injectie e ok.AJUTOR

  40. marian

    salut sunt marian am un wv pasat 1,9 tdi 131cp am avut mai intai probeme la ea cu un tub spart care face presiune la turbo am fost si la schimbat si mergea dupa aia a inceput sa nu mai mearga cand ajungeam la 120 se bloca turbo su nu se ducea mai mult de 120 si nici nu tragea am dat jos turo lam curatat dar rot asa mergea,mam dus cu ea la reprezentanta si mia schimbat senzoru dar nu ala maf de langa filtru alalalt si dupa aia a mers ver 2 luni acum imi face la fel ajung la 120 si cred ca intra in modul de protectie CE SE INTAMPLA MA POATE AJUTA CINEVA?CE TREBUE SA FAC?

  41. Andrei.hd

    Salut,am un vw passat cc 2litri diesel,gt de 170,automat din 2009 si mi sau imtamplat urmatoarele:-P:in urma cu 2 luni in timp ce mergeam normal cu masina dintro data a inceput sa se inece dupa care sia revenit,dar dupaia de fiecare data cand motorul e cald si plec cu ea se ineaca dupa ce trec de 2000 de turatii sau cand o accelerez dintro data dupa care isi revine doar k masina nu mai are puterea de dinainte.iam schimbat toate filtrele si uleiu la cutie ,am puso pe tester si nu da nici o eroare ,astept rasp.mersi mult

  42. profiler

    sal. am un vw caddy 1.9 tdi 105 cai .fluiera pe esapament in sarcina cand la fiecare schimbare de treapta iau piciorul de pe acceleratie????/ cine ma poate ajuta?

  43. adriana

    salut sunt Adriana am un Audi A4 1.9 tdi 2005 si a inceput sami fac probleme, adica in timp ce mergeam se bloca si nu mai tragea mai mult de 120mk/h, si mi s-a aprins becul de pe motor. am duso la audi si miau schimbat debimetru, cica original, dar dinala refacut de audi, si a mers masina foarte bine. acum dupa 5 luni de cand lam schimbat incepe sami faca aceasi problema, dar cand face, daca o opresc si o repornesc merge normal. am duso din nou la audi si miau zis ca e turbina. e posibil sa fie turbina daca eu merg si cu 160 km/h dupa ce se incalzeste si o repornesc.?mersi mult.

  44. Salut , Claudiu sunt si am un golf IV 1.6 ,99 cu problema la pornire , problema se manifesta in felul urmator : – atunci cand pornesc dimineata masina porneste la sfert de tur si trage foarte bine iar dupa 10 -15 minute atunci cand se incalzeste nu mai trage si nici numai porneste bine. Eu am facut urmatoarele repratii: * schimbare sonda lambda
    * schimbare bujii
    * schimbare baterie
    * schimbare alternator
    Va rog frumos sa ma ajutat si pe mine !!

  45. Alex

    Salutare ..am un passat din 2006 TDI(140) …si pe autostrada …dintr-o data pe la 130 mi se aprinde un beculetz in bord ca o sarmultia galbena ..si imi zice garage ….trag pe dreapta …opresc …pornesc si nimik…ajung din nou la 130 …si surpriza acelasi lucru …bag a 5-a …incerc sa turez …surpriza si mai mare in loc sa se tureze se de-tureaza …nu mai trece de 2900-3000 de ture nici pe liber …si deabea mai ajung la 110 …..am citi ceva despre turbina ..nu stiu absolut nimik …daca stiti careva vreun service de incredere pe langa Craiova …va rog frumos sa ma ajutati …ca parca mi-e frica sa imi bag singur nasu in turbo( am cunostinte minime cand vine vorba de asa ceva)…de fapt sunt un NE-STIUTOR
    App mai pot merge cu el sau direct service ?..
    si daca merg cu el se agraveaza?

    Multumesc anticipat
    Alex
    PS …cand schimb se aude un sunet ”suuuuuuuummmm” cand se decelearza in timpu schimbari ….

    • salutare ma numesc Catalin,am un passat 1.9 tdi de 115cp din 2000,de cand l-am cumparat am avut o problema cu el,se manifesta astfel:cateodata mergea perfect,dar cand nu vroia nu mergea,aceleram nu trecea de 2500-3000 de turatii si nu depaseam 110-120 km/h cateodata opream luam contactul si reporneam mergea cateodata nu,am mers la mai multi mecanici si fiecare cu varianta lui:debimetrul de aer,turbo,erg,s.a.m.d.,dar din ce am mai citit am ajuns la concluzia ca este debimetrul de aer,l-am schimbat cu unul ce costa mai putin se chema VEGA,toate bune si frumoase masina mergea mult mai bine chiar foarte bine pot sa zic aproximativ o luna dupa care SURPRIZAAAAA,intr-o dimineata am pornit si nu mai vroia sa traga nici la relanti nu depasea 1000-1200 de turatii cu alte cuvinte MOARTA si gata ma gandem sa dus turbo,am mers la un mecanic aproximativ 2 km abia am ajuns cu viteza 1-a,a bagat-o pe calculator si SURPRIZAAA,insuficienta aer,deci debimetrul de aer sa dus.Imi schimba debimetrul cu unul Bosch 150 de euro,pornesc facem o proba masina merge bine,plec acasa a doua zi pornesc sa merg la munca si aceeasi problema ca inainte cateodata merge bine cateodata merge rau,am ajuns la concluzia ca altceva este care arde debimetrul de aer.Daca poate cineva sa ma ajute si pe mine va multumesc mult.

      • revin cu rezolvarea la problema mea,din pacate raspunsul este urmatorul:mi-au cazut INJECTOARELE TOATE PATRU S-AU SCURTCIRCUITAT,paguba de 2500 euro noi cu montaj,spre norocul meu am gasit injectoare reconditionate la 100euro bucata cu conditia injectoarele mele arse sa i le las lui,ceea ce am si facut,garantie 6 luni,dar mecanicul mi-a zis sa stau linistit ca injectoarele astea fac cel putin 30000-40000 km,va mai spun ceva ce mi-a mai spus acest mecanic si pe loc am crezut ca este adevarat pentru ca mi sa intamplat chiar mie,a spus asa:trebuie sa cititi si descrierea de mai sus facuta de mine ca sa vedeti ca are dreptate,deci a zis omul asa:”un passat cand incepe sa se manifeste in felul acesta in cel mult 5-6000 de km ii cad injectoarele” ceea ce mi sa intamplat si mie el mi-a spus asta fara ca eu sa-i spun ceva despre masina mea ca sa comportat asa.Precizez ca pe acest mecanic l-am cunoscut printr-un prieten al unui prieten de al meu si inca ceva ce nu am spus pana acum ca ma aflu in Italia probabil ca daca eram in Romania trebuia sa o dau la dezmembrari…….sau poate sunt acum mecanici si in Romania care repara injectoare???? daca cineva citeste aici si are informatii despre asa ceva scrieti sa -i ajutam si pe altii.Am uitat sa va spun ca masina merge acum super niciodata nu a mers de cand o am eu cum merge acum,probabil de asta mi-a si vandut-o fostul proprietar la un pret sub cel al pietei la momentul respectiv stia probabil ce urma sa se intample,dar ce sa facem asta-i viata mergem inainte,sa nu credeti ca nu am banuit de ce este mai ieftina cand am cumparat-o dar la asa ceva nu m-am gandit.Sper ca altii sa invete din patania mea.Numai bine si Doame Ajuta.

        • cristi

          Si mie mi se intampla la fel merg ce merg treapta 1 2 3 4 in a 4 la 2500 de ture nu mai trage pe la 120 ce as putea face , golf 1.9 tdi 98 la egr este un pic de ulei negru…

      • dan28

        una dintre cauze ar fi fost debimetrul obosit dar adevarata cauza sunt supapele de regularizare presiune turbo si egr

  46. Lordofthedrinks

    The Vale, am un A6 din 2001. Imi da eroarea 00542 needle lift sensor. Stiu ca este vorba despre firele de la injectorul 3. Spune’mi, te rog, unde se afla mufele ce trebuie curatate? Are mufe in ambele capete? Pe injector si de unde porneste firul..zi’mi, te rog, care mufa sa o curat

  47. masina nu face contact nu pornaste si nu se aprinde nimic in bord ce poate sa fie e un audi a6 avant

    • Buna,
      cel mai probabil este bateria de vina sau contactele oxidate la baterie.

    • gabiasi

      e o problema intilnita la aceste masini dau un cod de eroare care se poate rezolva foarte usor cu o interfata vag com .la inceput nici acasta nu se poate conecta la masina ,dar dupa ce se dau dua flesuri cu farul , se poate conecta vag com si se sterge codul ,dupa care se porneste masina bafta.

  48. dan28

    se pare ca probleme cu taierea acc si puterii motorului apar tot mai des ,de acelasi lucru sufera s masina mea ,am desc problema regulator presiune vacuum turbo inlocuit ,dar surpriza a mers 1 saptamana si iar belele….ce sa ii fac ca ii dau foc

  49. dan28

    apropo masina este audi a6 2,5 tdi 150 cp egr anulat debimetrul suspect,supapa presiune schimbata …de la ce ii se trage

  50. 3452345656

    am u golf5 ajunge 120km dupaia nu mai trage

  51. sorin florescul

    am un golf 19 tdi si scote mult fum albastru si tremura f mut motorul ,nu are putere

  52. laur

    mai fratilor toti va spuneti problemele dar niciunul nu spuneti si rezolvarea problemelor . ce sa inteleg ca nu le ati mai dat de cap?

    • Pai se intampla, de obicei,dupa ce e rezolvata,problema omul se bucura de masina si nu mai are timp sa revina cu detalii. Desi ar fi tare util pentru toata lumea ca dupa ce-ti rezolvi defectiunea, sa ajuti si pe multi altii postand solutia.

  53. cornel

    salut am si eu o problema am un seat toledo 1,9 de 90cp motor alh,motorul nu prea trage,am bagat-o pe tester turbina este in parametri,am schimb debitmetrul degeaba ce-i de facut?

  54. cornel

    am uitat sa specific k de la 2200rtm la 3000 se plafoneaza si parca trepideaza putin motorul

  55. cornel

    si inca ceva dim la rece porneste cam greu ingenuncheaza putin,am schimb bateria,am rep electrom degeaba

  56. tudorica catalin

    sal am un golf 3 1 9 tdi 110 c p nu stiu sa fac legaturile intre cele 2 electrovalve si turbo ajutatima pls

  57. benny

    motoare tdi dupa 2002,audi,vw,skoda,seat,fiat,peugeot,care nu trag…
    poblema:FILTRUL DE PATICULE

  58. irinel

    salut am si eu un passat din 2006 motor 2000 140 cp si cu ceva timp an urma acum o luna ma lasat filtru particulat lam spart si lam sudat iam cancelat softu si mergea ok acum doa zile mia scazut puterea motorului si nu semai aude fluerand turbo ami puteti spune pote sa fi turbina am demontato dar nu are joc se anvrte usor nu perde ulei datimi varog un sfat si cam ct ar ajunge o turbina noa?

  59. Stefan Vlad VW

    sal! am o problema la un vw golf 1.9 tdi 85kw AJM, am o intarziere la putere. Turbina merge in parametri la fel si EGR-ul. am verificat debitmetru si nu e defect. Am pus pe direct furtunasul de vacum de la comanda principala. aia cu cap alb, mufa ovala care e prinsa de caroserie intre parbriz si motor. daca furtunele sunt bune atunci ala e problema?

  60. Ionut

    Salut baieti am o problema la o skoda octavia tour 1 – 1.9 tdidin 2007 euro 4 este motor de volswagen . am facut I.T.P. si nu prea o iesit fumu zicea ca ar trebui curatata turbina si ar fi bine sa ma duc cu motoru turat un pic mai mult . urmatoarea zi am zis sa ma duc un pic cu ea la 3500 de ture si deodata ce se apropia de 3000 de ture mi-a tras parca pedala in fund si sa turat foarte tare singura . cu frina am oprito . a scos un fum parca era alb albastru dupa aceia am oprit motorul si am stat ceva apoi am pornit merge dar nu mai are asa multa forta de ceva zile incercind iar sa o mai turez sa aprins becul probleme la motor am fost la test cu ea si nu a vrut sa o tureze ia fost frica zicea ca este de le turbina acuma umblu cu ea fara probleme dar nu mai traje ca inainte . ce ar pute fi? multumesc

    • Ionut, problema e destul de grava, masina intra pe ulei si se poate autotura pana crapa (la propriu!) motorul. Cei de la test au dreptate sa nu o tureze, neaparat mergi cu grija intr-un service bun. Cel mai probabil pe la un lagar iti intra ulei la turbo.

      • ionut

        MULTUMESC MULT LA ASTA M-AM GINDIT SI EU AZI AM DUSO LA UN ATELIER SI O ZIS CA O SA IMI RECONDITIONEZE TURBUNA MA COSTA UNDEVA LA 1200 RONI schimba tot ramane doar carcasa

  61. Ionut

    un turbo daca e ma intereseaza 0754928531 tipul AXR 1.9 TDI 74KW .TMBDS41U278873829

  62. Cristi

    am un passat 1,9 tdi AFN 110 hp,si la 120 intra in protectie.daca se poate sa ma ajute cineva .Multumesc.Tel.0765403209.

  63. Cristi

    daca scot furtunul din N75 care duce la calculatorul motorului ce se intampla ?

  64. Buna ziua. Cer ajutor in legatura cu o problema la un Audi A4 2.0 TDI BLB(2006). zilele trecute am pecat de pe loc dintr-o parcare, tr 1 , i-am dat 2 si deodata in da o smucitura si se opreste motorul. incerc sa ii dau la automat scurt nu vrea. am stat cu ea cam vreo 5-8 minute fara sa o mai pornescpornesc si dupa a

  65. scuze de greseala , am dat post la mesaj. dupa cum spuneam: Buna ziua. Cer ajutor in legatura cu o problema la un Audi A4 2.0 TDI BLB(2006). zilele trecute am pecat de pe loc dintr-o parcare, tr 1 , i-am dat 2 si deodata in da o smucitura si se opreste motorul. incerc sa ii dau la automat scurt nu vrea. am stat cu ea cam vreo 5-8 minute fara sa o mai pornesc pornesc si dupa a pornit la sfert. Am mers cu ea inca vre-un Km si dupa la fel imi scade din putere, ca si cum cineva ii taie alimentarea si apoi se opreste brusc. cand dau sa pun contactul nu mai aud pompa cum bzaie.()ci doar dupa perioada de asteptare. am ajuns cu greu acasa, dupa vreo 6-7 opriri si am pus diagnoza pe ea: am gasit eroare 18072 contro circuit for PD Injectors electrical malfunction, 17808 EGR Valve(N18) Electrical Malfunction – P1400, si 01314 Engine Control Module – 004 No signal/ Communication. Le-qam ster pe toate si singura care a mai ramas e ultima eroare 01314. Masina porneste la sfert dimineata si i momentul cand nu o folosesc. Ma poate ajuta cineva cu un sfat/ indrumare?
    Multumesc anticipat,
    George

  66. valentin

    sal am un rover 620 sdi nu porneste la cald ma poate ajuta cineva mutumesc anticipat

  67. anonim

    am un wv passat dimineata cand pornesc motorul merge in turatii circa 5 min

  68. anonim

    passatul e din 2000 85kw

  69. salut .am un audi a4 2002 131cp la 110 120 km imi pica acceleratia si nu mai trage ,am puso pe tester si a dat geometria la turba ,am curatat turbina si face la fel ce pot sai fac altceva ca pe tester nu a dat alta eroare va salut

    • ix

      nu ai de ce sa umblii la turbo. trebuie sa schimbi actuatorul sau valva n75, iar in cel mai bun caz o sa scapi doar cu reglarea acuatorului , asta daca membrana nu e sparta

  70. madalyn91

    salutare!am si eu o problema cu un golf4 alh,cateodata(deseori)nu mi se mai tureaza de la 3000 in sus dkt foarte greu si f important cand o pornesc si plec dp loc mi se tureaza pana la 1100-1250 turatii si mi se taie acceleratia,calc ambreaju,turez putin motoru si merge,asta numai cand o pornesc si daca o turez dp ce am pornito fara sa plec dp loc se decelereaza mai greu.eu am cumparato sh si asa am luato si am inscriso, a fost din germania,si inca un lucru rareori mi se mai aprinde masina cu cheita in bord cand pun contactu.daca se poate sa ma ajute si pe mn cineva!!!!

  71. Alin

    Am si eu un VW Passat din anul 1998..cate odata cand ma dau la ea forja cu a 4 o sar peste 100km/h si io dau imediat pe a-5 trag greu de ia si deabea m-ai urca..imi poti spune si mie ce o fii?eu am o erroare la la compitorul de la motor si nu imi citeste eroarea pe care o am si nici nu ma lasa sa o sterg..ast si eu in mare detalii

  72. dacian

    Salut prieteni
    Am un vw passat 2.0 model BKP
    Problema mea e ca dimineata imi porneste cam greu asta citeodata
    Iar in timpul mersului cind ajung cu turatia la 2 mii incepe sa tremure motorul
    Si am mai observat ca in timp ce stau pe loc tot la fel citeodata imi tremura motorul dar daca o accelerez un pic isi revine
    Daca e cineva sa imi dea un indiciu cam ce ar avea?
    Va multumesc mult si astept un raspuns

  73. marius

    italieni mai au de invatat de la noi

  74. marius

    am un passat 1997 90cp scoate mul

  75. marius

    daca mai este dl vale salutare

  76. stanescu bogdan

    Salut. Am un touran 1,9 tdi,105 cp,pd. La pornire si in sarcina scoate fum negru si nu trage. Am constatat ca am vacum continu la EGR. Stie cineva cauza? Are cineva o solutie?

  77. ivica

    zdravo imam vwgolf 4 1.9 tdi 110ks dali vazi istat sema i za nego stoe pogore kaj mene e problem kolata do 120km/h nema nikakov problem posle toa neide ili odi mnogu slabo ja gledav semata ali kaj mene nema vrska ne e taka vrzano fala vi odnapret

  78. claudiu

    salut am si eu un golf 3 td si azi mam pus sa ii dau pompa de injectie jos pt ca pierdea motorina pe la un semering lam schimbat am pus pompa la loc si acum porneste dar nu se accelereaza
    ma poate ajuta cineva

  79. Tony

    Salut baieti.am un audi a4 din 97 motor 1.9tdi 110cp.cand e cald motorul,uneori,la pornire se accelereaza singur pentru o secunda si ajunge si pana la 2000 de rotatii.doar la cald.ma poate ajuta kreva in acest caz.va multumesc

  80. mihai

    Salut am si eu in vw passat 1.9 131 cp. Am o problema daca ma puteti ajuta nu iam putut da de cap nu mai intra turbina. Valva care trebuia sa o deschida nu ai mai vine curent si ami apre si eroare cv de genu energi worshop. Ma puteti ajuta???

  81. Bogdan

    salut am un a4 din 97′ 1.9 tdi afn 110 cp…nu imi porneste si arata masina cu cheita in bord…precizez ca electromotorul nu are probleme…care ar fi cauza ?!?

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s