Cea mai frumoasa cerere in casatorie!

Cea mai frumoasa cerere in casatorie sau in orice caz cea mai frumoasa din cate stiu eu.
Ce a facut tipul asta – Issac Lamb – merita cu adevarat laudat si shareuit. Sa va uitati la filmulet (e mai jos) pana la capat. Neaparat cu sonor, altfel nu are niciun farmec. S-a intamplat miercuri, pe 23 mai 2012. Superfain! A gandit totul, de la a filma reactia ei (dreapta sus in film) , sau sa-i distraga atentia la inceput cu cratita, si pana la a ajusta coregrafia cu versurile, acolo unde versurile sunt „Or is this dancing juice” profita genial de faptul ca se pronunta ca si „dancing jews” – sau pana a-i sincroniza la eveniment si pe prietenii lor din alte localitati, pe skype.

Totul e facut de el, prieteni si parinti. Nu vreau sa ma gandesc cat au repetat si la stress pentru ca nu mai era loc de duble, trebuia sa iasa din prima! Si i-a iesit! Super!

Acum e drept, tipul asta ne cam face pe toti barbatii sa picam prost. A ridicat stacheta mult prea sus si va fi  greu de depasit. Dar merita! 🙂

Pe scurt: Si-a rugat prietena sa vina un pic la parintii lui acasa. Acolo, „total intamplator” fratele lui o roaga sa asculte o melodie in casti. Iar restul il veti vedea. Eventual click pe full screen, e mai fain. Si neaparat cu sonor si pana la capat!
Iar daca va place melodia din filmulet, este Bruno Mars cu Marry You.

PPS: m-am distrat si la comentariile de pe you tube. De exemplu o tipa spunea ca „ea nu plange din cauza filmuletului, ea plange ca i-a intrat ceva in ochi”, sau un tip: „cred ca e ceva polen in aer, toti din birou lacrimeaza”
Sau tot o tipa scrie ca: „la asa o cerere in casatorie ea ar fi acceptat si daca nu-l cunostea”. Iar un tip ii raspunde „crede ca si el ar fi acceptat, si nici macar nu e gay!” 🙂

TAGS: CEA MAI FRUMOASA CERERE IN CASATORIE VIDEOCLIP, ISSAC LAMB, MELODIA BRUNO MARS, MARRY YOU

10 comentarii

Filed under Uncategorized

10 responses to “Cea mai frumoasa cerere in casatorie!

  1. ma rog, mie mi se pare ca cererea in casatorie de pe blogul meu este cea mai frumoasa… 🙂
    fiecare cu gustul sau.
    si aceasta mi-a placut, dar aceea este lucrata serios!

  2. Foarte dragut! Trebuie sa fie foarte placut sa vezi ca cineva te iubeste atat de mult incat s-a straduit in asa fel. Spui „Da” si daca nu-l iubesti. 😉
    Bravo baiatului asta! Clar este un tip istet, ca i-a venit o asemenea idee si in plus, este de treaba, pentru ca toti oamenii aia au participat cu drag.

  3. Ela

    asa cum am spus …e frumos dar e prea tarziu pentru mine sa mai visez la asa ceva :))

    • Maricica

      niciodata nu e prea tarziu … pentru nimic, trimite-mi adresa sotului, vorbesc eu cu el sa aranjeze ceva … just 4 fun 🙂

  4. zaharia maricica

    Foarte frumos!Sunt barbati care stiu cum sa cucereasca o femeie.Am crezut ca este vreo teapa dar m-am inselat.Recomand tuturor barbatilor sa invete ceva din acest clip.Eu astept si acum sa ma ceara in casatorie sotul meu.Poate vara aceasta la nunta de argint cine stie?

  5. violet

    Felicitari barbatilor care (mai) dovedesc dragostea pt iubitele lor printr-un „efort” de genul acesta. Un gest de aplaudat! 🙂

  6. Mi-am amintit de articolul tau azi, cand, din pura intamplare, am dat peste un articol dragut, despre o alta cerere in casatorie originala si simpatica.

    http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2260242/Now-THATS-Kinder-Surprise-How-boyfriend-proposed-girl-hiding-ring-toy-inside-chocolate-egg.html

  7. Am descarcat si eu pe fb fimuletul care mi s-a parut impresionant ca idee, sincronizare si contributia atat de entuziasta a prietenilor care, intr-adevar, la nevoi de felul asta se cunosc. Oricum , la asemenea desfasurare de forte, cred ca tipa o sa aiba mult de tras cu imaginatia alesului…

Lasă un răspuns

