Prin curte – pe la geam, primavara…

Iarna se lasa greu dusa, acum ma uit la termometru, afara sunt 1,5C. Brrrr…
Insa zilele trecute a fost soare si plantutele din curte s-au inghesuit sa rasara.
Surpriza si bucuria mare a fost o brandusa de primavara – Crocus Vernus sau crocus heuffelianus

Brandusa de Primavara in curte - Crocus vernusNu stiu cum a ajuns acolo si mai ales nu stiu cum a scapat de Asgard care scurma, calca, niveleaza si rade tot ca un plug cu propulsie nucleara.
Naiv, am facut un gardulet sa protejez florile… gardulet care a rezistat eroic… cam  8 ore.

Ghiocei de gradina -  Ghioceii salbatici ( Galanthus Nivalis ) au avut viata scurta anul asta, pana sa apuc sa-i fotografiez, au fost nivelati.

Ghioceii de gradina  Leucojum Vernum (foto) am apucat totusi sa-i imortalizez pentru posteritate, scapand de entuziasmul distrugator a lui Asgard – Huskyus Latratorus Stricatorus Maximus 🙂

Cum a fost si zapada mare, am montat la geam o mica hranitoare pentru pasarele. De succes se pare, pentru ca am parte zilnic de vizitatori ciripitori, veseli si foarte foarte, fooooarrrteeee matinali.

Avand in vedere numarul de vizitatori, ma mobilizez si incerc sa faci un cuib pentru randunele si un cuib pentru lilieci.
Stiati ca liliecii sunt o specie foarte folositoare in combaterea daunatorilor? Si sunt si draguti.  Pana una alta, mai jos sunt cateva poze facute la mine la geam. Bucurati-va si dv.

TurtureleTurturele - gugustiuci PitigoiVrabiute

Tags: prin curte, branduse, ghiocei, vrabiute, pitigoi, turturele

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „Prin curte – pe la geam, primavara…

  1. Mada

    Superb! Am ramas fara cuvinte. Superbe fotografii, ai reusit sa imortalizezi vestitorii primaverii, ghioceii si firava brandusa. Iar pasarelele, sunt minunate. Mi-ar placea sa ma trezesc si eu dimineata, sa deschid geamurile si sa ma bucur de asa o priveliste, in plus sa-mi bucur auzul cu ciripitul dulce al pasarelelor…….

  2. Carmen

    ce pasarele frumusele…si porumbei dragalasi, au simtit ei ca ti plac animalutele si pasarelele de tot trag la casuta ta si la floricelele scapate cu viata de pe mana „rachetei nucleare:” numita Asgard..:) 🙂

    Ai un peisaj de vis pe acolo, daca mai adaugi si aerul de munte din zona …cred ca dau o fuga la brasov sa te vizitez curand:)

  3. clara

    Constat ca sunt inselata fara rusine de cuplul de turturele(ce tupeu domnule,la doar cativa m departare!:))…constat,de asemenea,ca,desi ne despart cativa m,la mine in gradina au inflorit lalelele pitice si narcisele iar brandusele s-au ofilit deja(am avut albe-Iona d’Arc,alb cu mov-King of the valley,galbene si mov).
    Ce sa-i faci,la mine in curte e un pelerinaj pisicesc continuu,nepasator la minunile cu corole(multumesc pe aceasta cale:)) dar extrem de preocupat sa provoace crize de nervi cateilor din vecini(Larisa si Marley n-am nicio vina,jur!)
    Vale,lasand gluma la o parte,fotografiile sunt MINUNATE!
    Cat despre Asgard,musca-l de ureche,ti-am mai spus doar!:)

  4. Tare frumos trebuie sa fie in gradina ta! Te invidiez in sensul bun pentru ca reusesti sa incropezi un fel de paradis terestru in care n-ai cum sa nu te simti linistit. Ma gandesc ca , daca asa e primavara, vara sunt flori, vita si multa racoare, toamna miroase a struguri si munte, iar iarna e curat miraj! Primesti oaspeti pasnici?

Lasă un comentariu