Tehnic – VW Passat – Solutii

Articole utile auto VW Passat. Iar la baza paginii aveti manuale de reparatii VW, informatii utile, depanare, etc.

SERVICE AUTO VW PASSAT
PROBLEME CU MAF -ul la VW PASSAT

https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/
Simtome:  A pierdut brusc din putere. Masina nu mai tragea, nu te mai baga in scaun cand bagai acceleratia la maxim, urca pana la 2000 de ture apoi gata, lent, foarte lent mai sus, lenesa rau, si iti trebuia un secol sa treci de 90 – 100km/h. Continuare…

Curatarea turbinei la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2009/02/18/curatarea-turbinei-turbocompresorului-la-vw-passat/
In general la motoarele TDI,  turbocompresor si geometrie variabila, circulatul mult in oras, mersul lent, subturat poate cauza blocarea turbocompresorului, in fapt a geometriei variabile a turbinei. Funinginea, in timp, se depune pe palete (vane) iar acestea nu mai deschid sau deschid incomplet. In consecinta masina nu mai trage, demarajul este lent si mai grav, poate introduce masina in limp mode.LIMP MODE este modul de protectie in care motorul este introdus de catre computerul de bord, ECU, atunci cand sesizeaza o eroare mai grava. LIMP MODE -ul este usor de sesizat, masina pierde brusc putere dupa o anumita turatie sau in fortaj, si isi revine dupa un restart.La o scanare vag-com eroarea aparuta poate fi:
17964 Charge Pressure control negative deviation sau  17965 Charge Pressure control positive deviation … Continuare

Schimbarea si localizarea filtrelor la VW Passat: Filtrul de aer, filtrul de ulei, filtrul de polen si filtrul de motorina la VW Passat B5:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2009/01/09/schimbarea-filtre-vw-passat-b5-maraton-filters-marathon-changing-all-vw-filters/
Am pus aici un tutorial si instructiuni pas cu pas pentru schimbarea filtrelor la VW Passat. Filtrul de aer, filtrul de motorina, filtrul de ulei si filtrul de polen… Continuare

Demontarea farurilor si semnalizatoarelor la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/11/11/tuning-auto-faruri-angel-eyes-la-volkswagen-passat/
Sfat pentru toti care au farurile matuite. Le puteti slefui cu solutie de polish auto, car polish, etc. Merge la plastic, dar preventiv incercati inainte pe un colt, sa fiti siguri. Daca farurile sunt mate rau, folositi intai cel mai fin smirghel posibil, il udati si apoi dati cu el ud, sa luati zgarieturile mari. Apoi polisati cu solutia de polisare. Pregatiti-va sa o frecati :) la greu de va vor durea mainile. O masina electrica de polisare ar fi de ajutor, dar atentie la viteza si apasare, sa nu topiti plasticul. Continuare….

Demontarea usilor si panourilor interioare de la portiere la VW Passat: Pentru schimbare boxe, difuzoare, macara geam
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/09/26/vw-passsat-b5-demontarea-usilor-removing-the-inside-door-panel/

Demontarea bordului si schimbarea casetofonului la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/06/20/vw-passat-demontarea-bordului-scoaterea-schimbarea-casetofonului/

Resetarea perioadei de SERVICE – Service reset la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/05/06/service-reset-vw-passat/
Resetarea perioadei de service si a mesajului SERVICE de pe bord.
La pornire, pe bord apare afisat SERVICE si se aude un bip -ait.

Schema legaturilor la TURBO si a valvelor: N75 EGR , N18, N239  aici:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/04/24/turbo-tdi-schema-legaturilor-valve-n75-egr-n18-n239/


MANUALE SI INSTRUCTIUNI PENTRU VW PASSAT:
Pentru download: Dati click dreapta cu mouse-ul si „Save target as….”

Recomandat! Extrem de util si interesant!!! (multumiri Dan Cheloo 🙂  )
Manualul motorului VW TDI 1,9 Pumpe Duse (eng) 1,3mb aici: VW 1,9 TDI PD engine

CLIMATRONIC  VW
– Constructie, reparare, coduri, service (in engleza) 1,2 mb pdf aici: Climatronc Service
SISTEMUL DE RACIRE VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in engleza) 0.5 mb pdf aici: VW Cooling System
Sistemul de Racire  VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in rusa dar ok ) 3.2 mb pdf aici: VW Racire si Clima
AMBREIAJUL VW – Fotografii, depanare (in rusa)  2,4 mb aici: VW Clutch
CODURI OBD: Lista de coduri si diagnosticare OBD (eng) 1,5 mb: OBD Codes
Manualul utilizare VAG-COM in limba Romana aici: VAGCOM

Aici voi mai tot updata pe masura ce strang  date sau „ma joc” la masina. 
Daca v-a placut sau ati gasit informatii utile, nu uitati , folositi butoanele de share de mai jos  pt a fi si altora util.

SERVICE AUTO VW PASSAT

**************************************************************
PROMO: 
OCAZIE: TEREN DE VANZARE IN BRASOV, ZONA CENTRUL VECHI2126 mp, numai 79 eur/mp!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY!
ATENTIE! PENTRU PASIONATII DE AVENTURA! TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY! 

ASCENSIUNE KAZBEK

– VINO SI TU CU NOI! –– ORGANIZAM EXPEDITIITARA DE FOC, PATAGONIA, SERENGETI, ZANZIBAR, INSULA PASTELUI, PERU, NAZCA, CUBA, REGATUL BHUTAN, NEPAL,
– ASCENSIUNE: KILIMANJARO, MONT BLANC, ARARAT, ACONCAGUA, EVEREST BASE CAMP, KAZBEK, ELBRUS
URMATOARELE PLECARI:
ELBRUS: 4 august – (locuri epuizate)
MONT BLANC 14 august (locuri epuizate)
AFRICA – Kilimanjaro , Serengeti, Zanzibar, Masai Mara – 11, 14 sau 17 zile – plecare 19 noiembrie
CUBA – Super turul insulei 20 zile!! – plecare 8 noiembrie (locuri limitate!)
VENEZUELA – expeditie 14 zile – plecare 3 decembrie (locuri limitate)
Discount pentru rezervari facute prin Urbi et Orbi – mentionati: „prin Urbi et Orbi” in email
Detalii pe:  www.extreme-travel.ro  contact: valentin@extreme-travel.ro

Organizam la cerere si expeditii si ture montane in Romania – Retezat, Apuseni, Fagarasi, etc.

**************************************************************

1.531 de răspunsuri la „Tehnic – VW Passat – Solutii

  1. ciprian

    salut vale!
    stii cu se face aceasta aerisire? ai putea sa-mi explici mai detaliat. As incerca in varianta asta

  2. Marius

    andi Says:
    5 martie, 2011 la 12:37
    Marius,de unde stii ca e de vina geometria turbinei.pot fi multe alte cauze,Dar daca intradevar e turbina,si axul nu are un joc pronuntat,poate fi curatata.(vezi tutorialul de pe acest site sau vw club) succes.

    eu iam facut test cu vag-com si imi da eraore la injectoru 4 desi la relanti merge i parametri ar putea fi aia problema ???? ca nush ce sa mai cred un mecanic mia zis ca ii injectoru altu mia zis cai geometria altu cai volanta . oare ce sa fie pana la urma:)

  3. mihai

    IMI PUTETI SPUNE CUM SE SCHIMBA DISTRIBUTIA LA UN PASSAT 1,9 TDI POMPE DUZE CUM SE ALINIAZA REPERELE MULTUMESC

  4. mihai

    VA ROG SA-MI SPUNETI CUM SA SCHIMB DISTRIBUTIA LA UN PASSAT 1.9 TDI POMPE DUZE AN 2000 MULTUMESC

  5. manu

    salutare la toti
    !am un passat din 2007 TDI 140 cp nu se mai deschide portiera din fata dreapta decat pe dinauntru.Asta dupa ce a fost tras de manier in timp ce am apasat pe telecomanda incercand sa o deschid.daca are cineva vre-o idee va rog sa ma ajutati

  6. andi

    manu…e posibil sa fi rupt sau doar sa fi desprins cablul care e actionat de manerul din exterior.daca masina are butuc(yala)si pe partea dreapta,deschide portiera si pe cant in dreptul incuietorii ai 2 suruburi(care se desfac cu cheie m8)nu ai treaba cu alea dar deasupra lor ai un capacel de plastic.scoate capacelul si ai sa vezi un surub in interiorul usii.desfa surubul(cu o cheita in stea)dar nu pana la capat,aprox 8-10 ture si ai sa poti sa scoti butucul de la incuietoare.dupa ce scoti butucul ar trebui sa vezi atasat manerului din exterior un cablu (sufa de otel)cu o biluta de plastic(cu caneluri) in capat…posibil ori biluta a iesit din maner ori ai rupt cablul care actioneaza incuietoarea ….succes… .http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1015107

  7. adryanalex81

    sautare tuturor,am si eu ceva probleme cu turbo la un passat 2001,1,9tdi,mai exact cand il pornesc nu merge turbo deloc numai daca il accelerez pana pe la vreo 3-4000ture ,atunci isi da drumul dar si atunci nu prea merge la capacitatea lui si am observat ca daca merg la drum in a patra si ai dau span pe la vreo 3-4000ture cade in bot nu mai merge turbo numai daca al opresc si il pornesc dinou.Ce poate sa aiba ca eu nu mai inteleg?

  8. andi

    Adryanalex81….cauta informatii despre”limp mode” pe acest site.asa se numeste modul de protectie al masinii tale.ar fi recomandat sa mergi la un mecanic pentru o scanare.masina intra in”limp mode”din n alte cauze,nu neaparat turbina.success

  9. cip

    Salut.As vrea sa-mi iau si eu un vw passat 1.9,105CP,la vreo 9000-9500 euro.Ce sfaturi imi puteti da?Se merita sau sa ma orientez la skoda octavia acelasi motor?M-as incadra pe la un vw 2006-2007.Am citit mult pe net,dar as vrea sa mai stiu si alte pareri.Pana la cai km sa accept masina,binenteles reali?Respect.Astept raspunsuri.

  10. marian

    salut imi spuneti si mie va rog cum verific daca e stricata bieleta stabilizatoare la passat b5, misc de ea stanga dreapta si merge foarte usor si bate foarte tare fier pe fier. si inca ceva caseta de directie are un surbu de strangere? daca da unde este situat acel surub. multumesc

  11. marian

    multumesc am rezolvato

  12. manu

    salutare
    !de curand am achizionat un passat 2.0 tdi 140 ps 2007 si as vrea sa aflu daca e cu motor common rail sau PD adica pompe diuse.Precizez ca are si filtru de particule.o zi faina la toti

  13. Anonim

    salutare am si eu un vw golf si am probleme nu mai trage decat pana in 2000 si dupa se infunda asa

  14. claudiu

    sal manu
    din cate stiu in 2007 au fost pompe diuse.am si eu un passat din 2007 de 140 cp.ce pot sa-ti zic,au fost o mare teapa.dupa ce a iesit din garantie am schimbat injectoarele(toate),turbina,galerie admisie/evacuare,pompa motorina,amortizoare fata,bucse,bielete etc.nu am schimbat cutie si ambreiaj.precizez ca am cumparat masina de noua.o mare dezamagire.sper sa ai mai mult noroc.

    • bianca

      cine ma poate ajuta am un volkswagen passat din 2007 si nu imi merg stergatoarele si semnalizarile uneori merge si uneori nu merge care este motivul datimi un raspun va rog

  15. vlad

    am si eu un passat din 2000 model 3b 4motion si nu mai merge inchiderea centralizata si reglajul la oglinzi.stie cineva ce sa intamplat sau a patit cineva lucrul acest?

  16. Salutare la toti.
    Manu – nici eu nu am auzit multe laude apropo de modelul Passat 2007, dar nu trebuie generalizat. F. multa lume merge fara nicio problema. E totusi vw. Felicitari!
    Anonim – daca o resetezi (scoti cheia) merge bine sau tot infundat?
    Vlad – daca au cazut deodata, verifica contactele in portiera stanga.

  17. andi

    Vlad…eu am avut aceasi problema dupa ce am montat un cd player nou.legasem firele gresit si nu mai mergea inchiderea centralizata.

  18. mihai

    VA ROG SA-MI SPUNETI CUM SE SCHIMBA DISTRIBUTIA LA PASSAT 1,9 TDI POMPE DUSE MULTUMESC

  19. adryanalex81

    sautare tuturor,am si eu ceva probleme cu turbo la un passat 2001,1,9tdi,mai exact cand il pornesc nu merge turbo deloc numai daca il accelerez pana pe la vreo 3-4000ture ,atunci isi da drumul dar si atunci nu prea merge la capacitatea lui si am observat ca daca merg la drum in a patra si ai dau span pe la vreo 3-4000ture cade in bot nu mai merge turbo numai daca al opresc si il pornesc dinou.Ce poate sa aiba ca eu nu mai inteleg?Va rog ajutatima

  20. BOGDAN

    salutare tuturor,am si eu o problema cu un passat 3b din 2000,cand deschid usile din telecomnda,se deschide doar usa din stanga si portbagaju celelalte ramand blocate cele din spate si usa fata dreapta,nici din interior n merge sa le deschid,ati putea sa-mi spune-ti care ar fi cauza sa fie vre-o sigurnta sau panou principal de la inchiderea centralizata??va rog ajutati-ma

  21. BOGDAN

    n merge nici butonu de deschidere de la rezervor 😦 😦

  22. marian

    draga adryanalex81, eu am avut cam aceeasi problema , in sensul ca turbina mergea , dar cand ieseam pe A2 si-i dadeam peste 110 imi dadea in bot, si auzisem ca daca iau contactul si-l pun iar isi revine . Intradevar asa era dar cadea repede. A trebuit sa schimb axul cu paletii din turbina caci batea axul , si am rezolvat problema

  23. dany

    sal la toti
    adryanalex81 ai incercat sa verifici toate furtunase subtiri si foarte important in fata la turbo are un vacum verifical ca ala are momente si o face pe prostu si nu mai deschide turbo eu am patito

  24. marian

    passat 1,9tdi high line 1999ce lungime are planetara stinga

  25. marian

    am schimbato si a sarit de la roata

  26. 1259bmp

    Pt Marius care are probleme cu injectorul, am patit si eu asa ceva la passatul meu la relanti mergea super iar in sarcina ziceai ca se rupe, daca mai tii minte care injector ti la dat pe tester dai capacul jos de la injectoare si curata mufa bine ca merge sigur dupa, daca nu e prea tarziu sfatul meu pt tine atunci succes, poate e bun venit pt altii care o sa intampine asemenea problema, bafta tuturor.

  27. dany

    salutare tuturor am si eu o problema destul de grava dupa sfatu l mecanicului .el zice ca sa dus motorul. dar mie nu im vine sa cred am un passat din 2001 cu motor 1.9 tdi 100 de caii cu injector pompa.adevarul ca iam cam facut catva km dar eu stiu??? sa va zic ce probleme am:
    a pierdut putin din forta nu mult dar totusi nu e ca la inceput
    se aude un tacanit cand scot busnu de la ulei
    si tacanela se aude si in filtrul de aer
    cand scot busonul de la ulei iese putin fum si multa presiune
    precizez daca scot joja nu iese nimik nici fum nici presiune
    cam astea sunt bubele
    lam bagat pe tester si nimik totol ok
    nu stiu ce sa mai zic am fost la multi mecanici nici unul nu stie
    daca stiti ceva va rog sa ma ajutati
    multumesc mult . un salt pt toti

  28. This is so nice a post. Never thought that it had been this basic soon after all. I’d invested a good offer associated with my time searching for somebody to explain this particular topic obviously and you’re the only 1 that actually did that. Kudos to you! Keep it up!

  29. dav

    salut am un passat din 09-1999 TDI si am urmatoarea problema cand merg cu ia pe drum de tara imi bate ceva pe partea dreapta la gropi sau pe unde sunt pietri pe jos si imi scartie ceva pe partea stanga un zgomot ca si cum sar rupe un metal ceva dar scartietura nu o aud mereu dar are toane cate o data nu se aude deloc iar cate o data se aude foarte tare si nu stiu ce are in rest la asfalt merge de rupe si nu se aude niciun zgomot neobisnuit daca ma poate ajuta si pe mine cineva va multumesc si salutari la toti

  30. grebenea nicolae

    am un passat 2007 o data la 1 luna nu porneste decat la a3 cheie .pe testar nu agasit nimic .ce sfaturi imi dati

  31. bobbi

    pentru dav.poate fii planetara ori ceva din angrenajul rotii …mie imi bate la fel la gropi si stiu ca trebuie sa schimb capul de planetara si bratul…cel mai bn du-te la un mecanic iti va zice el.

  32. bobbi

    am un passat 98 …proaspat cumparat precizez ca nu am schimbat inca nimic la el…dar ce ma poate ajuta sa reduc consumu de benzina.e 1.6 benzina.consuma foarte mult:D 11-12 in oras …daca schimb ceva filtre ulei se poate reduce consumu?sau asa consuma ele?
    + geamul de la passager nu se mai coboara in jos si nu mai urca la actionarea butonului…benuesc ca e macaraua daca se aude zgomot ca si cum ar roti in gol asta ar fi nu?nu vreau sa ma bag sa deschid tot vreau o parere.mersi

  33. bobbi

    cu ce pot lipi ornamentele de la usa alea de plastic? daca nu mai stau…tre sa cumpar altele sau merge sa aplic ceva vreun lipici ceva pe ele ?

  34. dav

    ms mult bobbi am sa ma duc la un service sa vad ce parere are mecanicul salutari

  35. Bamse

    Pt bobbi: Referitor la macaraua de la usa, eu am avut o prb cu un geam la o usa din spate, era inghetat si lipit geamul si cineva a fortat pana a sarit un bolt mic din plastic format din 2 piese bagate una in alta de undeva din partea de jos a geamului. se repara foarte usor trebuie sa desfaci fata usii si ve gasi probabil acel mic „‘bolt’din plastic. e foarte usor de desfacut se gasesc si tutoriale pe internet. Referitor la consum, inlocuirea filtrelor si a uleiului pot duce la o reducere a consumului de carburant, dar poate depinde de multi factori, inclusiv cu locul de unde alimentezi cu benzina. Cu ornamentul nu stiu , dar te poti orienta tu , uita-te bine la el si vezi daca il poti repara pt ca in comert poti gasi ‘chinezarii’ care nu se potrivesc nici cat alea vechi.

  36. bobbi

    nu stiu ce sa zic despre geam ..ca se si lasa in jos 1 cm singur…tre sa desfac sa vad pana la urma…sa stiu ce trebe…despre alimentat …alimentez la petrom…mersi de raspunsuri.

  37. Bamse

    Se desface usor, doar trebuie sa fii atent, teoretic in 10 minute daca e ceea ce creu eu ai terminat. Si cred ca asta e mai ales ca ai zis ca se aude motorasul.

  38. Catalin Grigoras

    Am un VW Passat 1.9 Tdi Pd din 2002, vreau sa-i montez in generator HHO dar nu gasesc sonda lambda; daca exista asa ceva imi puteti spune pe unde este pozitionata ?

  39. claudiu

    salut am un passat din 99 si am urmatoarea problema am parcato si in ziua urmatoare cand mam dus sa o pornesc sa plec la servici am gasit apa in ea in fata la pedale si in spatele la scaonul soferului foarte multa am scos apa cat dde cat si cand am pornito mia ramas aprins in bord becul de la airbag si nu ami mai merg geamurile sa le deschid si nu mai merge nici sa o inchid din telecomanda in plis cand o opresc imi pornesc avarile singure si se deschid usile singure stand sa te uiti la ea are cineva vreo idee sau a patit cineva asa ceva astept parerile voastre salutari.

  40. andi

    Claudiu,sub capota in compartimentul cu bateria,ai 2 sau 3 gauri de scurgere.de obicei se infunda cu frunze.desfunda gaurile si esti cu un pas mai aproape de rezolvarea problemei.probabil s-a adunat atat de multa apa incat a ajuns pana la calculatorul masinii.

  41. claudiu

    andi.mersi mult ai avut dreptate nu am stiut de de asta erau gaurile infundate cu frunze si noroi de aia statea apa acuma sper sa asi revina sau sa ma duc cu ea sa o pun pe testar in legatura cu inchiderea si becul aprins din bord ms mult

  42. IONUT B.

    Salutare.Am o intrebare…poate ma ajuta cineva.Am un passat highline din 2002,6 trepte,131 cai….si cand pornesc motorul ac-ul clipeste de cateva ori apoi intra in modul ,,off”.Mi se pare ca nici nu mai baga aer rece cum baga cu ceva timp in urma.Intrebarea mea este:e posibil sa fi ramas fara freon ?

  43. razvan

    Doresc va rog frumos manual tehnic pt vw passat 1.9 tdi pd 1999 85kw.multumesc.

  44. andi

    razvan…ce te-ar interesa mai exact din manual,probabil as putea sa te ajut.nu am manualul in format digital ci „pe hartie”

  45. claudiu

    sall am si eu inca o intrebare numi baga aer rece deloc decat de afara si am fost de am incarcat cu freon nu mai avea aproape deloc dar surpriza tot asa baga aerul nu raceste deloc ce pareri aveti ce ar avea ??? astept raspuns salut

  46. razvan

    salut ma intereseaza punerea la punct a distributiei,parametri de functionare si dac geamul de far se poate da usor jos

  47. Anonim

    sal,pe cine intereseaza butoane de clima de vw passat? deci clima nu ac

  48. adrian

    salutare
    cum imi pot da seama cand un injector e defect?

  49. adrian

    ce se defecteaza la un injector?

  50. iulian

    salut baieti am un passat din 2004 si ainceput sa mi scartie compresorul de la clima are idee cineva care ar fi cauza

  51. Meila Raul

    Am o problema cu macaraua de la usa stanga fata nu mai inchide geamul de tot si scoate un sunet ciudat.daca ati putea sa-mi spuneti care e problema si daca se poate repara sau trebuie inlocuita multumesc!!!

  52. Anonim

    MEILA RAUL saptamana trecuta am schimbat tot panoul de pe usa dupa ce s-a rupt sufa

  53. Meila Raul

    ce s-a rupt ca nu pricep

  54. Meila Raul

    scuze dar nu sunt cel mai desavarsit mecanic
    eu nu inteleg ce ar putea fi stricat la ea de aceea intreb ca nu as vrea sa merg la cineva si sa-mi bage pe gat toata usa

  55. am un passat din 2008 de 2,0 TDI si am mari probleme cu farurile, faza scurta nu mai bate in lungime, lumineaza la 1 m in fata. daca umblu la reglajul electric sau mecanic se deregleaza faza lunga.

  56. studiofilm

    Salutare !! Imi poate spune cineva cum se introduce codul casetofonului ALPHA de la un VW passat break model 1998 ? mai exact care sunt nenorocitele de taste care trebuie apasate sa pot introduce codul ?? este un amarat de casetofon ( cu caseta) ! 🙂 Multumesc frumos !

  57. George

    nu as vrea sa spun vreo prostie dar parca de tastele „1” si „2” se deruleaza cifrele de la 0 la 9 dupa ce ai selectat prima cifra din cod apesi parca tasta „AS” si vatrece la a doua cifra din cod…. si dupa ce o selectezi pe a doua tot tasta „AS” si asa mai departe sau de tasta „1” derulezi prima cifra din cod de tasta „2” a doua cifra din cod si asa mai departe. multa bafta

  58. dav

    salut pe cine intereseaza un schimb de jante marca borbert cu anvelope 205 50 16 ff bune pt passat sau altele sau schimb cu jante originale vw passat 195 65 15

  59. Anonim

    lasa un nr de tel ptr gentile de passat!!!

  60. mihai

    sall.am un passat din 2004 ,vreau sa inchid geamurile din chei dar nu merge,cum pot face sa mearga?

  61. dav

    0757711357 pt genile de passat

  62. claudiu

    salut la cati km se schimba chitul de distributie la passat din 2000 si cam cat costa? ms

  63. andi

    claudiu,in general cam la orice masina ,distributia se schimba la fiecare 60000 de km.

  64. viorel

    sall.am si eu un passat din 2003,si aseara cand m-am dus sa plec cu el la pornire se auzea un scartait si deodata foarte mult fum si mirosea a cauciuc parca,ce ar fi oare

  65. andi

    viorel…daca masina ta e diesel,scartaitul(piuitul)ala urmat de foarte mult fum e aproape sigur din cauza turbinei .mirosul ala de cauciuc e defapt ulei ars.trebuie sa mergi sa vezi un mecanic.pentru noua turbina tine cont de sfaturile urmatoare:la pornire la rece nu accelera masina mai mult de 2200-2400 rpm,nu merge subturat(in oras decat sa mergi cu a treia la 1200-1300 rpm,mergi cu a doua la 2300-2400),cand ajungi la destinatie,nu opri motorul imediat,mai lasa-l sa mearga macar 20-30 de secunde,ajuta foarte mult la prelungirea vietii turbinei.succes

  66. adi

    va salut,
    am un passat din 2003, 1.9 TDI, 74kw si am urm pr. la el:
    – daca masina stationeaza cam o zi fara sa o pornesc deloc, in momentul in care vreau sa o pornesc trebuie sa o ajut din acceleratie (altfel nu porneste) in cazul in care nu o ajut (motorul invarte) dar nu porneste, incerc sa o pornesc incaodata, motorul invarte, dau la automat cam de 2 ori aprox 10 sec, de abia atunci porneste.
    Am fost la service, mi-au zis ca am aer in instalatia de alimentare, am lasat masina 2 zile si ceva la ei si nu au facut nimic, mi-au luat aprox 100 de lei pt o ora de manopera si un test cu laptopul.
    e foarte stresant, nu am nici un mecanic cunostinta sa nu ma tepuiasca si mi-e cam frica sa merg la orice service.

    – de curand am depasit o masina, am mers pana la 4000 de ture, la nici 50 de m, de cand am intrat inapoi pe banda mea masina nu mai tragea, eram cu pedala de acceleratie la podea, de abia urca viteza (fffff incet) nu se tura de loc, nici daca bagam inferioara. daca opresc masina si o pornesc din nou, isi revine, trage bine. (nu scoate fum negru, am inteles ca daca e turbo, ar trbuii sa scoata fum negru), am citit si lagat de MAF, nu stiu ce sa zic.

    a 3 a pr. si sper eu ultima, in momentul pornirii scartaie ceva :), la service mi s-a spus ca de la demaror, nush ce sa zic, am vazut pe net ca este in jur de 500 lei, momentan nu stau prea bine la capitolul bani :((

    in cazul in care aveti sau cunoasteti persoane care au avut probleme asemanatoare sau sunteti foarte familiarizati cu masiniile va ascult sfaturiile cu cea mai mare placere.

    ps. imi cer scuze de anumiti termeni sau explicatii, mai mult cu condusul decat cu mecanica (spre rusinea mea)

    va multumesc,
    adrian.covaliuc@yahoo.com

  67. George

    Are cineva idee unde ar putea fi releul compresorului de Ac la un pasat din 2000. Nu imi mai merge AC si am fost la service sa pun freon, dar nu asta era problema. Din ce am inteles de la mecanic ca nu se cupleaza fulia compresorului probabil din cauza respectivului releu. Altcineva mi-a zis ca ar putea fi un modul aflat sub scaun pt ca mai am niste mici probleme. Oglinda stanga nu o pot regla pentru ca mi se misca si cea din dreapta odata cu ea, nu mi se aprin becurile cand deschid usile (doar la una la care uneori nu se descuie)
    Multumesc mult

  68. andi

    george…referitor la releul de ac…pass.din cate stiu majoritatea releelor sunt la picioarele soferului sub volan.o problema comuna la passat e ca pica compresorul de ac.verifica presiune din instalatia de ac oprit/pornit.
    referitor la oglinzi …e absolut normal sa se miste si cea din stanga odata cu dreapta(nu si invers)
    referitor la lumina in masina…e o alta problema f comuna la vw in general,pica microswitch-ul din yala,se desprinde cositorul de pe contacte,se pare ca la tine s-a desprins si cositorul de pe contactul de la solenoidul care blocheaza si deblocheaza yala.se poate repera relativ usor asa:http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/

  69. George

    Multumesc foarte mult, Andi.. referitor la ac am presiune de freon asta am vazut si eu si conform spuselor mecanicului pompa nu cupleaza cand apas pe butonul pt ac. (el se aprinde)

  70. pavel alexandru

    fhhjuil;bhklopopp’.yiio89pnllo88.

  71. Anonim

    george,,,referitor la fulie mecanicul poate are dreptate.eu am patit aceiasi chestie si era un surub care tine fulia ,,iar daca se slabeste nu cupleaza pe rece,,,

  72. KOSTAS

    ADI,,,EU PATIT DE MULTE ORI CEA CE TU SPUI,MA LASA EFECTIV IN DEPASIRE LA DEAL,,,,,OPREAM MOTORUL PORNEAM DIN NOU SI O LUA DE LA CAPAT….AM INTREBAT LA TOTI SI NICI O SOLUTIE…..SI SA VEZI DE FAPT CARE ESTE BAIUL,,,,,,,,,TURBINA CIND SE SUPRASOLICITA TE LASA DEODATA ASA CA TREBUIE SA-I SCOTI CAPACUL SA O SPELI CU ALCOOL VEZI CA ARE NISTE PALETI MICI PE INTERIOR ,,SE SIMT CU MINA SI NISTE ORIFICII ,,CU PUTIN ALCOOL ,O CIRPA MOALE,DAR GRIJA SA NU SE DESIRE SA RAMINA INTRE PALETI PENTRU CA SUNT FINI SI SUFLAT ……..SI TOTUL SE INTIMPLA DE LA PRAF,,,,SIMPLU SE INFUNDA CU PRAF SI NU MAI INTRA….OK???

  73. George

    Problema ac-ului sa rezolvat… cu ocazia ca mi-am rupt scutul in niste bolovani m-am bagat sub masina si am gasit firul de la pompa ac rupt deoarece a fost pus aiurea la schimbarea distributiei si sa atins in fulie la pompa. Am reincarcat si cu freon deoaorece abia mai racea un pic si acum e bine. multumesc pt raspunsuri

  74. Anonim

    salut, am un passat 1.9 tdi tractiune integrala, iar la treapta a doua de viteza am un mic ,,joc” plus ca masina tremura putin. e problema mare???

  75. radu

    salut. am un passat din 1999 tdi 1.9 tractiune integrala, si cand introduc in treapta a doua are un mic joc (doar in a doua) plus ca masina si tremura putin, e problema mare????

  76. Anonim

    buna am si eu un vw passat tdi din 2001 si am si eu o pb in special dimineata cind pornesc motorul si incep sa rulez pe drum se aude parca un fluierat cind incep sa il turez acesa lucru il aduc in specia cind pornesc motoru iar dupa un timp parca nu se mai aude chiar asa de tare daca ma poti ajuta cu un sfat te rog nu ezita mesii ady cum pot sa aflu raspunsul poti sa imitrimi un email te rog

  77. Antrenorul

    Fluieratul e posibil sa fie de la cureaua de clima.
    Verifica un lucru, porneste masina fara clima si asculta daca mai fluiera. Apoi porneste clima si daca a aparut zgomotul atunci ai aceasi problema ca si mine. De vina e rotita de la intanzatorul curelei pentru clima, sa dus rulmentul si chitaie. Verifica si cureaua poate e veche si cu crapaturi. Daca e intanzatorul atunci trebuie sa iti iei unul nou, costa intre 100 – 130 Ron. Sunt curios cand il dau jos ce are defapt, ca am simitit ca are un joc rotita dar mai are si un surub care o fixeaza, ma gandesc sa nu fie ala slabit. Vedem si iti povestesc.

  78. Anonim

    NU VA LUATI NICIODATA VW PASSAT!!!!
    Am cumparat in octombrie 2008 un VW Passat tip BlackLine (Trendline) 1.9 TDI 105 cai si dupa prima luna am avut probleme la injectoare si am schimbat unul. Imediat dupa motorul a avut dereglari majore si am fost de 3 ori la Porche Nord PBN pt. aceasi problema ramasa mereu nerezolvata. Dereglari de turatie in mers mai ales la relanti. In urma unui scandal facut la showroom am asistat personal la ”rezolvarea problemei”: ACEASTA A CONSTAT IN MARIREA TURATIILOR (mi sa spus ca se mentin in plaja acceptat in cartea tehnica). Dupa marirea turatiilor se mai simtea putin si mi sa spus ca e din cauza VOLANTEI ?! care se roteste si ajunge intr-un pct in care are o dereglare ”normala” Asa mi sa inchis gura si dupa ce a iesit din garantia de 2 ani (de ras fata de toti coreenii care dau 5 ani), respectiv la 80.000 la 80km/h mi sa rupt o biela in motor si acum trebuie inlocuit tot motorul cu volanta cu tot care sa blocat si ea. Aceste probleme sunt reale si sunt in cartea masinii.
    Cei de la Porche au spus ca daca mentineam reviziile la ei poate suportau o parte din reparatie si nu au recunoscut ca se poate sa fie o greseala de fabricatie. Pai daca nu ieseam din garantie ca am facut 2 ani eram inca in marja de 100.000 km ca asta era cealalta conditie de garantie (2 ani sau 100.000km). Masina a beneficiat oricum de aceleasi revizii obligatorii si de schimbarea la timp a distributiei la service autorizat RAR.
    In concluzie s-au spalat pe maini dupa ce au ”’rezolvat problemele” anterioare cu se facea la Daciile vechi prin marirea turatiilor!!!! Rusine pt. Porche Romania – Deci de asta trebuie sa schimbi la ei ca sunt profesioniusti si mascheaza problemele prin marirea turatiilor. Voi publica aceasta poveste adevarata pana cand va aparea pe tot internetul la cuvintele de cautare VW PASSAT.
    Pentru detalii ma puteti contacta la e-mail: office@e-piatra.ro.

  79. Anonim

    am un passat din 1997 si sa blocat capota nu se mai deschide ,daca are cineva idee cum se deschide va rog sa ma ajutati si pe mine

  80. maryus

    pt anonim,incep prin a constata ca nici macar numele nu ai curaj sa il spui,in continuare mentionez ca am 2 passat-uri din 2003 cu unul am 219000 de kmfacuti de mine fara nici cea mai mica problema,iar celalalt are vre-o 140000 am avut ceva scartait la servo si ceva sensor pe la clima in rest nimic deci va puteti cumpara linistiti passat-uri,in ceea ce priveste profesionalismul celor de la porche asa este la voi acolo in tigania de la capitala,mutati-va mai la vest si veti constata diferenta…..

  81. salut

    joe- salut am si eu o problema la un passat 3b din 98 nu se mai deschid usile din spate nici din interior nici de afara cand o inchid de la telecomanda se aude k lucreaza dr tot nu se deschide ma poate ajuta cineva cu un raspuns va rog frumoa va multumesc

  82. Mihaela

    Am un VW Passat si sotul meu nu este acasa si vreau sa deschid capota, pt. ca s-a terminat apa de la stergatoare … am cautat sub volan dar nu are nici-un buton pe care sa apas … sau …
    Ma poate ajuta cineva, va rog mult 😀

  83. andi

    bun asa…capota se deschide cu ajutorul unui maner pozitionat in stinga piciorului stang al soferului ,pe stalp…succes

  84. bright

    i have problems with my vw passat turbo 180cc’s airmass sensor. could you please send me the price ranges of the airmass sensors. thanks.

  85. Ion Zechi

    La Passat din 1999 mi -a dispărut semnalizarea în timpul mersului. nu funcţionează nici avaria. se aprind becurile de semnalizare doar când acţionez închiderea centralizată. Am verificat sigurabţele din bord , de la volan (lateral) dar sunt bune.Am întors panoul pe spate şi am verificat cu multimetrul, este tensiune! Care este releul de semnalizare sau poate are siguranţele pentru semnalizare în altă parte?

  86. marius

    Salutare,
    Tocmai vreau sa-mi cumpar un Passat 2003 si are ceva probleme minore cred eu.
    Cand pornesc motorul, care merge f bine, se vede un trepidat la faruri. Ambele dardaie in ton cu motorul. Care ar putea fi problema?
    O alta problema ar fi ca la clima, la drum lung, condensul imi vine in masina. Se poate sa fie furtunul de evacuare blocat/infundat si astfel acel rezervor da peste si ajunge in masina?
    Multumesc

  87. George

    acea dardaiala poate fi un injector in cel mai rau caz sau un contact imperfect la el, diagnostigheaza intai problema. condensul are un furtun care curge sub masina si care este infundat. bright: i dont know the price for you but for ours cars the price is 80-150 Euros

  88. George

    dardaiala poate avea multe cauze. tachetii uzati de exemplu. trebuie sa stii exact cauza inainte de a cumpara.

  89. dix

    salutareeeeeeeeeeeeeeee
    stie cineva cum se desface furtunul de la clima care duce de la radiator in compresor,partea de la radiator,nu reusesc sal desfac,are cumva cineva vreo solutie.

  90. dix

    am uitat sa specific Passat din 1999 motor AFN 110 CP

  91. rusu

    am si eu un pasat din 2002 si am o problema la el pier uli de servo directie si se vad picuti jos in fata soferului
    care ar fi motivul sau problema si bateria din cheie de contac nu tine mai mult de 2 saptamini si se descarca pun una noua si la fel care ar fi rezolutia va multumesc

  92. andi

    RUSU…pierzi ulei de servo?solutia cea mai simpla si e verificata de mine si merge,pui o lingurita de mustar in borcanul de la servo(nu garantez ca nu strici pompa si solutia e temporara).referitor la bateria din cheia de contact,cumpara ceva de o calitate mai buna si ai sa vezi schimbarea..s

  93. maryan

    ady .daca e dus maf-ul masina ajunge foarte greu la 100 kmh si nu mai mult .turbo daca e stricat masina nu merge mai mult de40 kmh si nu intrerupe .daca pierzi puterea in mers atunci e (supapa senzor presiune) is doua identice ,una pentru valva egr si una pentru turbo .cumpara una si vezi care din iele e stricata.eu de cind am schimbat supapa de la turbo motoru se aude si merge ca nou.

  94. Antrenorul

    aveti grija sa nu fie turbo defect in zona axului si sa lase uleiul sa iasa din motor pe acolo, iti dai seama daca scoate fum alb dar usor nu mult sau „esapament usor albicios”, asta e primul semn ca turbo e defect la simeringurile de pe acel ax care este uns cu uleiul din motorul. Cand se intampla asta nu mai ai putere, iar daca iese fum alb dar bine de tot atunci e clar ca e turbo defect, trebuie imediat sa verifici uleiul sa ai suficient, nu mai mergeti mai departe in felul acesta ca il papa pe tot. Rezolvarea daca esti prin tara plecat este sa iei un surub cu cap usor bombat care sa intre cu filetul pe teava care aduce uleiul la axul de la turbo iar capul surubului sa se opreasca in gura acestei tevi amintite mai devreme si care vine din spatele motorului la turbo (o sa o recunoasteti usor ca e singura din metal si merge pe mijloc la turbo) , cand vei strange inapoi teava o sa va dati seama ca defapt blocam uleiul din motor sa mai curga pe axul de la turbo. Pentru asta ai nevoie de o cheie fixa de 17 si acel surub. Cand veti porni din nou la drum verificati uleiul sa fie suficient si nu va speriati daca inca mai scoate ceva fum, e normal sa mai „arda” ce a ajuns pe esapament si in turbo dar dupa cativa km se opreste ….dar nu mai aveti putere la masina, puteti merge cu 80 km maxim si nu mai este nevoie sa o tineti turata masina ca si cand ati avea turbo. AAAA si ca era sa uit de turbo daca faceti asta puteti sa uitati de turbo el se va gripa si necesita altul, dar eu zic ca daca a facut deja aceasta problema nu merita sa il reparati ca aruncati banii degeaba.
    O alta problema de putere ar fi furtunul ce merge la o piesa de pe turbo, poate fi fisurat, asta e simplu, taiat sau schimbat cu altul
    Daca am fost de ajutor ma bucur sau nu ati inteles ceva sa ma intrebati va rog.

  95. Antrenorul

    Pentru ION cu semnalizarea……releul este de fapt butonul de avarie de pe bord, desfa panoul respectiv, ai 4 suruburi …doua sus si doua in locasul pentru telefoane etc…suruburile de sus sunt mascate de o placa de la butoanele de AC etc…o sa mai gasesti doua suruburi mai jos dar alea nu are sens sa le desfaci.Dupa ce ai facut asta trage de panou ca vine afara si scoate butonul de avarie si controleaza daca nu are defect la releu sau sunt lipite intre ele placile care in mod normal se tot apropie si se tot departeaza la trecerea curentului ca de aia fac becurile aprinderea alternativa si auzi clic clic clic…..

  96. Anonim

    salut tuturor.am cautat pe net tot felul de masini sa imi cumpar,dar tot la passat imi este gandul,precizez ca sunt incepator.M-am orientat spre un passat de prin 2007 cu piele,navigatie,tot ce trebuie,dar toti imi spun ca au probleme cu injectoarele.ma puteti ajuta?ce sfat imi puteti da?ma orientez spre altceva?va multumesc.

  97. DAV

    salut am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva am un passat din 2000 si misa aprins in bord becul de la airbag si nu se mai stinge cand pornesc masina a patit cineva asa ceva .astept raspuns ms

  98. Anonim

    vezi daca nu cumva ai deranjat cablurile de la airbagurile de sub scaune ,ca am patito si eu tot la un passat din 2000

  99. Jamboon Cristi

    salutare tuturor
    am si eu o problema la un VW Passat 1.9 tdi 131cp,dupa ce incep sa merg cu masina si sunt in sarcina se aude un fluierat puternic (numai cand o accelerez mai tare cand intra turbina in functiune) daca o acc usor nu se aude daca apas mai tare pedala in orice treapta as fii se aude fff tare. Ce am observat eu in partea dreapta a masinii am vazut pe un furtun gros fff mult ulei, din ce cauza?? Mai am o problema cu casetofonul masinii. Ieri am schimbat bateria si cand am aprin cassetofonul mi-a aparut sa introduc codul,dar din pacate fostul proprietar nu mi-a dat vreun cod sau carte service de la masina. Am un Blaunpunkt CD Navigation color cu urm serie VWZ1Z7C3219244, NAVIGATION 3B0 035 191. Ma [pate ajuta cineva cu codul cassetofonului sau sa ma indrume unde sa ma duc sa fac rost de el? La reprezentanta se cer ff multi bani pt cod si nu as da:(:(
    va multumesc,si astept mesajele voastre pt ajutor.

Lasă un răspuns către Meila Raul Anulează răspunsul