Tehnic – VW Passat – Solutii

Articole utile auto VW Passat. Iar la baza paginii aveti manuale de reparatii VW, informatii utile, depanare, etc.

SERVICE AUTO VW PASSAT
PROBLEME CU MAF -ul la VW PASSAT

https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/
Simtome:  A pierdut brusc din putere. Masina nu mai tragea, nu te mai baga in scaun cand bagai acceleratia la maxim, urca pana la 2000 de ture apoi gata, lent, foarte lent mai sus, lenesa rau, si iti trebuia un secol sa treci de 90 – 100km/h. Continuare…

Curatarea turbinei la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2009/02/18/curatarea-turbinei-turbocompresorului-la-vw-passat/
In general la motoarele TDI,  turbocompresor si geometrie variabila, circulatul mult in oras, mersul lent, subturat poate cauza blocarea turbocompresorului, in fapt a geometriei variabile a turbinei. Funinginea, in timp, se depune pe palete (vane) iar acestea nu mai deschid sau deschid incomplet. In consecinta masina nu mai trage, demarajul este lent si mai grav, poate introduce masina in limp mode.LIMP MODE este modul de protectie in care motorul este introdus de catre computerul de bord, ECU, atunci cand sesizeaza o eroare mai grava. LIMP MODE -ul este usor de sesizat, masina pierde brusc putere dupa o anumita turatie sau in fortaj, si isi revine dupa un restart.La o scanare vag-com eroarea aparuta poate fi:
17964 Charge Pressure control negative deviation sau  17965 Charge Pressure control positive deviation … Continuare

Schimbarea si localizarea filtrelor la VW Passat: Filtrul de aer, filtrul de ulei, filtrul de polen si filtrul de motorina la VW Passat B5:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2009/01/09/schimbarea-filtre-vw-passat-b5-maraton-filters-marathon-changing-all-vw-filters/
Am pus aici un tutorial si instructiuni pas cu pas pentru schimbarea filtrelor la VW Passat. Filtrul de aer, filtrul de motorina, filtrul de ulei si filtrul de polen… Continuare

Demontarea farurilor si semnalizatoarelor la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/11/11/tuning-auto-faruri-angel-eyes-la-volkswagen-passat/
Sfat pentru toti care au farurile matuite. Le puteti slefui cu solutie de polish auto, car polish, etc. Merge la plastic, dar preventiv incercati inainte pe un colt, sa fiti siguri. Daca farurile sunt mate rau, folositi intai cel mai fin smirghel posibil, il udati si apoi dati cu el ud, sa luati zgarieturile mari. Apoi polisati cu solutia de polisare. Pregatiti-va sa o frecati :) la greu de va vor durea mainile. O masina electrica de polisare ar fi de ajutor, dar atentie la viteza si apasare, sa nu topiti plasticul. Continuare….

Demontarea usilor si panourilor interioare de la portiere la VW Passat: Pentru schimbare boxe, difuzoare, macara geam
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/09/26/vw-passsat-b5-demontarea-usilor-removing-the-inside-door-panel/

Demontarea bordului si schimbarea casetofonului la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/06/20/vw-passat-demontarea-bordului-scoaterea-schimbarea-casetofonului/

Resetarea perioadei de SERVICE – Service reset la VW Passat:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/05/06/service-reset-vw-passat/
Resetarea perioadei de service si a mesajului SERVICE de pe bord.
La pornire, pe bord apare afisat SERVICE si se aude un bip -ait.

Schema legaturilor la TURBO si a valvelor: N75 EGR , N18, N239  aici:
https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/04/24/turbo-tdi-schema-legaturilor-valve-n75-egr-n18-n239/


MANUALE SI INSTRUCTIUNI PENTRU VW PASSAT:
Pentru download: Dati click dreapta cu mouse-ul si „Save target as….”

Recomandat! Extrem de util si interesant!!! (multumiri Dan Cheloo 🙂  )
Manualul motorului VW TDI 1,9 Pumpe Duse (eng) 1,3mb aici: VW 1,9 TDI PD engine

CLIMATRONIC  VW
– Constructie, reparare, coduri, service (in engleza) 1,2 mb pdf aici: Climatronc Service
SISTEMUL DE RACIRE VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in engleza) 0.5 mb pdf aici: VW Cooling System
Sistemul de Racire  VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in rusa dar ok ) 3.2 mb pdf aici: VW Racire si Clima
AMBREIAJUL VW – Fotografii, depanare (in rusa)  2,4 mb aici: VW Clutch
CODURI OBD: Lista de coduri si diagnosticare OBD (eng) 1,5 mb: OBD Codes
Manualul utilizare VAG-COM in limba Romana aici: VAGCOM

Aici voi mai tot updata pe masura ce strang  date sau „ma joc” la masina. 
Daca v-a placut sau ati gasit informatii utile, nu uitati , folositi butoanele de share de mai jos  pt a fi si altora util.

SERVICE AUTO VW PASSAT

**************************************************************
PROMO: 
OCAZIE: TEREN DE VANZARE IN BRASOV, ZONA CENTRUL VECHI2126 mp, numai 79 eur/mp!
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY!
ATENTIE! PENTRU PASIONATII DE AVENTURA! TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY! 

ASCENSIUNE KAZBEK

– VINO SI TU CU NOI! –– ORGANIZAM EXPEDITIITARA DE FOC, PATAGONIA, SERENGETI, ZANZIBAR, INSULA PASTELUI, PERU, NAZCA, CUBA, REGATUL BHUTAN, NEPAL,
– ASCENSIUNE: KILIMANJARO, MONT BLANC, ARARAT, ACONCAGUA, EVEREST BASE CAMP, KAZBEK, ELBRUS
URMATOARELE PLECARI:
ELBRUS: 4 august – (locuri epuizate)
MONT BLANC 14 august (locuri epuizate)
AFRICA – Kilimanjaro , Serengeti, Zanzibar, Masai Mara – 11, 14 sau 17 zile – plecare 19 noiembrie
CUBA – Super turul insulei 20 zile!! – plecare 8 noiembrie (locuri limitate!)
VENEZUELA – expeditie 14 zile – plecare 3 decembrie (locuri limitate)
Discount pentru rezervari facute prin Urbi et Orbi – mentionati: „prin Urbi et Orbi” in email
Detalii pe:  www.extreme-travel.ro  contact: valentin@extreme-travel.ro

Organizam la cerere si expeditii si ture montane in Romania – Retezat, Apuseni, Fagarasi, etc.

**************************************************************

1.531 de răspunsuri la „Tehnic – VW Passat – Solutii

  1. mario daciu

    salut! normal cand a pus testerul si a incercat sa stearga i-a aparut direct avaria pe care o are airbagul.si nu se stinge becul pana nu se repara sistemul.incepe cu sigurantele si vezi daca ajunge tensiune la sistemul de airbag. nu e deloc complicat.numa sa vrea cineva sa verifice.da cel mai simplu cu testerul si notezi codul de avarie si e ca rezolvat! succes.

  2. passat

    salut the vale.revin din nou.am un passat 2001 101 cp si am o problema la care nu ii mai dau de cap.cand mer cu ia constant 100 km.ora ex ca asta se intampla si la 60 80 etc… pentru 1km.si dupa vreau sa accelerez nu mai trage.trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc ca sa mearga din nou bine asta pana cand o tin iar constant.iti spun si piesele care mi sar fi zis ca sunt defecte si le am schimbat.egr electrovalva,ciuperca am schimbato,turbina am refacuto,geometria si ia,centralina am schimbato,debitmetru si el,senzor de presiune dupa intercular,si el.ce trebuie sa mai fac ca sa mearga cum trebuie.au unu am inebunit.te salut .daca poti sa intri pe id meu sa vorbim mai multe intra pe ionutz_xman te salut.

    • adi

      astea l-ai facut toate odata ,pt k si eu am avut aceleasi probleme si am schimbat doar debimetru si pe celelante le-am verificat pe alt passat egr , turbo bla bla etc.si acum e ok trage

    • cris

      verifica furtunasele de vacuum daca nu este niciul deteriorara atunci ai 3 electovalve careva nu merge masoara cu un aparat rezistenta sau skimba de la masina uniu prieten, bafta

  3. passat

    revin din nou.am un passat 2001 101 cp si am o problema la care nu ii mai dau de cap.cand mer cu ia constant 100 km.ora ex ca asta se intampla si la 60 80 etc… pentru 1km.si dupa vreau sa accelerez nu mai trage.trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc ca sa mearga din nou bine asta pana cand o tin iar constant.iti spun si piesele care mi sar fi zis ca sunt defecte si le am schimbat.egr electrovalva,ciuperca am schimbato,turbina am refacuto,geometria si ia,centralina am schimbato,debitmetru si el,senzor de presiune dupa intercular,si el.ce trebuie sa mai fac ca sa mearga cum trebuie.au unu am inebunit.te salut .daca poti sa intri pe id meu sa vorbim mai multe intra pe ionutz_xman te salut.

  4. mario daciu

    sakut ! ai schimbat componentele ai reglat turbina da ai verificat daca tensiunile de comanda ajung? ai posibilitate sa ferifici masina cu un tester.? ca ala te ajuta mai mult si iti da direct avaria cu posibilitatea de verificare a piesei posibil vinovata sau verificarea instalatiei electrice de care depinde functionarea componentei. daca ai pus-o la test spune nr cod de eroare ce l-a avut si se rezolva ! succes!

  5. Salut Passat!
    Imi pare rau pentru necazuri, dar dupa cum spunea si Mario, trebuie un cod de eroare, testat in mers sa vezi ce citeste computerul cand apare problema.
    E pacat sa schimbi piese la intamplare. Poate fi si pur si simplu ceva infundat sau o intrerupere electrica undeva.

  6. roark

    Salut, am un Passat 1,9 td 1993 , si de o saptamana nu mai porneste deloc.Cand dau la automat electromotorul invarte, nu e problema, dar motorul nu vrea, si mai scoate si un fum alb gros.
    Mentionez ca acum 2 luni am schimbat bateria(Bosch) si bujiile(Beru) , luna trecuta am facut schimbul de filtre (toate Mann) si uleiul(Metabond 10w 40)
    Mai mentionez si faptul ca un prieten mi-a pornit motorul cu spray(ramasesem in afara orasului), dar mi-a zis ca nu e indicat sa mai fac asta ca termin motorul.Deci cu spray a pornit.
    De la frig nu e, pentru ca am incercat sa il pornesc si cand erau 20 grade afara
    Stie cineva ce ar putea avea?

    • Salut Roark!
      Cand l-ai pornit cu spray tot asa facea? Iar dupa ce a pornit, mergea bine?
      Oricum, pot fi multe, cateva mai probabile: injectoare duse sau infundate, sau garnitura de chiuloasa sau distributia sarita sau ulei aspirat pe la turbo sau apa adunata pe fundul rezervorului…. 😦

  7. emy

    salut,am un pasat din 2000 19.tdi.are o vibratie continua nu foarte accentuata,imi poate spune cineva care ar fi cauza?

  8. roark

    l , am rezolvat , era dusa o siguranta de 50A , dar nu din tablou, ci una di interiorul capotei , de pe langa aripa
    Ms oricum
    O seara faina 🙂

  9. Silvia

    buna ziua..am un passat din 2006 si intampiin o problema cu el..uneori…..nu se mai accelereaza…daca imi poate spune cineva ce ar putea fi….va multumesc anticipat

    • mario daciu

      buna seara! daca nu te superi ar trebui sa dai mai multe amnunte despre masina pe care o ai. adica cu cat stim mai multe cu atat teputem ajuta mai mult. sa spui date tehnice si in ce conditii apare problema. sa fi iubit !

  10. passat 101 tdi

    salut baieti am si io o problema dc mi se aprinde martori in bor cam o data pe luna esp abs?si inca ceva am fost de i am facut un test si mi sar fi zis ca am o problema valva injector 4 asta ce inseamna ca este chiar injectorul sau vreo prostiuta mai mica.

    • mario daciu

      salut! trebuie sa fi mai atent la conditiile in care se aprinde martorul ca esp-ul nu are legatura cu functionnarea injectorului care dupa datele tehnicepe care le-ai dat pere a fi un tdi de 10o de cai cu pompa rotativa si acolo injectoarele nu pot fi supravegheate de calculator ca in alte cazuri mai moderne . sa fi iubit !

  11. Adrian

    salut . am si eu o mica problema …cum schimb si eu data in bord la un passat din 2006 fara navigatie . butoane in bord are numai pentru h si min

  12. valica

    Ce trebuie sa astiu pentr a achimba garnitura de chiuloasa la un Vw passat din 2000, 1.9 Tdi? e ceva in mod deosebit?

  13. alin

    salut,am o mare problema,am schimbat chiuloasa,axa cu came 4 injectoare si tot imi baga motorina in baia de ulei,scoate un fum ca zici ca am raba.Nu ii gasesc ce are am plimbat-o pe la toti mecanici din BV si nimeni nu stie ce sa ii faca.Multumesc anticipat.

  14. alin

    revin cu scuze,am un passat 1,9 tdi 2003

  15. cristi

    Sal la toata dumea.Am pus si eu o intrebare in urma cu cateva saptamani.Aveam o problema cu un passat 96 benzinar 1900cm\3.Masina mergea perfect cu o singura exceptie.Uneori din senin se oprea motorul aparent fara motiv apoi pornea din nou fara probleme.Deci pt toti cei care au aceeasi problema fratilor vinovatul era un senzor pozitionat in fata volantei.Se numeste senzor de turatie .Se afla montat pe blocul motor dedesubtul delcoului

  16. Silvia

    buna ziua! Revin cu niste completari….este un passat din 2006,motor 2000,140 cai,103kv,iar problema r fi ca pe la 2300-2400 turatii nu se mai accelereaza in nici una din viteze ,dupa care isi revine.Ciudat e ca nu se aprinde nici un martor in bord…iar la tester nu iese nimic.Sper sa gasim o rezolvare aici asa cum am mai gasit si altadata.Va multumesc!

    • nicu

      schimba filtrul de combustibil’ daca asta nu e o rezolvare mergi la un servis sa o puna pe tester deoarece exzista o eruare din calculator

  17. Marcel

    Salut. Pt. un vw 1.9 tdi din 97 am următoarea problema: nu se aprind farurile faza scurtă şi lungă (in poziţia înainte). Dacă trag maneta, faza lungă să aprinde.Luminile de bord se aprind, semnalizare funcţionează, avariile funcţionează, faza lungă in poziţia înapoi(tras) se aprinde, siguranţele sunt bune, becurile sunt bune. Dacă aveţi vre-o soluţie, vă rog să mă ajutaţi! Mulţumesc.

  18. Nicene57

    Am un VW B6 din 2006,2,0cc,140 cp,motor BKP.Ieri am pornit normal si am facut un drum de 200 km.In mers am observat ca pierde oarecum putere si la actionarea acceleratiei in depasire spre exemplu se comporta de parca initial se ineaca si apoi isi dadea drumul.Acasa am observat la relanti ca acul turometrului care din cate stiu eu trebuie sa tea la 10,00 statea cam cu trei liniute sub.Astazi cand am vrut sa pornesc am avut o mare si nepacuta surpriza.,la contact invarte dar nu porneste.Am incercat de mai multe ori si nimic.Daca masina nu porneste se poate face o testare cu VAG-ul.Am vazut ca pe aici sunt cativa colegi care chiar se pricep.As vrea sa stiu ce ar putea avea masina de nu porneste.Va multumesc.

  19. madalina

    buna. ma numesc madalina. am un passat din 2009. am o problema la el inca din septembrie.
    -la service porche mi-a zis ca e „pompa vacumatica blocata” costa 600lei piesa+600 manopera; nu am bani… ca ma usuca ratele la el
    -testul in dinamica – in mers arata ca pierde presiune in loc de 1000Kpa arata 5-600 de exemplu
    -altii mi-au zis ca aceasta pompa de fapt e o electrovalva… care trebuie curatata doar… la turbina…apoi sa nu fie rupt si un furtunas
    ideea e cred ca trebuie desfacuta si vazut
    CUM SE COMPORTA: in mers… daca as vrea sa bag a 5-a la 90 km/ora, adica subturata, mi se aprinde un arculet si imi anuleaza turbina, adica nu mai merge mai mult de 100km/ora; trebuie sa o opresc sa se reseteze; ieri mi s-a aprins cred si beculetul de la motor 😦
    -doresc sa gasesc un mecanic priceput care sa o desfaca si sa curete pe acolo, eu sa asist si eventual sa-mi explice ce si cum trebuie facut
    -ID mdlnnc

  20. eduard

    buna …am un passat break din 1998 motor 1.6 benzina 74 kw cod motor adp …i-am facut testul cu vag-com si mi-a iesit :
    16885-vehicle speed sensor-implausible signal
    p0501-35-00
    o mare rugaminte dac imi puteti explica detaliat unde se afla acest senzor (am inteles ca undeva pe cutia de viteze)…eu nu reusesc sa-l gasesc,ma innebuneste deja…multa stima

    • cristi

      sal eduard.si eu am avut o problema cu senzorul respectiv.se oprea motorul in mers din cauza senzorului astuia nenorocit.si eu am acelasi motor ca si tine cred pe versiunea passat 96\ 1,9 benzina.senzorul ala este situat sub delcou.are un cablu cu 3 fire subtiri.mufa de la cablu o gasesti pe solenoidul de la electromotor.eu nu am primit raspuns la problema mea si a trebuit sa o duc la vw aici in belgia total 286 eur din care senzorul doar 68 restul nenea mecanicul.bafta

      • eduard

        buna cristi multumesc pt raspunsul prompt…am sa caut sa vad sub delcou…nu e cumva acela sub filtrul de ulei?stima

    • mugur

      am si eu un passat 1.6 benzina din 2001 porneste intrerupt si se opreste…daca il ajut din acceleratie ..isi revine..dupa care merge perfect…cateodata nu pleaca intrerupt…de regula numai dimineata cand e motorul rece

  21. eduard

    AM SCHIMBAT SENZORUL IMPULSURI ARBORE COTIT CARE E SUB DELCOU LANGA FILTRU ULEI…INSA AM ACEIASI EROARE :
    16885-vehicle speed sensor-implausible signal
    p0501-35-00
    NU STIU CE SENZOR SA MAI SCHIMB,..AR MAI FI UNUL ,.SENSORUL G22(VEHICLE SPEED SENSOR)CARE E SI LA VITEZOMETRU,SA FIE OARE ACELA??VITEZOMETRUL MERGE OK NU ARE FLUCTUATII,NIMIC,SA FIE TOTUSI STRICAT SI SA AIBA SI ALTE FUNCTII INAFARA DE A TRANSMITE DATE VITEZOMETRULUI??MERSI DE RASPUNS ANTICIPAT ….

  22. mihai

    salut ….am un passat 97 1.9 tdi 110 cp …..mi s-a aprin acum 3 zile in bord …in timpul mersului martorul de pe motor…acel arculet ,,,,,sta aprin s cam 5 minute si palpaie…apoi se stinge ….si apare iar peste vreo 25 de minute…..si tot asa palpaie….am nevoie de un sfat ….ce e ciudat ca masina functioneaza perfect……ms mult

  23. George

    Pt Mihai: acel arculet se refera la bujiile incandescente. Dar in momentul in care palpaie de regula inseamna ca ai un bec ars la stop pe frana in spate. verifica sa nu ai un bec ars la lampile spate.

    • mihai

      ms george……aseara am vazut ca e un bec ars pe stop frana….o sa il schimb azi…..sa vad daca e de acolo…..ce e ciudat e ca mi s-a aprins dupa ce am schimbat macaraua electrica dreapata fata….

  24. paul

    Salut , am un vw pasat 1,9 berlina din anul 2001 si vr sa schimb plafonul la al meu si am gasit pe cineva care are un vw pasat din anul 90 tot berlina acelas model dar ca are diferit farurile ca sunt din sticla de model mai vechi , si intrebarea mea este daca se potriveste modelul meu cu modelul lui la plafon ?
    Va rog sa ma ajutati cumva cu un raspuns ca nu stiu ,multumesc anticipat !

  25. ionut

    buna am si eu o intrebare an un ww passat 1.9tdi pd 101cp din 2003 si de o vreme cand dau sa pornesc face doar clanc electromotorul si nu arunca bendixul ce are pute sa fie bobina sau carbuni.merci astept un raspuns.toate cele bune.

  26. Razvan

    salut.
    Am si eu o problema la care nimeni nu i-a dat de cap… Am un passat 2001 AVF 131 cp care se accelereaza destul de greu, mai exact urca greu in turatie pana la vreo 2000-2300 de ture, dupa aia parca ceva mai bine dar nu cum ar trebui. Aceasta problema o are si in mers si pe loc. De exemlu la o liniuta cu o dacia 1310 pleaca inaintea mea, ceea ce este foarte rusinos:( Am verificat: turbo, EGR, debitmetru, comanda turbo, senzorul de pe admisie (tubul de plastic), tobele sa nu fie infundate si asa mai departe fara nici un rezultat. Distributia schimbata, pusa cum trebuie la punct… Toate furtunele verificate…Pe tester nu imi da nici o eroare, singura chestie anormala este ca, consumul pe relanti este de 1,8 – 2 litri pe ora fata de 0,5 – 0,9 cat este normal. Masina asa am cumparat-o, deci nu stiu ce problema a avut si ce reparatii i s-a adus anterior. Poate ma ajuta si pe mine cineva, ca eu sincer sunt satul de passat pana peste cap.

  27. Salut Ionut & Razvan
    @Ionut – face din cand in cand sau intotdeauna? Daca esti sigur ca bateria e buna, verifica contactele sa nu fie oxidate (si la baterie si la demaror) Bendixul se invarte in gol dar nu-l arunca sau nici nu se invarte?

    Razvan: e ciudata valoarea la relanti… galeria de admisie sigur e curata? Si ai facut un test pe computer (in mers) sa vezi valorile presiune aer si combustibil (necesar/real)
    Si apropo – cate secunde scoti de la 0 la 100km/h?

  28. Razvan

    Salut The Vale.
    Am curatat EGR, admisia nu am curatat-o. Test in mers am facut pentru turbo si mi sa spus ca este ok.

  29. Razvan

    Cred ca peste 15 secunde.

  30. Razvan

    Este foarte lina…nu are demaraj aproape deloc. Mai conduc un Golf 5 tdi 105 cp. Este ghiulea pe langa passatul meu de 131 cp.

  31. calin

    as dorii sa aflu unde se afla siguranta de far bixenon pentru passat din 2007 pentru ca nu am gasit decat un tablou cu cateva sigurante in spatele bateriei si nu stiu daca mai este vreuna. daca ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie. va multumesc

  32. gaby

    sal am un passat 1.6 benzina si sisstemul de clima nu mai porneste arde siguranta ce poate fii? masina are 74 kw va multumesc pt orce sfat

  33. Alin

    Salut!
    Imi cer scuze pentru ca din cate vad discutiile sunt legate de VW Passat dar am si eu o intrebare si as ramane recunoscator pentru cateva idei/solutii. Am un VW Jetta 2.0 TDI, an 2006 si de ceva timp intampin ceva probleme si anume: cand calc acceleratia masina imi trage pana la un anumit punct si anume pana pe la 3000 iar daca o turaz prea tare si sunt sa zic a4-a – a5-a simt cu turboul cedeaza si nu mai trage deloc. Cu toate astea daca iau contactul si ii dau cheie iar imi revine dar tot asa pana o calc mai mare si povestea se repeta…sincer nu stiu ce sa mai fac iar, viteza maxima ce o top atinci nu trece de 140-150 maxim!
    Astept parerile voastre si multumesc anticipat!

    • Salut Alin! Problema la VW Jetta nu poate fi mult diferita de un VW Passat, simptomele de cadere de putere par identice cu limp mode-ul, modul de protectie in care te baga computerul cand detecteaza o eroare. E usor de recunoscut dupa faptul ca dupa ce opresti motorul si iei contactul, la restart isi revine. La tine probabil e legat de alimentarea cu aer, nu e destul (sau, mai rar, e prea mult.) O scanare de erori te poate lamuri exact unde e buba. Totusi incearca sa dai cu cu spray lubrtifiant pe tija actuatorului, misca-l cu mana sa faca cursa completa si sa miste usor si eventual schimba filtrul de aer. Bafta!

  34. Alex

    Salutare,RAZVAN. Exact problemele pe care le-ai descris le am si eu la vw passat an 2003-AVF-131cp.Nu stiu ce sa mai fac,am schimbat la sfatul unui mecanic:turbina,debitmetrul de aer,senzor presiune si nimic. Acum ma sfatuieste sa schimb injectoarele!!! Daca cineva poate sa ma ajute cu un sfat,ar fi bine venit.

    • Razvan

      Pentru Alex:
      Nuda banii degeaba pe injectoare ca leam skimbat eu si tot nu sa skimbat nimic. Am dat 22 mil pe ele si nu s-a skimbat nimic.

  35. cipri

    sal am un ws passt din 2002 i am dat roata din fata jos si am puso la loc doar ca nu mai merge masina ca si cum ar fi trasa frana de mana.MA poate ajuta cineva cu un raspuns mersi

  36. luis alba

    salut.va rog daca puteti sa mi dati ceva sfaturi:am un vw passat variant 1.9 an 2006 77kw.in urma cu 2 sap i am schimbat turosuflanta pt ca nu mai tragea si consuma f mult ulei cam 1l la 1000km si mecanici pe la care am fost au ajuns la concluzia asta si intradevar turo era gata.dupa ce am schimbat masina a mers super bine cam 500 km si dupa aceea a inceput intimpul mersului sa mearga in socuri si sa apprins in bord martorul cu motor(galben) si scria (abgas werkstat)si nu mai tragea,am oprit motorul in timpul mersului si la m pornit din nou dar dupa cativa km tot asa mergea adica nu mai tragea si nu puteam sa depasesc 100 de km.am mers cam 200 de km ca sa ajung la destinatie ca eram prin ungaria dar tot nu si a revenit.ar fi de vina uleiul ca e mai mult peste nivel cu 1 cm pe joja ca asa mi la u lasat cand la schimbat sau ar fi altceva? va multumesc anticipat.

  37. tar anghel

    salut,am un passat de 1,9 ,2006,daca oparchez putin inclinata,in ori ce parte ,nu mai porneste ,trebuie sa o inping,pe plan drept si porneste imediat . a mai patit cineva??? uni au zis ca sar dezamorsa pompa de alimentare ,rez.plin.multumesc

  38. ionut danila

    salut.am un vw passat an 98,tdi,81 kw,110 cp.nu mai merge ventilatia inauntru si nici ac ,au cazut saptamana trecuta pe canicula un sfat va rog.turbina cica e blocata noua costa 3000 lei ,iar reparatul 1000 lei ce ma sfatuiti,
    multam

  39. fane

    salut am si eu o intrebare ce ulei este mai bun pt vw passat din 2000 1.9 tdi pompe diuze.castrol edge 5w40 sau castrol magnetic.mersi

  40. andi

    FANE…cel mai bun ulei pentru o masina e cel recomandat de producator,te uiti in cartea masinii si ai niste coduri (500.01-505…..ceva de genul asta.)daca ambele tipuri de ulei indeplinesc cerintele producatorului(vw) atunci eu as merge pe castrol edge.folosesc edge de 3 ani si nu am intampinat nici cea mai mica problema…intradevar e ceva mai scump.succes

  41. cezar

    am un passat 2001,mi sa aprins un semn rosu in bord,arata ca un robinet.ce sa fac sa se stinga?

  42. adrian

    Salut baieti …
    Am o antrebare :: as dori sa cumpar un ww pasaat 2006-2007 au motoare de 2.0 L diesel . am auzit ca nu ar fi pre reusite motoarele si ca li se duc injectoarele ..menteonez ca nu locuiesc an romania deci nu voi alimenta cu motorina din romania ;;
    astept sa ami raspunda cineva–-sau stiu si eu sa’mi spuneti daca merita sau nu…
    mersi

    • Salut Adrian
      Este o intrebare buna. Si eu ma gandesc la un Passat din 2007 dar am oarece retineri. Intr-adevar motoarele nu sunt atat de fiabile (nu mai prindem noi modele ca 2000-ul) insa nu sunt rele. Pana la urma totul depinde de pret. Daca il iei la un pret bun si a fost ingrijit, cred ca e ok . La ce preturi sunt pe acolo?

  43. Marius

    Salut. Am o problema si nimeni nu ii da de cap. In mers, cand se intampla sa accelerez pe ceva pietris , sau cand urc ceva panta cu gropi, si trebuie sa accelerez, ca daca nu nu urc, mi se aprinde becul :
    Glow Plug
    Indicator
    Light K29
    Acelasi lucru il patesc si pe asfalt, daca trec peste ceva denivelari, aceeasi poveste, se aprinde becul iar masina franeaza brusc, parca as schimba dintr-odata intr-o viteza inferioara si as da drumul rapid la ambreaj.

    Este becul de la bujii din cate stiu. M-am uitat pe manualul vw si acolo am gasit intr-un final ceva, becul are legatura cu senzorul de turatie sau senzor de temperatura. Cum becul se aprinde la patinare ,sau zdruncimaturi, banuiesc ca este senzorul de turatie.
    Este vb despre un Vw passat ,1.9 TDI 116 Cv, an 2000.
    Am fost cu ea la tester, si nu da nici o eroare, cei de acolo mi-au spus sa las asa iar cand se defecteaza fom afla ce este. Problema este ca vine iarna si nu cred ca voi putea urca vreo panta daca va fi denivelat si cu zapada.
    Daca ati auzit de ceva de genul v-as fi recunoscator daca mi-ati spune ca sa fac, ca daca nu mecanicii sunt in stare sa iti schimbe jumate de masina.
    Multumesc anticipat pentru sfat.

  44. andi

    Marius…cred că ce se întâmplă cu masina ta e absolut normal,e funcţia ASR.dacă vrei să nu-ţi mai taie acceleraţia pe drum cu puţină aderenta sau drum accidentat,apasă butonul ASR.succes

  45. Marius

    Nu cred ca e ceva normal, ASR este altceva, si ala se activeaza cateodata, stiu ce face, dar nu este vb despre ASR. Cateodata se aprind ambii martori odata, la mine problema este cu indicatorul acela ca si doua spirale, care se aprinde cand pui contact, dupa ce se incalzesc byjiile se stinge, dar problema este in mers, daca numai s-ar aprinde nu ar fi problema, dar imi taie acceleratia si ma franeaza… Pacat ca nu pot afisa pagina care am gasit-o eu pe acest site, la fisier manual motor vw, la pagina 53 este o poza unde explica legatura dintre ce cred eu ca este.

  46. Tow

    Salut, am un passat din 98 1.8T benzina.Vreau sa ii dau jos mocheta de la luneta sa o curat si nu stiu cum se desface.Ma poate ajuta cineva?Multumesc frumos

  47. bogdanb

    ma poate ajuta cineva sa montez o alarma pe un passat din 99, alarma este pilot ca cea din link http://mercador.ro/oferta/alarma-auto-pilot-ID9J5L.html vamultumesc!!

  48. tutu

    salut , am un passat din 98 benzina 1,6 si trepideaza la liber si in a 3-a si nu trage in a 3-a , dak stie careva ? va multumesc

  49. Neagu Florin

    Buna mă poate ajuta cineva ?am un Passat 1.9 TDI 110cp din 99 de la o vreme nu mai vrea sa treacă de 3000 trp 100km /h dar daca o opresc si o repornesc isi revine !? Multumesc.

  50. Marius

    Poate fi de la senzorul de aer, debitmetru cred ca ii zice. Am avut si eu aceeasi problema recent, incearca sa scoti debitmetrul din mufa si vezi daca asa merge, cel mai bine ar fi sa mergi cu ea la un tester, acolo apare eroarea. Succes!

    • Neagu Florin

      Multumesc mult . Spunemi te rog daca poate fi turbo? Eu nu as crede pentru ca el cupleaza dar nu tot timpul iar cand o face are putere se simte si un sunet fff plăcut .tin sa mentionez ca are un cip( power sport)așa am cumpărato poate avea vreo legătura ?

  51. Marius

    Florin, eu nu sunt un specialist, ti-am spus parerea mea, ptr ca am patit si eu la fel, sigur ca poate fi si turbo, numai ca din cate stiu eu turbo cand se strica nu mai merge deloc, nu il mai simti, incearca sa deconectezi debitmetrul, e simplu, este o mufa chiar la tubul de aer, unde se schimba filtrul de aer, si vezi daca mai face probleme. Turbo se poate curata, daca mergi mult cu masina sub-turata atunci se mai poate bloca, o curatare si e gata. Un debitmetru costa in jur de 120-150 ron, si tine cam 100.000 km.

  52. bogdanb

    am un passat din 99 pe benzina si am o problema cu el, si anume nu trage, am schimbat filtru benzina se simte diferenta, dar nu in deajuns, ce sfaturi imi dati?

  53. tutu

    salut , am un passat din 98 benzina 1,6 si trepideaza la liber si in a 3-a si nu trage in a 3-a , dak stie careva dar doar in a3-a nu trage? va multumesc

  54. Marius

    Poate ti s-au dus pinioanele in cutia de viteze. Asta numai un bun mecanic iti poate spune. E posibil sa se fi mancat dintii la pinioane, mai dai rateuri cand schimbi vitezele, si caraie? Nu e 100% vina ta daca este cutia, poate fi ceva rulment care s-a dus si face joc in cutie, si asa se mananca dintii de la pinion, dar in acest caz ar trebui sa fie la fel in toate vitezele. Mai bine mergi la mecanic.

  55. cristi

    salutare, am si eu o mica problema, am un vw pasat de 1,9 tdi 2002, nu merge sonoru de avertizare la faruri cand le uit aprinse la usi si centura.
    un raspuns va rog, multumesc si numai de bine sa auzim…

  56. cristi

    buna seara, va rog ne raspunde si noua cineva, va rugam frumos…

  57. Marius

    Trebuie sa mergi la un electrician auto. E problema tipica la passat. La mine nu se aprindeau becurile in plafoniera cand deschideam usa. Am rezolvat la electrician, care mi-a inlocuit ceva fire, zicea ca au fost mancate, acum merge. M-a costat 50 ron. De asemenea usa din dreapta nu se mai inchide din telecomanda, trebuie sa o inchid mereu manual, s-a defectat inchizatorul, care de moment nu il inlocuiesc deoarece costa 750 ron unul nou…

    • cristi

      multumesc marius,
      credeam ca e ceva cu sigurantele,dar trebuie mers la electrician si unde spui ca daca trebuie modificate firele trebuie sa gasesti si unu bun. enervant este ca mai uiti faza aprinsa sau semnalizarea si nu bibueste nimic o lasi 1,2,3 ore si plangi langa baterie…

  58. Marius

    Revin cu aceeasi problema, inmers, de obicei cand merg pe teren accidentat si accelerez, se intampla uneori sa se aprinda becul martor bujii, (sau atunci cand vreau sa plec repede de pe loc cu derapaj). acea spirala din partea stanga a ceasului, si de asemenea imi taie din acceleratie si ma franeaza. Am tot umblat peste tot dar in zadar , nimeni nu ii da de cap. Am schimbat debitmetrul, cand plec de pe loc repede, nu mai face figuri, insa cand sunt pe teren accidentat iar face aceeasi problema. Daca ati patit careva asa ceva va rog spuneti-mi si mie ca imi vine sa-i dau foc. De cand am schimbat debitmetrul parca nici nu ma mai baga in scaun ca inainte, trebuie sa turez pana la 3000 ca sa simt ca trage bine, si de asemenea a crescut si consumul cu 1-2%. Poate fi ceva senzor sau vreun injector?

  59. Salut Marius!
    Imi pare rau pentru problema, si din pacate se pare ca ai cam eliminat posibilitatile la care ma gandeam si eu. Adica senzorul de turatie, sau ASR sau ESP-ul.
    Din ce simti, intreruperea apare la mers pe teren accidentat numai daca iti patineaza vreo roata, sau apare doar de la vibratii (sa nu fie un contact sau electrovalva care sa dea rateuri?)
    Pe tester sigur nu-ti apare nicio eroare memorata?
    Dar nu cred ca era cazul sa schimbi debitmetrul, difera simptomele.
    PS: verifica totusi toate contactele principale catre electrovalve si cele care duc la injectoare, inclusiv contactul mare principal (rotund).
    Bafta

  60. Pret reparatie?

    Salut!
    Am cumparat un VW Passat din 2001, merge super dar si vreau sa-i schimb discurile si placutele de frana, termostatul si poate amortizoarele. Stie cineva cam cat costa piesele si reparatia? Dar cureaua + intinzatorul la alternator?
    Multumesc mult, Alex

  61. Marius

    intra pe onauto.ro, fa-ti un cont acolo, introdu datele masinii si vezi piesele de la diferiti producatori. Daca faci vreo comanda ei te suna , iar in caz de vreo piesa nu se potriveste ptr masina ta ei iti spun care ar fi cea corecta. Am luat pana acuma de la ei si a fost mereu OK.

  62. Marius

    De cand am schimbat debitmetrul pot pleca de pe loc cu patinare fara sa imi mai faca problema, aceasta apare numai la vreo groapa, si parca nu ma mai franeaza asa de tare ca si inainte, insa acum cand accelerez, parca nu mai are acel „nerv”, nu mai tasneste, numai dupa ce trece de 2500 turatii simt ca trage puternic. Cand schimb vitezele brusc nu am acel demaraj… O sa incerc in toate partile pana o sa-i dau de cap intr-un final. Multumesc The Vale ptr raspuns.

  63. clau

    salut am o intrebare stie cineva ce dimensiune au boxele din usi la un vw passat din 2000 as vrea sa le schimb ca nu mai merg bine si nu leas da jos pana nu iau altele,mersi

  64. dan

    salut sunt nou in de ale vw passat.
    am unu din 1997 adus din olanda in 2010 si sunt al 2~lea proprietar
    cu o intrebare va deranjez, cand merg cu orce viteza simt ca moturu ar vrea dar masina tot nu se misca.parca ar aluneca ambreaju.nustiu ce sa fac pt ca si pedala e sus de tot.la vro 4, 5 cm zici ca pleaca.
    si mai am o problema . motoru la relanti nu moare dar cand o scot din viteza ajunge la o turatie de 200 300 sau putin mai mult sau mai nou moare de tot cand o scot.

  65. passat

    salutare lume,va rog ajutatima si pe mine cu o mika problema ,nu imi arata calculatorul de bor nimik poate se porneste de undeva si nustiu eu sau vreo siguranta poate e arsa va rog mult ajutatima,,,e un passat din 2000 1,9 tdi 115ch merci mult tuturor

  66. claudiu

    Salut. Acum cateva zile aflandu-ma in mers cu passatul meu 1.9 AVB, in treapta 1, mi s-au blocat rotile. am oprit motorul, l-am repornit si a mers. Am fost la Avia motors in Bucuresti pentru diagnosticare si mi-au zis ca ar fi senzorul G 202 (ceva pe la ESP). S-a mai confruntat cineva cu asa ceva. Cum ati rezolvat?

  67. mariann

    pt. neagu florin.stiu pe cineva care a avut aceasi problema ,pe la 110kmh intra in limp mode,daca o oprea si ii dadea iar chie asi revenea .iar el a schimbat valva n75 si a fost ok.nu cred ca e debitmetru (maf-ul), ca daca e stricat masina sta tot timpu in limp mode (fara putere).

  68. vasile

    am un passat din 1992. cine ami poate spune ce motor as putea pune pe el,cel original m a lasat..multumesc.

  69. Barbu Vicentiu

    buna ziua, se pot schimba garniturile la vw passat la pompa de injectie usor?ma intereseaza garnitura de la capacul superior , unde intra teava de motorina de la rezervor.
    multumesc

  70. bogdan

    am si eu o problema la climatronic imi da erroarea 73 , ce semnifica ??? passat b6 2006

  71. razvan

    se aprinde masina cu cheie si nu porneste un passat 19 tdi 101cp din 2002.asta s a intplat dupa ce am shimbat electromotorul.dar imediat dupa ce l am schimbat am pornit chiar de vro 4 5 ori,dar dupa 2 ore mi s a aprins martorul asta cnd am vrut sa il pornesc iar. asta e o masina care o sa ma chinuie de o sa imi uit capu in ea.

  72. marius

    salut , am un passat diesel de 130 cai si am schimbat termostatul si apa din borcan nu se incalzeste deloc si nu am nici caldura deloc ,cumva trebuie aerisita ?
    si cum se face,,,,mersi mult

    • Salut Marius!
      Dar senzorul de temperatura urca la temperatura normala? Pana la termostat vine caldura?
      Aerisirea la sistemul de racire trebuie facuta desigur. Verifica sa fie radiatorul plin cu antigel..Apoi daca ai doar putin aer merge doar pe la locul de aerisire care se afla chiar in compartimentul motor sub parbriz. Sunt doua furtune care duc la caloriferul interior, acolo ai orificiul de aerisire. Eventual, mai complicat dar si mai sigur este sa desfaci din suruburi si sa ridici un pic rezervorul cu antigel cat de sus poti.

  73. marius

    pai sa-ti spun cum am facut de vreo cativa ani nu prea aveam caldura la masina si cand mergeam iarna sau cand era rece scadea temperatura cam pe 70 -80 ,nu statea niciodata fix la 90 ,si asta vara cand veneam in ro era noapte si am vrut sa dau drumul un pic la caldura si nimic ,ma rog sa facut ziua si nu a mai fost nevoie ,si mi-a spus cineva ca e dus termostatul ,l-am cumparat acu vreo 2 ani ,si azi m-am gandit sa-l schimb ,l-am pus acuma sta fix la 90 ,a pornit si ventilatorul(cand am pornit aerul conditionat) ,se incalzesc furtunile pana aproape de borcan si am bagat degetul in apa si e rece cum am puso ,dar am mers cu ea cam 7 km si tot asa e ,si de ceva timp am observat ca consuma motorina f multa ,am probat si termostatul vechi si se deschide la max ,nici nu stiu ce sa mai cred ,probabil ala care mi-a facut distributia acu cativa ani nu mi-a aerisit-o ,dar cred ca se aeriseste singura in timp mersi

    • Foarte posibil ca nici nu trebuia schimbat termostatul, posibil bule zdravene de aer in sistem si/sau caloriferul cu depuneri sau infundat. Fa-i aerisire la calorifer pe la orificiul acela de pe furtun. (sa nu confunzi cu cel de aer conditionat) (Daca e infundat, trebuie suflat e mai greu)
      Bafta multa!

      • raul

        buna seara am si eu un passat 1.9 tdi an 97 recent iam schimbat motoru porneste la sfert de cheie dar problema e ca nu se mai accelereaza deloc iam schimbat si pedala de acceleratie dar tot nimic ce ar putea fi

  74. marius

    maine o sa vad ce pot face ,spune-mi te rog are cumva legatura cu consumul ,de o perioada buna mai putin de 10 la suta nu scade ,imi aduc aminte cand am luat-o consuma cam 5,5 ,6 ,6,5 ,acuma la bord imi arata mereu cam 10 ,11 ,rareori scade pe la 8-9 ,merg f putin prin trafic ,mersi mult

    • Cat e motorul rece, socul automat baga la greu, Daca faci drumuri scurte si apuca sa se raceasca, pe medie creste consumul. Apoi pe frig iar creste. Dar daca mergi constant cu ea calda, nu e normala asa o crestere.

      • marius

        am incercat sa-i fac aerisirea si nu vine mai deloc apa prin furtunul ala cu orificiu ,cred ca e infundat caloriferul ,caldura da ,dar f putin cand o accelerezi si furtunile alea unul e cald ,dar ala cu orificiu e aproape rece ,daca o fi caloriferul se poate curata sau se schimba si ai idee cam cat costa uzat ,daca nu-i dau de capat cred ca o duc la vw ,mersi

        • Se poate curata, mai ia un prieten sa te ajute si sigur va descurcati. Exista si lichide de curatire si/sau mai poti sa-l sufli cu un compresor. Insa vezi sa nu fie totusi doar aer.
          (Cred ca e in plus sa intreb, dar totusi: ai eliberat orificiul nu? Ai tras furtunul un pic in spate atunci cand ai facut aerisirea?)

        • marius

          am scos de tot furtunul si la inceput nimic ,dupa asta l-am scos si pe celalalt si nimik ,dupa putin timp l-am pus inapoi pe ala fara orificiu si am inceput sa accelerez un pic si prin ala cu orificiu iesea un pic de spuma ,am sa incerc sa cumpar un produs care curata asa ceva ,pt ca nu am compresor ,mersi mult

  75. adriana

    salut sunt Adriana am un Audi A4 1.9 tdi 2005 si a inceput sami fac probleme, adica in timp ce mergeam se bloca si nu mai tragea mai mult de 120mk/h, si mi s-a aprins becul de pe motor. am duso la audi si miau schimbat debimetru, cica original, dar dinala refacut de audi, si a mers masina foarte bine. acum dupa 5 luni de cand lam schimbat incepe sami faca aceasi problema, dar cand face, daca o opresc si o repornesc merge normal. am duso din nou la audi si miau zis ca e turbina. e posibil sa fie turbina daca eu merg si cu 160 km/h dupa ce se incalzeste si o repornesc.?mersi mult.

  76. suntcalm

    eu am patit acelasi lucru si am avut membrana sparta la vacumul de pe turbina ….poate fi si un furtun de vacum spart ….Se poate totusi sa fie si altceva ….dar incearca intai sa verifici ce am schimbat eu .

  77. cip

    am si euo problema la climatronic.in loc de grade ex ,,22 c,, imi arata ,,72 f .

    • Salut Cip. Inseamna ca climatronicul e setat in Farenheit. Pentru a afla temperatura in Celsius poti folosi formula (T°F – 32) x 5/9 =T°C adica 22,2C in cazul tau. 🙂
      Sau mai poti sa schimbi afisarea direct in grade Celsius asa: Tine apasat butonul „ECON” si apasa „AUTO” 😉

      • cristi

        Salutare tuturor.Vale am si eu o problema la un passat sedan an 1996 /1987 cm\3/benzina.E ciudata chestia,pun contactul on apoi of si porneste ventilatorul de la radiatorul de racire al motorului,se invarte vreo 5 min apoi se opreste.Se intampla atat la rece cat si la cald.Am scos mufa de la termocupla montata pe radiator.Degeaba.Am observat in schimb ca in partea dreapta a motorului cand deschizi capota langa baterie se afla un releu destul de marisor.Are o siguranta de 20A pe care daca o scot pt vreo 5 secunde se aude un clik ,o pun inapoi si ventilatorul nu mai porneste.E jenanta chestia asta cand merg undeva tre sa deschid capota la oprire sa fac operatiunea siguranta si e ok.Rog tare mult un raspuns.Multumesc anticipat.

  78. cip

    la un passat din 2005

  79. ciprian

    sall am s eu o problema cu un passat din 2004 i mi pierde antigel s am gasit pierderea e prin spatele motorului adica deasupra cutii de viteza s nu stiu cum as putea demonta daca poate cineva sa ma ajute.va multzumesc

  80. danut

    imi spuneti si mie va rog daca se pot pune leduri in faruri la un passat2002,adica daca pot desface farul sau e capsulat cumva,va multumesc

  81. samy

    Buna imi spuneti si mie va rog unde este releul de lumini la vw t4 transporter cu dubla cabina si lada.am controlat sigurantele si sunt ok dar farurul din dreapta nu merge numai pozitia si faza lunga sa fie de la releu m-am gandit eu. multumec
    .

  82. Boharec Alexandru

    Tragi de maner la portiera si ridigi in sus.

  83. iustin

    salut.am o intrebare. am un passat 1.9 tdi 131cp.cind o pornesc dimineata se tureaza pina la 1500ture si scoate un fum albastrui.cind se incalzeste nu mai scoate fun deloc.ulei consuma 400grame la 10000km.

  84. nicoara radu

    sal am si eu un passat 1.9 tdi din 2005 care nu prea vrea sa incalzeasca habitaclu… apa sta in permanenta la 90 de grade pornesc climatronicul pe caldura , da aer cald , dupa care incepe sa dea aer rece.Dak las ventilatorul pe treapta 1 sau 2 atunci da aer cald, dak dau ventilatorul mai tare incepe sa se raceasca , apa fiind in continuare la 90 de grade. mai mentionez ca i-am bagat solutie de desfundat radiatorul , si am observat ca pe furtunele de la radiatorul de habitaclu imi vine un flux foarte mic de apa ……foarte mic , si pe tur si pe retur . Raman recunoscator pt orice idee… cat de mica ca eu nu mai am. Multumesc

    • clark

      nu stiu sigur, dar cred c-ar trebui sa incerci asa: porneste si lasa sa ajunga apa la 90 grade (ptr a-si face treaba termostatul), apoi cu mare atentie slabeste colierul si tragel putin inapoi(cca 2 cm)
      de la furtunul care leaga caloriferul ala cu o gaura in el(linga baterie),introdu in gaura aceea o surubelnita f ingusta si aeriseste bine sa iasa tot aerul din calorifer. (eu asa am facut) .ar mai fi o solutie…lasa sa ajunga apa la 90 grade, desfa vasul cu antigel si leaga-l cu o sarma de capota cit de sus iti da voie, apoi apasa asa sacadat cu forta de mai multe oripe furtunul de apa deasupra alternatoruluiptr a fort circulatia apei si a scoate cu forta aerul din calorifer.incearca la citeva apasari sa strangulezi de citeva ori furtunasul care duce in vasul de aerisire ptr a forta mai tare apa spre calorifer…sper sa-ti fie util sfatul…

  85. bogdanb

    aseara am constatat ca imi „scartie” ceva la compartimentul motor, nu tot timpul, doar cand motorul e la relanti si masina in mers, si atunci nu tot timpul, aveti idee ce poate ii?

    • Salut Bogdan,
      Depinde de scartait, e zgomot de curea, de rulment, de plastic, metalic?
      Nu ai spus ce masina/motor e. Dar cel mai probabil ce auzi tu este vreo curea. Ai sesizat vreo diferenta daca fortezi in volan, daca pornesti AC sau daca incarci sistemul electric?

      • bogdanb

        este vw passat 1.6 benzina, nu pot sa imi dau seama, tind sa cred ca e de la ceva curea, dar nu se auzea scartiitul acela tipic curelei, era diferit, nu era un scartiit continuu, azi am facut vreo 100 km si nu s-a auzit de loc, in schimb mi s-a oprit motorul din bun senin, cand vroiam sa ma intorc (in treapta 1) daca virez de volan, nu se intampla nimic, cu AC nu am incercat, eram cu CD-player-ul oprit.

        • Nu stiu ce sa-ti spun, sunt cam putine informatii. Mai testeaza. Chestia cu opritul la intors, poate fi doar o intamplare dar sa fii atent totusi la simtome si zgomote..

  86. andi

    Salut.passat din 2001,se aprinde martorul la airbag.şterg eroarea,apare din nou ori în câteva minute ori în 2-3 zile.eroarea e la scaunul şoferului,am tăiat conectorul de sub scaun si am legat pe direct dar nici o schimbare.mă ajută cineva?

    • mario daciu

      salve! io zic ca te-ai grabit sa-ti faci de lucru taind conectorul.avaria nu se repara daca indepartezi piesa stricata……trebuie pus un inlocuitor sau reparata. daca nu vrei sa o repari se pune o rezistenta de valoarea martorului pe care l-ai eliminat.

  87. ionescu paul teofil

    am o problema la climatronic nu se mai aorinde nici un led nici nu mai scrie off si se aprinde un martor la bord scrie ceva de ulei in italiana am limba la comp

  88. linkvw

    Salutare , am un passat din 2006 ( 170.000 km.) care a functionat impecabil pana azi cand l-am dus la service sa-mi faca schimbul de ulei si filtre…… si-au terminat baietii treaba , au scos masina afara din garaj iar eu am oprit motorul pentru a plati manopera …acum surpriza motorul nu a mai pornit … introdus din nou la doctor ..au mai mesterit ei ceva ….si mi-au spus sa nu mai opresc motorul pana acasa sa se aeriseasca cum trebuie ….zis si facut ..am facut o tura prin oras , aprox 15 km ….. am oprit si surpriza ….masina nu mai porneste sub nici o forma …..am sunat la service , mi-a raspuns un plictisit care ma indrumat sa cumpar o pompa de motorina , ?????? ca ei in service ca sa porneasca motorul au lovit cu o coada de ciocan pompa si asa au reusit sa o porneasca ……….adevar sau minciuna ???? se arde pompa cand faci schimbul de filtre ???? am uitat sa precizez , cat m-am plimbat prin oras masina a functionat normal chiar si la turatii mari 3500 .

    • mario daciu

      salut ! spune daca poti ceva amanunte tehnice despre motor sau masina in general ca sunt destule diferente sau asemanari intre acelasi model. daca e vorba de pompa de alimentare de joasa presiune, se poate strica din senin sau defapt nu e din senin ca pana atunci a tot functionatsi sa sustii in jur de 3 bari presiune nu e usor ! daca e modelul de motor cu pompa de tandem e altceva ( ma refer la motoarele cu pompa injector si la cele cu rampa comuna care sun pe morele mai noi. pune ceva date din cartea tehnica .

  89. catalin

    salut tuturor vin si eu cu o problema mi-am cumparat de curand un vw passat din 97 1.9tdi 110 cp si dupa ce iam schimbat curele si filtre si uleiul am ramas cu ea in drum se auzea un zgomot ciudat si nu a mai pornit va rog astept un raspuns

    • mario daciu

      salut ! se pot intampla multe rele daca spui ca ai schimbat curelele, prima data demonteaza capacul de la distributie si verifica cureaua si sincronizare punctelor. e posibil sa se fi schimbat din motive tehnice sau manipulare la montare.

  90. Nicu

    Buna ziua,
    Ma confrunt cu probleme legate de inchiderea portbagajului pe timp de iarna (odata cu scaderea temperaturilor).
    As vrea sa stiu cum as putea remedia aceasta problema si daca exista vreo solutie ?

  91. cip

    cum sa deconectez sistemul 4 motion la passat din 2005

  92. deea

    buna am un passat din 98 1.6 benzina cand ii pun contactul injectorul 4 baga benzina continu am puso pe tester si mia spus ca e calculatorul injectie daca ar fi sa il iau de la dezmembrari ce ar tr sa iau pe langa el si cheia si cipul si ceasurile?

  93. deea

    un raspuns rapid pls

  94. Andreea

    Buna,am si eu o problema.Am un vw passat din 2000,motor de 1,9 tdi si de ceva vreme imi sta aprins mortorul abs si imi liare mortorul de la frana de mana.Ai idee ce poate fi?

  95. gery

    nu am intrat pana acum pe said dar e tare.am un pasat din 98 1,6 benz ami poate spune cineva ordinea culorilor la mufa motorasului de la stergatoare fata

  96. remy

    Salut.Am un passat din 1997, si am probleme cu inchiderea centralizata.Din cheie se deshide doar usa de la sofer,iar din telecoanda nimic.Cine ma poate ajuta!?

  97. andi

    Remy…verifică sigurantele.(în lateralul bordului cum deschizi portiera)

  98. gery

    chiar nu stie nimeni .gery

Lasă un răspuns către mario daciu Anulează răspunsul