Un Vis in Spiritul Craciunului

Sarbatori Fericite cu brad si semineuMie imi place spiritul Craciunului.
In ultimii ani aud tot mai des: „ce porcarie cu sarbatorile, ce dulcegarii, m-am saturat, ma enerveaza”.
Nu stiu daca o fi trendy, o fi cool sa faci pe durul si sa critici spiritul Craciunului, sau daca unii chiar simt asa, iar atunci imi pare rau pentru ei.
Totusi, daca ma enerveaza ceva, este faptul ca hypermarket-urile incep sa decoreze din noiembrie sau chiar din octombrie, si mai baga si colinde! Astfel pana in decembrie chiar daca nu ti se acreste, sigur se banalizeaza.

Eu visez ca macar odata sa ma bucur din plin de sarbatori. Mi-ar placea sa plec undeva la tara din 5 decembrie si pana la Boboteaza. Sau mi-as face o cabanuta. Una mica si calda, undeva cu zapada, sanii cu cai si obiceiuri frumoase.
Mai vreau sa-mi fac o lista cu filme de Craciun (astept sugestii) si incepand de la Mos Nicolae si pana la Craciun sa vad in fiecare seara cate un film. Acasa vreau sa-mi fac un semineu. Mi-ar placea sa-mi decorez prin curte si prin casa incepand din 5 decembrie.  Sa pun becuri galben-portcocalii langa geam. Sa ascult colinde, sa fac vin fiert, si sa miroase a scortisoara si  portocale. Apoi sa fac Bradul pe 24 seara. Sa-l fac pentru ca asa simt nu pentru ca asa „trebuie”.  Si cu globuri de sticla.

Craciun oras cu zapadaIar tot apropo de decoratii, mi-ar placea ca la schimbarea anotimpului sa decorez specific fiecarui sezon. Cu tablouri, ornamente, culori specifice. Stiti voi, ghiocei, maci, dovleci sau brad… Sper sa reusesc odata…

Sarbatori Fericite la toata lumea! Si un Mos Craciun bogat!

PS: pentru fanii tehnicii, daca va intrebati cum reuseste Mos Craciun sa ajunga la toti in ziua de Craciun, aici sunt cateva ipoteze: Cum zboara Mos Craciun, tehnologia saniei

TAGS: SPIRITUL CRACIUNULUI, DECORATII DE CRACIUN, ILUSTRATII DE SARBATORI, VIS DE CRACIUN, CUM REUSESTE MOS CRACIUN, SARBATORI FERICITE, FELICITARI

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „Un Vis in Spiritul Craciunului

  1. Cristina

    Sarbatori fericite si tie,draga Vali! Intampina-l pe Mos Craciun cu inima deschisa, iar Anul Nou sa fie mai bun decat tot ce ai trait pana acum!

  2. Nu este cool si trandy sa critici sarbatorile, dar, vezi tu, pentru multi oameni, sarbatorile sunt, din pacate, prilej de nervi irositi intr-o goana nebuna dupa cumparaturi, pentru altii prilej de tristete pentru ca sunt singuri, pentru altii prilej de amaraciune ca nu-si permit sa le ofere copiilor mai nimic… Iar aceste lucruri devin dureroase in momentul in care societatea asta de consum flutura doar imaginea opulenta a familiei perfecte stranse in jurul bradului si a unui munte urias de cadouri.
    In orice caz, visul tau este frumos! Crede cu tarie in el si sunt sigura ca ti se va implini. Cine stie, poate la urmatorul Craciuni vei trimite urari din cabanuta 😉

  3. La decorarea casei pe sezoane ma gandesc si eu de ceva vreme.Iata: primavara perdea verde crud si mereu in vaze flori de sezon, mai ales zambile si liliac, vara perdea galbena ca lanul de grau si maci si flori de camp in aceleasi oale de lut, toamna perdea stacojie/aramie si multe fructe , mai ales gutui pe policioare, iar iarna perdea violet ca depresia bacoviana si multe pietricele de rau in boluri transparente sa-mi doresc apa primaverii peste ele….

Lasă un răspuns

