Aniversarea blogului! 100 postari!

100 postari si despre bucuria de a avea un blog!

Aniversare 100 postari, Valentin

Happy 100 postari!

Blogul meu a ajuns la postarea cu numarul 100, si la vreo 750.000 vizitatori unici. Sincer, ma gandeam ca am scris ceva mai mult de prin 2007 si pana acum. Daca pastram ritmul de macar 2-3 scrieri pe saptamana, asa cum incepusem, aveam cele 100 de postari inca de acum 3 ani.

Insa am scris numai atunci cand simteam ca am ceva de spus.  De cateva ori am scris doar asa, ca sa scriu ceva, si au iesit niste porcarii.
Cresterea a fost totusi frumoasa: daca in tot anul 2007 am avut 1.572 vizitatori, acum numai in primele 15 zile din ianuarie, acest an, sunt deja 13.025 cititori. Nu mai e deloc un blog personal.
Parca ma cam apasa un stress cand stiu cati citesc, si nu prea-mi vine sa mai scriu orice imi fata mintea…

Cu ocazia asta imi fac si un cadou, un nou aspect al site-ului. Sper sa va placa, astept comentarii si sugestii si critici despre noul look.  Siiii… tot acum, tadadaaa…. ma „socializez”, adica intru in randul lumii si adaug conturi de Twitter si Facebook. Am pus butoane si la sfarsitul fiecarui articol, asa ca, de acum dragii mei, va rog, aveti liber: dati  follow, dati like-uri, dati share pe facebook articolele care va plac ca sa se bucure si altii,  etc, etc… stiti voi, toate acele chestii care se fac pe retelele de socializare.

Blogul mi-a adus si bucurii si mici dezamagiri.  Bucurii au fost atunci cand vedeam oameni incantati ca si-au rezolvat treaba cu indicatii din articole. Desigur cele mai multe au fost tehnice, legate de televizoare, Plasma si LCD, masini, VW Passat, cu sprijinul total al dragei de Rebe care a fost subiectul analizei. Ba chiar am fost solicitat sa fac un blog special pentru iubitorii VW Passat si asa a luat nastere si creste sanatos VW Club.  Alta bucurie a fost cand am vazut cati cititori au fost multumiti sau ajutati de descrierea si indicatile traseului descris in traversare a Bulgariei spre Turcia.
Un articol la inima mea,  si foarte animat pe atunci, a fost cel legat de Meteorit cazut langa Buzau   Este vorba de un meteorit pe care l-am observat cazand, si imediat am si pus pe blog povestea.  Rapid, din postari ale martorilor din toate colturile tarii, am reusit sa identificam surprinzator de precis, prin triangulatie zona de impact, loc unde a si fost ulterior gasit. M-am distrat cand am gasit intr-un forum,  un link care trimitea la mine si spunea ceva de genul „blogul unei fete din Brasov care are un caine”  :)  O fi de la parul meu lung?

Oarecum dezamagitor a fost cand vedeam articole care mie personal mi-a placut sa le scriu si le consideram interesante, cum e cel despre constelatia Orion, corabia de iarna, sau despre coralii si scoicile din Piatra Craiului,  sau cel despre misiunea Apollo pe Luna si teoria conspiratiei, nu au avut prea mult feedback.

In general articolele legate de astronomie, un mare hobby de-al meu, nu au avut ecou. Probabil nu sunt destui pasionati. La fel, dezamagitor a fost cand scriam despre politica si indemnam lumea sa deschida ochii, sa ia atitudine. Am fost extrem de surprins sa primesc critici chiar de la persoane pe care le cunosc si respect, critici care imi reprosau de ce nu-i tin partea lui Basescu sau a PDL.  Acum mi se da dreptate, dar e tardiv, si tara e asa cum e.
Tot o mare dezamagire a fost lipsa de feedback in articolele in care criticam vehement asa numitul sport „vanatoarea”, o barbarie lasa care numai un sport nu e.

Imi pare rau ca anul trecut nu am scris mai mult despre excursiile si expeditiile foarte faine pe care le-am facut in timpul asta. Si nici despre lucruri care ma pasioneaza dar sunt poate mai seci sau mai incomfortabile pentru cititori, de la astronomie la fizica cuantica si de frontiera, la idei despre religie si despre existenta lui Dumnezeu, sau magie si suflet si conexiuni intre toate acestea.  Sau despre cum vad eu sfarsitul lumii datorita chiar evolutiei computerelor. Si multe alte lucruri interesante…. Dar mai avem timp.

Oricum, daca in anul 2011 au crescut buruieni pe blog, acum ma apuc de plivit.  Si nu pot sa inchei fara a aminti de marea bucurie adusa de postarea unei domnisoare, care povesteste cum si-a salvat pisicuta, in urma articolului despre veterinarii din Brasov  Ei, daca am reusit sa ajut la salvarea unei vieti, nu are importanta ca e de pisicuta, a meritat tot timpul investit la computer.  Si mai vreau sa va multumesc voua, atat cititorilor cat si celor care prin comentariile voastre m-ati imboldit la scris.

12 comentarii

Filed under Politica - Evenimente, Uncategorized

12 responses to “Aniversarea blogului! 100 postari!

  1. Ehei, felicitari! Si nu doar pentru cate articole sau vizitatori ai, ci si pentru ceea ce ai scris! Frumoasa si noua haina a blogului!
    La cat mai multe postari si la cat mai multi cititori!

  2. clara

    Fotografia e geniala!
    Aniversare frumoasa si la cat mai multe postari!Si spor la plivit:)

  3. Felicia

    Felicitari ,de data asta pentru aniversare. Maine pentru ce sa te mai felicit?:)) E interesanta statistica ta si imbucuratoare hotararea de a scrie mai des. Asa iti obisnuiesti si cititorii sa te urmareasca mai constiincios. Si nu renunta la acele subiecte cu mai putin feedback dar care iti plac asa de mult.Chiar daca cineva nu comenteaza,poate i-ai mai miscat o rotita din mecanismul care este constiinta. Si asta e cel putin la fel de important ca salvarea unei pisici🙂 Succes!

  4. Lili C.

    La mulţi-mulţi ani şi la multe-multe postări !
    Eu sînt unul dintre cei care au citit cu interes, cu plăcere şi curiozitate, cu aprobare, cu… toate articolele la care zici că nu ai (prea) primit feed-back; tot eu sînt dintre cititorii leneşi şi nerecunoscători, care nu lasă feed-back doar fiindcă preferă vorbele-vorbite, nu pe cele scrise. Mă gândesc că or fi mulţi alţii ca mine; deci… tu scrie, că cititori sîntem! Oricum, bănuiesc că scrii întîi pentru tine (pentru sufletul tău) şi abia apoi pentru alţii…

  5. Merci, merci, merci!!
    Si astept eventualele critici sau sugestii referitoare la noua „haina”. (background prea incarcat? )

    @Clara – Foto cu Dufy? E faina! Si chiar plivesc la greu, sper sa ma tina!
    @Felicia -Merci! Si maine(azi deja) poti sa ma feliciti! Acum pentru mama, face 82ani.
    @Chris – He, he! Welcome in blogosfera! Dar pune-te pe scris, nu fa ca mine! Fa ce „zice” popa.
    @ Lili C – Merci mult pentru feedback! Şi mai târziu pică tot bine! PS:ai văzut: uite că şi eu am scris cu diacritice🙂

  6. ellena

    Am ajuns la blogul tau cautand date despre muntii Dobrogei… si cum Dobrogea e in sangele meu (toti stramosii mei din ultimele 4 generatii fiind de acolo) normal ca vreau sa stiu tot ce spune „un strain” despre „tara mea”, si mi-a placut ce ai spus tu. Iti doresc mult succes cu blogul, multa intelepciune si pace.

  7. Multumesc mult Ellena pentru aprecieri!
    Intr-adevar, e tare frumoasa „tara” ta si esti norocoasa cu asa o zona. Ma intreb cum este iarna?
    La primavara, cand infloreste bujorul de Macin, sper sa ajung din nou acolo.
    Articolul aici: Muntii Dobrogei – Muntii Macinului

  8. La cat mai multe sute de postari! Interesant e ca verifici feed-back-ul postarilor tale. Cele despre astronomie sunt destul de ancorate in stiinta si cititorii s-au temut sa intre pe un teren necunoscut, la cele despre vanatoare eu n-am scris pt ca le spui tu fb, era redundant, la cele viitoare asteptam subiecte la fel de variate. Oricum, e surprinzator ca intre atatea preocupari si hobby-uri, mai ai timp sa vezi si lumea din jurul tau si s-o analizezi pe blog cu minutiozitate si intr-o limba romana corecta!!!!!

Lasă un răspuns

