Africa Twin, cu motocicleta pe Luna, site si joaca in Photoshop

Africa Twin pe Luna - on MoonDaca sunteti pasionati de motociclete, AfricaTwin.ro este un nou site dedicat in special iubitorilor clasicei motociclete Africa Twin
Site-ul este al prietenului meu, Mihut, mandrul rider al motorului sus mentionat.
Deocamdata site-ul este proaspat achizitionat si in constructie, dar probabil il va umple cu aventurile lui pe motocicleta, idei de tuning, tutoriale de reparatii, si alte chestii faine legate de motocicleta Africa Twin.  Din cate stiu la primavara va face turul Europei pe motor, deci un inceput bun.
Prin urmare ii invit pe pasionatii de motociclete sa-l viziteze si chiar daca site-ul lui nu e inca full functional, pana atunci puteti comenta, lasa idei, face planuri, sugestii, etc, chiar aici pe blog.

In alta ordine de idei, pana cand isi termina site-ul la adresa aparea sec mesajul: Pagina in Constructie.  I-am sugerat sa puna totusi o poza intro, ceva legat de motor si ture de aventura cu motocicleta. A fost de acord si m-a rugat sa-i pun eu o foto. Mi-a dat vreo 3 poze din care sa aleg una, insa am ales sa ma joc un pic in Photoshop si am facut un colaj care cred eu reprezinta nostim o tura lunga aventuroasa pe motocicleta. Rezultatul e urmatorul (click pe foto pentru versiune mai mare):

Africa Twin pe Luna - on Moon

Fotografiile originale au fost una Mihut cu Africa Twin pe Transalpina , una de la misiunea Apollo, si una cu Luna fotografiata de la 100km altitudine de o sonda japoneza (Kaguya – Jaxa).

Africa Twin pe Luna - on Moon

Joaca in Photoshop a fost destul de simpla. Nivelarea imaginii cu craterele si aducerea la scara sa para un relief realist si spectaculos  (la scara mica Luna nu arata asa,  suparafata reala e mult mai blanda si putin accidentata, craterele din foto au real de la sute de metri la zeci de km), apoi crearea unui orizont cu munti, potrivirea culorilor si Terra un pic marita.  Ceva mai dificil a fost sa creez de la zero urmele anvelopelor in solul lunar care sa semene cu cele ale astronautilor. Aici trebuie un pic atentie la umbre si la diferenta traseului rotilor fata/spate. Poate trebuiau si usor curbate dar e ok.  Mai delicat a fost crearea umbrelor motocicletei pe sol dar mai ales a celor de pe motocicleta, cu zone de iluminare si umbra care sa tina cont de restul imaginii. Necazul este ca in fotografia originala soarele e de sus-fata-stanga iar eu aveam nevoie de soare jos in dreapta. Este meticulos si pentru ca era pe fuga, nu mi-a reusit asa cum ar fi trebuit. Insa se poate face cu mai ceva mult timp la dispozitie.

Pont util Photosop: Desigur stiti ce enervant este ca efectele de Lens Flare au o imagine de preview foarte mica, fara zoom si nu poti lucra cu precizie. De aceea va recomand cand folositi efectul lens flare in Adobe Photoshop, creati intai un layer nou negru, puneti efectul de flare oriunde pe el, apoi treceti noul layer „blending” pe „screen”, negrul devine transparent si apoi modificati layer-ul oricum doriti (mariti, micsorati, drag, opacitate, etc).

TAGS: MOTOCICLETA, HONDA AFRICA TWIN, africatwin.ro, MOTOARE,  TUTORIAL ADOBE PHOTOSHOP, COLAJ, LUNA, LENS FLARE, 

1 comentariu

Filed under Auto, Computere, Travel - Excursii - Aventuri

One response to “Africa Twin, cu motocicleta pe Luna, site si joaca in Photoshop

  1. Am scris aici vreo patruj’de minute…Am citit si recitit ce am scris si pana la urma am sters totul! De ce? Viteza cu care imi fugeau gandurile era mai mare decat cea a degetelor mele pe tastatura. Iesise totul un amalgam de idei care poate ca incercau sa cuprinda un orizont al gandirii dar se reduceau nici macar la un punct de vedere… Sunt foarte multe de spus la adresa Africa Twin🙂

Lasă un răspuns

