Asgard – Husky-ul meu are 6 luni :)

Asgard implineste astazi 6 luni! 😀

ASGARD - Husky

ASGARD - Husky

S-a facut deja un Husky mare si un golan si mai mare!
Pentru comparatie, pun cateva fotografii luate la cate o luna distanta
( pentru cine nu stie, Asgard este catelul meu husky, printul mostenitor,urmasul lui Wolf la domnie)

Cu exceptia nazdravaniei si incapatanarii,  Asgard  este total deosebit de un Husky clasic
Extrem de inteligent, de exemplu la 4 luni a invatat singur sa deschida clantele.
Ca intra cand si unde vrea, e una, dar iese singur afara si din pacate uita sa mai si inchida usa dupa el. Rezulatul,
e ca ma trezesc cu frig in casa.
Apoi latra! Eu stiam ca Husky nu prea latra. Ei, pe asta nu-l mai poti opri din latrat.
La vecini, la pisica, la luna, la stele…. nu conteaza, el face ordine in Galaxie.
Dar e un scump!

Tot azi, l-am dus la vaccinul periodic. Ma distrez pentru ca de fiecare data,  medicii de acolo ma privesc usor stresati. 😀
A fost o poveste intreaga cu numele.

Cand era mic, ma gandeam sa-l numesc Shadow, sau Fireball sau Thor dar suna prea serios.
Asgard a fost o hotarare in extremis, eram la Kerberos, cabinetul veterinar sa-i fac carnetul de sanatate si-mi trebuia urgent un nume.

Tocmai urmarisem Stargate,  Asgarzii dominau de zor Galaxia, si eram incantat.
Asgard se potrivea si cu mutrita lui… frumos, inteligent, suna si nobil… e si un nume nordic, ca doar e Husky, deci Asgard sa fie!

Doctorul se uita patrat la mine:

Asgard - Amiralul Thor

Asgard - Amiralul Thor

– Aaaa…cum.?  Cum ati spus?
Asgard… repet eu....
„Pai si asta inseamna ceva, nu? intreaba el”
Sigur, ii raspund, cum, nu stiati!? Asgard e rasa care domina Galaxia!

Fac o paranteza, doctorul e tanar, cu plete, mutra de nonconformist, deci eram convins ca se uita si la SF-uri
Gresita estimare… 🙂

Stupoare!

Cand au auzit raspunsul meu serios, ambii medici din cabinet
au facut ochii maaaari, rotunzi,  😯    si au raspuns grabit:

„Aaaa, da, da, desigur, desigur…. ”
si apoi brusc si-au gasit de lucru, evitand sa ma priveasca. 🙂
M-am prins, erau panicati crezand ca au de a face cu cine stie ce ciudat, deci  le precizez…
-” Stargate”

Asgard Ship Nava asgard

Nava Asgarda

Mai rau! Gaz pe foc! 😯
-Sigur, sigur… zic ei, mai grabiti sa completeze hartiile si sa scape urgent de mine.
Ok, clar… habar nu aveau despre ce vorbesc. Le spun:

-Am ales numele Asgard dintr-un film. Stargate este un film SF celebru.

Brusc s-au luminat, oftand linistiti
…Aha.. din film… de asta este asa un nume deosebit.

De atunci pe mine ma tin minte dar totusi numele lui Asgard il uita mereu. 🙂

Acum, retrospectiv privind, la cat de nazdravan e si ce rautati face cu buna stiinta,

alte nume care i se potriveau mai bine erau: Sauron, sau Wraith, sau Gual’ud sau Q (desigur acestea sunt nume pour le connaisseur 😛  )

ASGARD - HUSKY -40 zile

ASGARD - HUSKY - 40 zile

ASGARD - HUSKY 2 LUNI

ASGARD - HUSKY 2 luni

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Oricum, Asgard nu este doar numele catelului meu sau al rasei de extraterestrii din Stargate.
Asgard provine din legendele nordice, reprezinta o imprejmuire, una dintre Cele Noua Lumi din ceruri,  si este capitala zeilor nordici.
In Asgard se afla Valhalla, locuinta lui Thor si a celorlalti. Practic un fel de Olimp al nordicilor.

TAGS: ASGARD, CAINI HUSKY, POZE CAINI HUSKY, DOG PICTURES, ASGARD, CABINET VETERINAR, MEDIC VETERINAR

Asgard Husky picture

Oare m-au prins?

ASGARD - HUSKY

ASGARD - HUSKY

ASGARD - HUSKY 3 luni

ASGARD - HUSKY 3 LUNI

ASGARD - HUSKY -Distruge pomul de Craciun

ASGARD - HUSKY - Distruge pomul de Craciun

ASGARD - HUSKY - Sub Pomul de Craciun

ASGARD - HUSKY - Sub Pomul de Craciun

24 comentarii

Filed under Uncategorized

24 responses to “Asgard – Husky-ul meu are 6 luni :)

  1. clara

    Pe iubirea lor poti conta mereu.
    Sper sa plece cat mai tarziu in Valhalla.

  2. Chris

    Sa-ti traiasca si sa te bucuri cat mai mult de prietenia lui!

  3. Felicia

    He,he,dar nu te incurci dom’le…rasa care domina galaxia,capitala zeilor nordici.Adevarul ca ai si de ce. O fi el dragalas dar se vede ,daca te uiti numai la poza de la trei luni ,ca nu stii cu cine te pui. Te magnetizeaza. ..
    Ce fain se vede cat de repede a crescut comparandu-l cu catelusul de plus.
    Iti urez si clasicul”sa-ti traiasca” dar,mai ales sa rezisti si tu pe langa el 🙂

  4. Mada

    E un scump, Asgard! Nu seamana cu Wolf, pe care am avut onoarea si bucuria sa-l cunosc si pe care l-am indragit din prima clipa, dar, clar e un urmas demn la tron. Sa va triasca, sa creasca frumos si sanatos si sa va bucurati de el cat mai multi ani. Sunt sigura ca de acolo din Canis Major, de pe cea mai stralucitoare stea Sirius, blandul, dragul, inteligentul si frumosul Wolf vegheaza asupra lui Asgard si asupra ta. 🙂

  5. sa-ti traiasca!

    e deja a doua aniversare de catel peste care dau astazi. sa fie vreun semn, ceva?:)

  6. hello, again 🙂

    da, am fost la Tonitza, dar era o colectie temporara prezentata de Muzeul Cotroceni – principalul loc pe care am vrut sa-l vizitez. am avut parte de un ghid foarte bun si a fost una din cele mai placute vizte intr-un muzeu. il recomand cu caldura!

  7. Salut,

    Citesc de cateva ore prin blogu tau, si pot spune ca imi place. Dar am o mare nedumerire … In postul https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/03/tura-de-duminica-treptele-gabony/ din anul 2008, apare Asgard intr-o poza. Cum se face ca acum (2010) are doar 6 luni?

    Poza de care ziceam: https://2urbietorbi.files.wordpress.com/2008/03/banca_lui_alesius.jpg?w=300&h=225

  8. Saluuut Alex! Bun simt de observatie. 😀
    Foto originala cu Banca lui Alesius nu era gozava, nici la rezolutie buna, asa ca am mai adaugat una din primavara asta, cand am fost la un Geocaching in zona.

  9. Ce drăgălaş e!!!Şi eu am avut un husky,Lisa,iubirea vieţii mele…dar am pierdut-o…sper să vină acasă înapoi…şi dacă se poate,cu puiuţi cu tot!!!Era foarte inteligentă şi se baza foarte mult pe gândire logică…
    Ce mai!Mie mi-e milă şi de o găină şi nu suport să văd cum se taie una…:((

  10. Mda…Lisa era femela dominantă şi era…mâncătoare de carne cruuudă!!!Mai ales de pui…

  11. Ce nume ciudat are Asgard…poate că are nume de rasă de extraterestru,dar Lisa înseamnă:Dumnezeu în jurământul meu.
    Să trăiască toţi husky-ii pentru tot ce ne oferă fără să aştepte înapoi!!Şi şi şmecherul de Asgard!!!
    Scuze că tot trimit mesaje!!

  12. Asgard e de 1000 de ori mai frumos decât un extraterestru!Defapt,el e şi mai deştept şi mai afectuos.Sus Asgard!!!

  13. Servus Stefania!
    Merci pentru aprecierile vis a vis de Asgard. 🙂
    Sper sa nu fuga de acasa, am mai auzit ca pe Husky ii apuca… Eu il tot scot la plimbare si il las liber, sa se invete cu lumea.
    Ar fi interesant sa se intoarca Lisa cu 101 puiuti 🙂

  14. Cu plăcere şi să îţi trăiască…păcat că unii oameni nu iau în considerare efortul lor…dar staţi puţin,în Central Parc din New York există statuia lui Balto,un Husky ce a salvat orăşelul Nome (copii din el de difterie),şi s-au făcut chiar desene pe tema asta!Nu cred că există altă rasă de câine care să poată face aşa ceva,deci SUS HUSKY!!!

  15. Asgard s-a facut un golan mare si foarte destept. Si nu zic pt doar pt ca e al meu 🙂
    Dar face la rautati!!!

  16. Şi Lisa!Odată,a mâncat un pui de viu,în 2 minute!Era invidioasă că mă tot jucam cu ei,şi într-o noapte s-a pus pe treabă!A găurit sârma de la gardşi a îndreptat spinii gardului în sus,ca să nu se zgârie (ce inteligent).Dar asta după ce a dat scândurile ce erau puse acolo pt. că a mai găurit gardul.A luat o puicuţă şi a mâncat-o,iar pe unul l-a lăsat cu aripa şi piciorul drept rupt!Apoi a pus scândurile înapoi,de parcă erau puse cu mâna,s-a dus în colibă,elăsând din pui numai vreo 2-3 pene şi mâncarea dun guşă a puiului…

  17. Faza cu 101 unu Husky Siberieni şi 101 Dalmaţieni e culmea,are chiar şi rimă!

  18. Am găsit-o pe Lisa!!!!După 6 luni de aşteptare!!!Vă dau cuvântul meu!Ieri seară,mama a văzut 2 husky mergând unul după altul.Cea din spate era Lisa,spune ea,şi sunt 100% şanse ca ea şi cu Blacky,un husky de mai sus să fie!Dar e putred la mijloc…Familia care îl are pe Blacky au loat-o ca să facă pui…Lasă dă-i pace…seara următoare mai urmărim noi fapta…şi vedem dacă ei sunt cei cu pricina…

  19. Nu suntem siguri.Mama a avut această bănuială pentru că Lisa era în perfectă stare,era cu acel Blacky şi numai noaptea,pe la 23:30 şi dincolo de acest ceas a văzut asta.

  20. Va tin pumnii sa fie Lisa!! 🙂

  21. Multumesc.Si eu sper ca ea sa fie.

  22. anonim

    Sa va traiasca catei bafta!

  23. ZAR

    scuze ca-ti zic dar numele e urat rau de tot mai bine il chema Brutus

  24. Hai maaaaii… ciudat poate, dar urat? 🙂

Lasă un răspuns

