Geoana sau Basescu? Tot un drac.

M-am culcat cu Geoana si m-am trezit cu Basescu 🙂

Dupa ce a scufundat Titanicul, Capitanul a mai primit o sansa 🙂
Totusi, nu sunt foarte disperat.  Nici cu Geoana nu cred ca era mai bine.
Videanu, Berceanu, Udrea,  sau Vanghelie, Nastase, Iliescu… care e diferenta?
Drama mare va spun eu care este. Ca din 22 milioane, avem de ales doar dintre astia doi!!

– Ce preferati? Sa muriti de cancer sau de sau de SIDA?
– Pai eu as vrea sa traiesc sanatos!
– Imi pare rau nu avem, alegeti doar ce e in oferta….

Poate meritam…
Astia ne reprezinta, nu va plangeti daca o ducem rau si va fi si mai si.
Noi i-am ales, noi i-am ajutat sa ajunga sus.
Tot la fel cum Romania e reprezentata in Europa de Becali, Vadim sau Baseasca.

Uitati de Cioran, Brancusi, Coanda, Eliade… De fapt ei au parasit Romania.
In primul tur am votat cu Antonescu. Atunci imi pasa. Acum mi-e egal.
Luasem cu mine un pix si ma gandeam sa le scriu pe buleninul de vot: Comunist! respectiv Dictator! MUE!  😉
Pana la urma am votat cu Geoana ca sa-i reduc din diferenta lui Basescu.
Si pentru ca speram sa avem prim-ministru un neamt.

De ce nu imi doream sa iasa Basescu?
Trecand peste motivele evidente (priviti in jur…), nu-l vreau pentru ca acum isi va face mai linistit „pohta ce pohteste”.
Un nou mandat nu mai poate lua oricum, deci i se va rupe de noi toti.

Si pentru ca nu vreau sa-l mai vad nici pe Berceanu, care nu avea alta grija decat sa-i puna lui Mircea Badea pene pe fund.

Ati urmarit penibilul maxim?
Un prim-ministru si un ministru stau cu frica unui prezentator tv si fac in direct la inaugurarea autostrazii tot circul cu penele.
Si nu m-as mira sa fie adevarata stirea, ca de frica pierderii pariului, s-a pus pe bani grei un asfalt prost doar pentru ca se intareste mai repede.   Daca e adevarat ar trebui bagati la parnaie pentru subminarea economiei nationale.
Si Basescu:  Cheltuie banii statului si timpul presedintelui, pentru un videoclip in care parodiaza pe acelasi prezentator, Mircea Badea.
Acum va dati seama care sunt grijile conducatorilor nostri in perioada de criza?

Despre frauda. Eu zic ca a fost. Si inca masiv.
Dar PSD -stii nu au dreptul sa se planga. Cand erau la putere au avut sansa sa elimine sursele de frauda si nu au facut-o.

Pentru ce a bagat statul bani zdraveni in cartile de alegator? Asta pe vremea lui Nastase? De ce nu se folosesc?
Sau de ce nu s-au eliminat sectile,  listele speciale? Daca vrei sa votezi, stai acasa. Voi chiar credeti ca fix in ziua votului, peste 700.000 oameni s-au plimbat si au si votat? Adica vreo 3 orase cat Brasovul!
Sau ca la Paris sau Chisinau avut timp de votat in sectii cu doar 5 cabine peste 2500, respectiv peste 1000 de oameni?
Mai multi decat in Gara de Nord, cu toata inghesuiala de acolo…. Hmmm
De ce nu au facut PSD-ii un sistem informatic de control? E foarte de usor sa faci un soft care verifica in timp real CNP-ul.

Raspunsul este ca nu i-a intersat sa elimine posibilitatile de frauda.
Atunci ei cum ar mai putea fura? Referinduse la frauda, uitati ce porumbel a scapat Ponta:
…Sistemul lor a functionat mai bine decat al nostru…”  Sic! 🙂
QED!

Geoana vesel se intalneste cu bunicuta:
-De ce esti asa vesel?
-Mi-am facut test de IQ!
-Bine, si?
-Mi-a iesit negativ!

– O babuta, duminica, la cabina de vot.
Sta vreo 15 minute…toata lumea o asteapta
Dupa o vreme, iese baba si intreaba:
– Maica, „futu-va-n gura” se scrie legat sau despartit?

8 comentarii

Din categoria Politica - Evenimente, Uncategorized

8 răspunsuri la „Geoana sau Basescu? Tot un drac.

  1. Anonim

    Nu sunt deloc deacord cu tine. Poate doar cand zici ca e pacat ca dintre 22 milioane de oameni avem de ales din astia 2. Argumente pertinente contra lui Basescu n-ai scris, insa ai recunoscut ca ai dat un vot negativ . Eu si ai mei pe vremea lui Basescu ne-a mers cel mai bine . Mult mai bine decat pe vremea lui Iliescu si ai lui. Prin votul tau negativ l-ai adus mai aproape pe eternul comunist de putere. Cat despre Crin, nu pot sa zic decat ca e cea mai mare curva pe care a cunoscut-o Romania. Azi e liberal, maine e comunist poimaine e lingencur pentru putere. Iar Iohanis e prea naiv. A si nu uita ca alianta comunistilor vopsiti cu liberalii ti-a lasat tara fara guvern pe timp de criza de mai bine de 2 luni.
    Cat despre Parlamentul European te rog sa te interesezi sa vezi ca Elena Basescu si Gigi Becali sunt cam singuri parlamentari romani cu initiativa si sunt destul de apreciati de europeni.

  2. Nu sunt deloc deacord cu tine. Poate doar cand zici ca e pacat ca dintre 22 milioane de oameni avem de ales din astia 2. Argumente pertinente contra lui Basescu n-ai scris, insa ai recunoscut ca ai dat un vot negativ . Eu si ai mei pe vremea lui Basescu ne-a mers cel mai bine . Mult mai bine decat pe vremea lui Iliescu si ai lui. Prin votul tau negativ l-ai adus mai aproape pe eternul comunist de putere. Cat despre Crin, nu pot sa zic decat ca e cea mai mare curva pe care a cunoscut-o Romania. Azi e liberal, maine e comunist poimaine e lingencur pentru putere. Iar Iohanis e prea naiv. A si nu uita ca alianta comunistilor vopsiti cu liberalii ti-a lasat tara fara guvern pe timp de criza de mai bine de 2 luni.
    Cat despre Parlamentul European te rog sa te interesezi sa vezi ca Elena Basescu si Gigi Becali sunt cam singuri parlamentari romani cu initiativa si sunt destul de apreciati de europeni.

  3. Salut 🙂
    Eu sunt de acord cu tine, am votat pentru ex-comunist, regret, dar asta avem.
    Nici Crin nu e cavalerul alb, dar reprezinta altceva si asta e important.
    Poate pe vremea lui Basescu ne-a mers mai bine decat pe vremea lui Iliescu, dar asta este mersul vremii nu meritul lui Basescu. Mergem incet spre bine. Dar cu altcineva putea fi mult mai bine.
    Argumente contra lui Basescu sunt atatea ca nu mai merita insirate, iar despre aliante, nu uita alianta de acum un an care m-a facut sa ma simt furat cand am votat atunci PDL-ul. Pentru putere dusmanii de moarte au devenit frati.
    Becali & EBA… sorry, nu comment

  4. clara

    Iti inteleg dezamagirea,dar tocmai pentru ca acest mandat este ultimul lucrurile poate se vor schimba.
    Personal am votat cu Basescu si pentru ca ,din punctul meu de vedere nu exista alternativa.Geoana este un om politic extrem de slab si,in consecinta manipulabil de catre tot soiul de eminente cenusii.
    Mai mult de atat manipularea cu filmuletul in care Basescu lovea un copil a fost sinistru de proasta.
    Cat despre fraude ,cele scapate de Ponta cred ca spun totul.
    Vom trai si vom vedea.Sau poate nu.

  5. radu

    am votat cu crin ; de ce? personal cred ca au cele mai clare idei pentru a guverna in tara asta bolnava in vremi tulburi ca acum. Si tot personal cred ca au cei mai putini HOTI daca asta ar fi singurul criteriu de ales. Pe psd ii stiu si ii tinem minte cum era, pe pdl la fel , au avut vreme sa miste ceva daca vroiau dar nu e cazul.
    In turul 2 am mers cu inima stransa pe mana prostanacului, macar pentru a nu avea iar un singur partid la carma, asta pare ca e o boala la noi, si mai ales am vrut o sansa pentru johannis; imi place sasul si sibiul e foarte schimbat , poate ca sunt naiv dar ma rog;
    Oricum ne cam meritam soarta si e pacat de tara asta, si de amaratii care o duc tot mai greu.
    Cu mult trambitata frauda, parerea mea e ca a avut loc, si de proportii, e destul sa faci niste calcule fata de primul tur.

  6. chris

    Imi pare rau ca a iesit Basescu. Mi-ar fi parut rau sa iasa Geoana. Imi pare rau de tara noastra. Imi pare rau ca n-avem de ales. Poate ca asta este blestemul natiei noastre, ca dupa 20 de ani dupa ce ne-am omorat presedintele comunist si dictator sa fim obligati sa alegem intre un comunist si un dictator. Soarta are umor! Umor negru! Nu ma pot opri sa ma intreb ce este in capul celor care i-au votat convinsi in primul tur, cand parca mai erau alternative? Si revin asupra faptului ca democratia nu este pentru toata lumea. Pentru ca n-are un sistem de selectie a valorilor! Nu conteaza cine esti, cum esti, ce poti sau ce faci, conteaza cati te cred. Nu conteaza cine, ci cati de voteaza. Daca reusesti sa pacalesti cat mai multi, ai succes. Noroc ca sunt mai multi cei usor de pacalit. Restul oricum nu conteaza. Votul unui academician are aceeasi valoare cu a unui retardat. E corect? E corect sa hotarasca soarta natiunii o gloata de indivizi care nu sunt capabili sa hotarasca nimic pentru ei? E corect ca de ei sa depinda soarta mea? Nu cred…

    Dar speranta moare ultima si cine stie, poate ca se vor introduce la urmatoarele alegeri un set de intrebari eliminatorii pentru a demonstra capacitatea alegatorului de a lua decizii bazate pe rationament. Ai dat dovada de discernamant, primesti stampila, nu, primesti un trandafir si pleci acasa 🙂

    Pana atunci, zic doar atat : „Mama lor la toti!”

  7. Felicia

    Dincolo opiniile diferite pe care le avem despre candidati ,toti care am votat am facut-o cu speranta ca va fi ceva mai bine sau macar ca nu va fi mai rau. Oricat de dezamagiti am fi fost, daca am mers la vot inseamna ca am mai avut un minim de speranta. Acum depinde cum consideram ca se poate ajunge la acel bine si ce vedem in fiecare candidat.

    Eu, personal, dupa Revolutie am ales intotdeauna schimbarea (cu exceptia anului 2000 cand mi-a tremurat mana punand stampila pe Iliescu numai ca sa nu ajungem sa jucam intr-o piesa de-a lui Vadim, din teatrul absurdului -sau mai degraba al descreieratilor,ca absurditate exista destula si pana atunci).

    In 2009 ma gandeam tot la o schimbare ,dezamagita fiind ca Basescu nu a facut nici pe departe cat a promis ca va face. Asa ca l-am ales pe Crin Antonescu,desi nu imi inspira prea mare incredere. Dar era macar altceva. Acum in niciun caz nu mai cred ca ar fi fost altfel,la cat de rapid si-a schimbat nu numai tabara ci si convingerile. Exista o limita dincolo de care diplomatia si manevrele politice dau in cameleonism si demagogie.

    Geoana? Nici nu mi-a trecut prin cap ca ar fi o solutie atata timp cat nu are contracandidat vreun Vadim. Chiar cred in mesajul lui de „liniste” dar nu imi mai doresc in niciun caz acea liniste de 15 ani ,in care eram furati” linistiti”.Nimic din ce a facut sau nu a facut Basescu nu se compara cu acea perioada. Macar el a mai agitat apele tulburi si mi-a ramas sa sper ca va gasi intelepciunea de a se organiza in vederea a ceea ce si-a propus sa faca. Pentru agitarea apelor exista destui jurnalisti.
    Ca Basescu a dus tara de rapa si ca e dictator , sunt afirmatii care nu ma conving. Ceea ce ii reprosez mai mult e tocmai ca nu s-a straduit destul sa puna o ordine in stat. Ca s-a fâţâit prea mult pe scena in loc sa-si vada de treaba. Asa ca as putea spune ca inca mai sper ca se va schimba ceva din sistemul asta.

    Si apropo de sistem, cred ca am ajuns la momentul istoric (mai in gluma, mai in serios)in care se pare ca s-au echilibrat niste forte. Masinaria PSD-ista s-a plans ca a fost fraudata si ca a aparut un sistem mai puternic decat al lor,PD-ul. Asta chiar ca e un lucru de luat in seama . Nici nu vorbesc aici de stanga sau dreapta ,pentru ca problemele noastre tin de coruptie si proasta legislatie. Debandada anume mentinuta de cei care profita in asemenea mediu.
    Si n-am putut sa nu savurez aceast moment in care au cazut in propria lor capcana.Dupa cum spunea Geoana in momentele lui de sinceritate , desi au fost avertizati de multi ani ca legea electorala are multe lacune,nu au luat masuri pentru ca le-a convenit si lor.Cred ca de aia cunosc asa de bine mijloacele prin care au fost fraudati. Poate asa vor pune mana sa faca niste legi corecte.
    Am sperat atatia ani intr-o evolutie a constiinei si moralitatii clasei politice (naivitate pentru secolul asta ) dar vad ca solutia vine din alta parte. Cum visteria s-a cam golit si hotii s-au inmultit e nevoie de o organizare ,ha,ha. Si asa o sa avem in sfarsit niste legi care sa nu favorizeze pe unii.
    Zic si eu…

    In orice caz,daca reusesti sa treci de scarba, spectacolul politic devine fascinant…

    Asta doar daca intelegi ca viata ta nu depinde , in ciuda aparentelor, de ceea ce fac cei de sus

  8. Grozave, foarte bune comentariile, multumesc f mult pentru ele, mi-a facut deosebita placere sa le citesc.
    Intre timp avem si un guvern minunat, Boc, Videanu, Berceanu, Udrea & Co. si cu maghiarii la cultura. 🙂
    Stateam si ma gandeam, de fapt drama nu este ca a iesit Basescu sau ca iesea Geoana.
    Drama este ca am avut de ales iar oamenii au ales un dictator sau un ex-comunist, si nu liberalul si posibila schimbare.
    Deci asta e tara, astia sunt oamenii. Nu ne putem plange, nu putem da vina pe nimeni. La turul doi oricum nu a mai contat cine fura, cine iese, e tot nasol…
    Ma inchin in fata celor 30% care acum au ales liberal, si acelora 10% care acum 18 ani alegeau altceva decat Iliescu si FSN.
    Tot ei sunt acei 5% oameni care acum 20 ani erau in strada riscand in fata pustilor.
    Restul…. le „multumesc” ca o ducem rau, ca avem datorii masive dar ca nu avem autostrazi, flota, infrastructura, petrol, sanatate, invatamant, turism, si ca suntem pe primul loc la coruptie, ca nu avem coloana vertebrala in Europa, etc, etc…..
    Acum stiu ca nu avem nicio sansa. Poporul e asa, nu conducatorii…

Lasă un răspuns

