Primul schi pe iarna asta!

Yupii! Am schiat prima oara pe anul asta!
Am vrut sa profit de zapada si am urcat in Poiana. Era deja intuneric si binenteles, nu mai functiona nici un fel de transport pe cablu.
Deci, cu mult entuziasm si cu schiurile in brate am luat-o pieptis, pe sub teleferic in sus spre Postavarul. Zapada extraordinara scartia ca de gerul Bobotezei. Temperatura era in jur de -8 -10, dar urcusul ma incalzea arhisuficient. Am presupus ca sunt singurul entuziast sau tzacanit care urca noaptea in padure, insa surpriza, mai erau destui fanatici sport extrem, cu placile, care faceau slalom in zapada proaspata.
Regret ca nu am avut aparatul foto. Stele straluceau puternic deasupra brazilor inzapeziti si a culmilor. Era imaginea unui peisaj perfect de iarna. Nu m-ar fi mirat deloc daca pe bolta aparea sania lui Mos Craciun….
Dupa vreo ora de urcat, ud leoarca de transpiratie si cu dureri in maini de la caratul schiurilor, m-am oprit intr-un loc cu o panorama larga spre NNE. Se vedeau pana departe luminile localitatilor din Tara Barsei si Carul Mare suspendat deasupra. Am admirat peisajul pana am inceput sa inghet, mi-a sarit inima din cauza unui bustean asemanator unui urs, mi-am pus schiurile si mi-am dat drumul la vale spre un vin fiert…🙂

1 comentariu

Filed under Din Brasov, Uncategorized

One response to “Primul schi pe iarna asta!

  1. Anonim

    esti crazy, candidat pentru: prima victima a iernii! vezi sa nu te cryogenezi deja. nul rata pe Obama!

Lasă un răspuns

