E Ziua Mea! – Happy Birthday to Me! :)

Happy Birthday to me!Hurray, azi e ziua mea!!

In primul rand Happy Birthday to me!
Nu pot sa nu ma gandesc ca ziua de astazi o planificasem oarecum diferit.
kilimanjaro tanzaniaAcum trebuia sa fiu in Africa pe la vreo 5000 m altitudine, in frig, fara oxigen si sa-mi serbez ziua pe Kilimanjaro.
Sa desfac sampania undeva pe Marangu Route sau pe Machame Route, la Gillman’s Point sau chiar la Crater Camp.
De un an era aranjata expeditia asta, insa nu a fost sa fie. Ramane pe anul urmator!
Totusi, am avut parte de ceva actiune, dar nu chiar in sensul dorit si vreau sa multumesc persoanei….

Dar daca tot e ziua mea, pot sa-mi fac o wishlist, o lista de cadouri preferate.
Hmmm, sa vedem, ce as mai vrea in afara de expeditia pe Mount Kili…

Pai un yacht -ulez este de stricta necesitate.
Yacht Challenger Horizon 2000Poti locui pe el si te mai si plimbi.
Modelul Challenger Horizon 2000 e ideal.
Traverseaza oceanul dar merge si in Delta pe canale. Coca dubla, nescufundabil, e grozav.
Pretul de la 4500 la 30000 euro, in functie de vechime, dotari, etc.

 

 

Alt cadou care il vreau neaparat e urmatorul:
Se stie, pentru o viata sanatoasa, hidratarea organismului este esentiala, obligatorie.
Deci imi doresc o Fanta si o Cola. Impreuna!
Ca sa nu apara confuzii, i
n fotografie este alegerea mea pentru cadou.
Excelenta alegere, as zice.

 

 

 

Alte dorinte….

O vacanta prelungita intr-o insula, impreuna cu cadoul doi (doua🙂 ).
Insulele Cook de Nord sau Bora – Bora, cam pe acolo…..

 

 

 

 

 

– Imi place sa ma bag cu masina pe tot felul de drumuri si hartoape, iar Rebe, VW Passat -ul meu cred ca s-a cam saturat de offroad. Mai ales de cand si-a lasat scutul prin niste rape de torent in munti….
E frig, vine iarna si zapada, deci un jeep, este o alegere evidenta, un cadou foarte inspirat. Preferabil Toyota Landcruiser. Si Argintiu daca se poate si cutie manuala.

 

 

 

– Ok, mai am o dorinta si gata. Un model DeepSpace Cruiser, clasa Galaxy Explorer.
E super! Nu consuma mult, prinde Warp 9.92 in camp gravitational si v => tinde la infinit in hiper-spatiu.
Are ca dotari de serie amortizoare inertiale antigravi, generator ZEP ( zero point energy ), scuturi regenerabile de 72000 TW, climatronic, teleportare, cloaking device versiunea 2, torpile cu antimaterie, lasere cu radiatii gama, jumper temporal Moebius de +/- 10000 ani, etc, etc… Ce mai, o bijuterie.

Cam astea ar fi cadourile care le vreau. Daca imi mai vin si alte idei, va anunt. Nu uitati, curand vine si Craciunul!🙂
Happy Birthday to Me!!

Deep Space Cruiser

7 comentarii

Filed under Politica - Evenimente, Travel - Excursii - Aventuri, Uncategorized

7 responses to “E Ziua Mea! – Happy Birthday to Me! :)

  1. enson mehigh

    Messemesse, dar sa stii ca DeepSpace Cruserul meu are si Holo-ACME-deck😀 check your B-day mail!

  2. Chris

    La multi ani cu sanatate, bani si iubire!

    Spune exact data plecarii in insule! Pe Fanta o anuti tu?
    Cu drag,
    Cola

    🙂

  3. Cris merci mult!🙂
    Pe Fanta o alegem impreuna, trebuie sa ne placa la amandoi, nu?
    Pup!

  4. Alex B

    Buna Vale,

    Desi cu intarziere, iti doresc multa sanatate, fericire si toate dorintele sa ti se indeplineasca:) La Multi Ani !

    P.S.: si eu sunt tot din 21 Noiembrie🙂

  5. virgil svn

    la multi ani pentru ziua de 21 nov vale

  6. Merci!🙂 Si Alex si tie la fel, ce fain!🙂

  7. Chris

    Na ca iar e ziua ta… Sa ai parte de sanatate, iubire si cadourile mai sus amintite…La multi ani frumosi, Vale!

Lasă un răspuns

