De ceva timp ma gandeam sa-mi schimb farurile la masina, VW Pasat B5
Erau matuite de vechime, dar tot amanam momentul. Ma gandeam ca schimb masina. O solutie buna care o aplicam din cand in cand era polisarea lor.
– Sfat pentru toti care au farurile matuite. Le puteti slefui cu solutie de polish auto, car polish, etc. Merge la plastic, dar preventiv incercati inainte pe un colt, sa fiti siguri. Daca farurile sunt mate rau, folositi intai cel mai fin smirghel posibil, il udati si apoi dati cu el ud, sa luati zgarieturile mari. Apoi polisati cu solutia de polisare. Pregatiti-va sa o frecati 🙂 la greu de va vor durea mainile. O masina electrica de polisare ar fi de ajutor, dar atentie la viteza si apasare, sa nu topiti plasticul.
Oricum solutia de polisare a farurilor este compromis, oglinda farului ramane matuita dar imbunatatirea se vede. Ce m-a hotarat sa le schimb a fost o cioara. Rulam vesel pe un drum liber cu aprox 170km/h cand o cioara Kamikaze a facut un crash test cu semnalizatorul din dreapta. Asa ca, daca tot trebuia semnalizator, m-am hotarat la un set intreg. Ochisem eu mai demult farurile Angel Eyes si ma gandeam ca ar da bine. Inspiratia maxima am avut-o cand m-am hotarat sa le iau pe negru nu pe argintiu cum sunt la majoritatea masinilor. Nu inteleg de ce, cei de la VW nu le fac din serie pe negru. Masina arata ca o zana cu ele. Desi in fotografii masina este murdara, se vede totusi cat de elegant este.
-Demontarea farurilor si semnalizatoarelor la VW Passat
Demontarea farurilor si semnalizatoarelor este extrem de usoara:
– Primul pas, demontarea semnalizatoarelor. Se trage inelul de plastic cu arc, ca in imagine si semnalizatorul ramane liber in mana.
![]() |
Farurile originale VW |
![]() |
Se trage inelul de plastic |
![]() |
Semnalizatorul iese usor |
Se indeparteaza capacele de cauciuc care protejeaza becurile, apoi cu atentie se scot contactele de la becuri.
Dupa aceea, se desfac cele trei suruburi care se vad in imagine incercuite cu rosu. Cele 2 suruburi de sus sunt protejate cu capacele de plastic care trebuiesc indepartate in prealabil.
Dupa ce farul e scos, nu uitam sa scoatem motorul care regleaza inclinarea farului. Acesta ne e necesar la noile faruri care vin fara acest motor. Motorul iese usor prin rasucire.
Profitam de ocazie sa ungem lagarele motorului si sa curatim contactele.
Dupa demontarea semnalizatorului, trecem la demontarea farurilor.
![]() |
Se scot mufele de la becuri |
![]() |
Sunt trei suruburi de scos |
![]() |
Motorul care regleaza unghiul |
![]() |
pe negru arata super |
Operatiunea de montare a farurilor inapoi este fix inversul pasilor de mai sus.
Si iata masina cu noile faruri pe negru plus lentile si Angel Eyes.
![]() |
VW Passat cu Angel Eyes |
![]() |
VW Passat cu Angel Eyes |
![]() |
VW Passat cu Angel Eyes |
![]() |
VW Passat xenon like Angel Eyes |
Becul de pozitie se afla sub becul de far. (in imagine, becul de pozitie la farul din stanga, este cel cu doua fire, rosu si maro.)
faruri matuite, polisare, how to remove the headlight, removing polishing headlights
Farurile nu ti se aburesc pe timp de ploaia sau cand este mai rece.Am si eu un passat 2002 si inclin sa-mi cumpar niste faruri angeleyes dar m-am lovit de aceasta problema pe care multa lume o acuza.
Salut Alexandru!
Eu din start mi-am pus o pasta de etansare intre plastic si sticla (tot de plastic 🙂 ) Farurile au o garnitura, insa nu sunt foarte sigur ca etansa corect. Am dat pe ea cu un silicon de etansare si am lipit sticla la loc.
Si totusi se aburesc?
Nu se aburesc, si le am de ceva vreme.
O ultima intrebare. Cum se vede noaptea? este bine distribuita lumina? si ce marca sunt?
Foarte fain. Mai ales faza scurta nu deranjeaza deloc pe cei din fata.
Marca, sorry, nu stiu
Deci sa inteleg ca vezi f. bine. Idea e ca am facut un mic accident si farul dreapta a plecat pe lumea de dincolo,cel stanga ii f zgariat si sticla ii la pamant. As dori sa-mi i-au faruri aftermarket pt ca sunt mai ieftine si nu as dori sa fie mai proaste decat cele stoc(la lumina). Am cautat pe la dezmebrari dar nu am gasit.
Iti spun foarte sincer, reglate sunt mai bune ca cele originale. Cat o sa reziste, mai vedem.
Sa nu uiti sa le etansezi.
sal am si eu o problema cu geamul farurilor mi sau cam matuit,stii cumva vreun loc bun unde sa le polishez ??sunt din brasov ca si tine…sal
Salut Ionut.
Eu le-am facut singur si cu putina munca poti.
Insa de multe ori problema mare este ca nu ajunge exteriorul.
Si oglinda poate fi matuita precum si plasticul ( sticla ) pe interior si trebuie sa le demontezi. (nu e mare lucru)
Dar incearca pe Vulcan sau undeva unde pregatesc masinile de vanzare cu polish.
Sal Vale,
Cum pot demonta farurile la Passat 2002 ?
Buna
vreu sa schimb farurile de la masina si nu stiu ce sa fac sa pun xenon sau FARURI ANGEL EYES
Salut Robert
Am impresia (nu sunt sigur) ca o instalatie de xenon merge pusa si la faruri cu Angel Eyes. Merge la suportul de becuri.
Dar daca ai de ales intre cele doua, Angel Eyes si Xenoane, angel eyes arata mai cool.
am o skoda octavia 2004, farurile par aburite p interior, tot timpul!P timp de noapte se vede foarte slab!Ce e de facut?
km kt costa un set de faruri echipate cu instalatie de xenon si unde gasesc, eventual un site cva?
am si eu o intrebare,faruri pentru un passat din 2003 cu angel eyes stiti cumva unde gasesc si la ce bani?
eu am buffat o multime de faruri in ultimii ani. problema cea mai mare e ca chiar daca le fac sa arate perfect tot lipseste lacul de pe ele. asa ca am suflat lac si arata ca si cum le-am scos din cutie. lacul care acopera plasticul din care e formata partea din exterior a farului (ma refer aici la „clear coat”, acelasi tip de lac care se foloseste in vopsitorii). acesta se oxideaza de la soare si caldura excesiva, schimbari de temperatua, etc…
dupa ce slefuiesti si polishezi elimini nu doar oxidarea ci si stratul de lac protectiv. eu iti sugerez sa incerci si idea mea si iti garantez ca o sa arate mai bine si o sa reziste mai mult timp.
prima data trebuie sa corectezi cu hartie de slefuit toate imperfectiunile de pe lentila (zgarieturi, ciobituri, etc) (P800 e bine dar am folosit chiar si p600 sau p400 in cazuri unde am avut zgarieturi grave) dupa asta slefuiesti lentila pana elimini integral stratul de lac. e greu de explicat dar daca ai facut asta macar o data o sa iti dai seama cat de mult trebuie sa slefuiesti.
dupa ce totul e curat si slefuit cu p800 treci la 1200p sau 1500p si iti scoati zgarieturile facute de 800p.
in final 3000p, preferabil mechanic nu de mana. si cu asta ai terminat slefuirea. urmeaza curatirea si pregatirea pt suflat lac. nu uita sa il speli, eu prefer pt aceasta operatie un produs pe baza de apa dar poti sa folosesti si un solvent mai slab sau alcohol.
doua straturi de lac, primul putin uscat si al doilea umed o sa acopere lentila si o sa o aduca la starea normala.
cam asta e in mare.
pentru aplicatia asta am folosit gasurit HS 923-255 cear coat si produse 3m pentru hartia de slefuit.
abia acum dupa ce am recitit mi-am dat seama ca trebuie sa fii de meserie sa faci asa ceva dar il postez oricum.
daca va poti ajuta cu ceva imi puteti scrie la cociuba_calin@hotmail.com
noroc
hmmm mie nu imi place deloc cum stau farurile alea pe masina, par sa cada la prima groapa, au lufturi mari in partea de jos a farurilor!
da…frumos…
dar cat te-a costat? 😛
De unde se pot cumpara faruri ANGEL EYES pentru un passat din 2001 .cit mar costa .imi plac foarte mult
salut este tare passatul asa cu faruri angel eyes ,dar cam cat costa? am un passat din 2000 si cam ma bate gandul sa imi pun si eu .
Auzi, dar la ITP n-au comentat ?
La ce pret sunt ??? Trebuie sa le omologhez sau vin deja omologate?? Astept raspuns.
Salutare la toti,eu am avut un passat 2000,aceeasi problema pe care o are multa lume faruri care se matuiesc,rezolvarea mea cu ceva ani in urma,faruri angel eyes made in china asa am gasit atunci si chit de xenon pe faza scurta,
Salut.stii cumva cum se inlocuiesc becurile arse de la angel eays..MS