Tehnic – VW Passat – Solutii

Articole utile auto VW Passat. Iar la baza paginii aveti manuale de reparatii VW, informatii utile, depanare, etc.

SERVICE AUTO VW PASSAT
PROBLEME CU MAF -ul la VW PASSAT

http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/
Simtome:  A pierdut brusc din putere. Masina nu mai tragea, nu te mai baga in scaun cand bagai acceleratia la maxim, urca pana la 2000 de ture apoi gata, lent, foarte lent mai sus, lenesa rau, si iti trebuia un secol sa treci de 90 – 100km/h. Continuare…

Curatarea turbinei la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2009/02/18/curatarea-turbinei-turbocompresorului-la-vw-passat/
In general la motoarele TDI,  turbocompresor si geometrie variabila, circulatul mult in oras, mersul lent, subturat poate cauza blocarea turbocompresorului, in fapt a geometriei variabile a turbinei. Funinginea, in timp, se depune pe palete (vane) iar acestea nu mai deschid sau deschid incomplet. In consecinta masina nu mai trage, demarajul este lent si mai grav, poate introduce masina in limp mode.LIMP MODE este modul de protectie in care motorul este introdus de catre computerul de bord, ECU, atunci cand sesizeaza o eroare mai grava. LIMP MODE -ul este usor de sesizat, masina pierde brusc putere dupa o anumita turatie sau in fortaj, si isi revine dupa un restart.La o scanare vag-com eroarea aparuta poate fi:
17964 Charge Pressure control negative deviation sau  17965 Charge Pressure control positive deviation … Continuare

Schimbarea si localizarea filtrelor la VW Passat: Filtrul de aer, filtrul de ulei, filtrul de polen si filtrul de motorina la VW Passat B5:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2009/01/09/schimbarea-filtre-vw-passat-b5-maraton-filters-marathon-changing-all-vw-filters/
Am pus aici un tutorial si instructiuni pas cu pas pentru schimbarea filtrelor la VW Passat. Filtrul de aer, filtrul de motorina, filtrul de ulei si filtrul de polen… Continuare

Demontarea farurilor si semnalizatoarelor la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/11/11/tuning-auto-faruri-angel-eyes-la-volkswagen-passat/
Sfat pentru toti care au farurile matuite. Le puteti slefui cu solutie de polish auto, car polish, etc. Merge la plastic, dar preventiv incercati inainte pe un colt, sa fiti siguri. Daca farurile sunt mate rau, folositi intai cel mai fin smirghel posibil, il udati si apoi dati cu el ud, sa luati zgarieturile mari. Apoi polisati cu solutia de polisare. Pregatiti-va sa o frecati :) la greu de va vor durea mainile. O masina electrica de polisare ar fi de ajutor, dar atentie la viteza si apasare, sa nu topiti plasticul. Continuare….

Demontarea usilor si panourilor interioare de la portiere la VW Passat: Pentru schimbare boxe, difuzoare, macara geam
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/09/26/vw-passsat-b5-demontarea-usilor-removing-the-inside-door-panel/

Demontarea bordului si schimbarea casetofonului la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/06/20/vw-passat-demontarea-bordului-scoaterea-schimbarea-casetofonului/

Resetarea perioadei de SERVICE – Service reset la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/05/06/service-reset-vw-passat/
Resetarea perioadei de service si a mesajului SERVICE de pe bord.
La pornire, pe bord apare afisat SERVICE si se aude un bip -ait.

Schema legaturilor la TURBO si a valvelor: N75 EGR , N18, N239  aici:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/04/24/turbo-tdi-schema-legaturilor-valve-n75-egr-n18-n239/


MANUALE SI INSTRUCTIUNI PENTRU VW PASSAT:
Pentru download: Dati click dreapta cu mouse-ul si “Save target as….”

Recomandat! Extrem de util si interesant!!! (multumiri Dan Cheloo :)  )
Manualul motorului VW TDI 1,9 Pumpe Duse (eng) 1,3mb aici: VW 1,9 TDI PD engine

CLIMATRONIC  VW
– Constructie, reparare, coduri, service (in engleza) 1,2 mb pdf aici: Climatronc Service
SISTEMUL DE RACIRE VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in engleza) 0.5 mb pdf aici: VW Cooling System
Sistemul de Racire  VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in rusa dar ok ) 3.2 mb pdf aici: VW Racire si Clima
AMBREIAJUL VW – Fotografii, depanare (in rusa)  2,4 mb aici: VW Clutch
CODURI OBD: Lista de coduri si diagnosticare OBD (eng) 1,5 mb: OBD Codes
Manualul utilizare VAG-COM in limba Romana aici: VAGCOM

Aici voi mai tot updata pe masura ce strang  date sau “ma joc” la masina. 
Daca v-a placut sau ati gasit informatii utile, nu uitati , folositi butoanele de share de mai jos  pt a fi si altora util.

SERVICE AUTO VW PASSAT

**************************************************************
PROMO: 
OCAZIE: TEREN DE VANZARE IN BRASOV, ZONA CENTRUL VECHI2126 mp, numai 79 eur/mp!
———————————————————————————————————————
TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY!
ATENTIE! PENTRU PASIONATII DE AVENTURA! TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY! 

ASCENSIUNE KAZBEK

- VINO SI TU CU NOI! -- ORGANIZAM EXPEDITIITARA DE FOC, PATAGONIA, SERENGETI, ZANZIBAR, INSULA PASTELUI, PERU, NAZCA, CUBA, REGATUL BHUTAN, NEPAL,
- ASCENSIUNE: KILIMANJARO, MONT BLANC, ARARAT, ACONCAGUA, EVEREST BASE CAMP, KAZBEK, ELBRUS
URMATOARELE PLECARI:
ELBRUS: 4 august – (locuri epuizate)
MONT BLANC 14 august (locuri epuizate)
AFRICA – Kilimanjaro , Serengeti, Zanzibar, Masai Mara – 11, 14 sau 17 zile – plecare 19 noiembrie
CUBA – Super turul insulei 20 zile!! – plecare 8 noiembrie (locuri limitate!)
VENEZUELA – expeditie 14 zile – plecare 3 decembrie (locuri limitate)
Discount pentru rezervari facute prin Urbi et Orbi – mentionati: “prin Urbi et Orbi” in email
Detalii pe:  www.extreme-travel.ro  contact: valentin@extreme-travel.ro

Organizam la cerere si expeditii si ture montane in Romania – Retezat, Apuseni, Fagarasi, etc.

**************************************************************

1,391 responses to “Tehnic – VW Passat – Solutii

  1. bogdanb

    a aparut o problema la passatul meu, la viteze foarte mici in 1-a mi se opreste motorul, aveti idee ce poate fii?

    • doru

      salut am si io o problema la un passat din 2006 2.0 tdi 140cai, imi apare o eroare “emission workshop” si imi ramane check-ul in bord nu mai trade , dak ii dau cheie direct fara sa mai faca verificare merge foarte bine dar tot ramane eroarea nu stiu ce sa mai fac am fost la o groaza de testere si nu ii dau de cap.Ms

    • marius

      salu si eu am un vw bora si i-am schimbat trei raduri de placute si discuri de frana no si toate bat dupa vreo 3000km .Puteti sami ziceti ce sa mai fac?

    • sal am un pasat din 98 si imi porneste alarma din senin nu stiu ce sai fac deocamdata o dezactivez de la telecomanda ,aveti idee ce poate fii multumesc

    • sal am un pasat din 98 si imi porneste alarma din senin nu stiu ce sai fac deocamdata o dezactivez de la telecomanda ,aveti idee ce poate fii multumesc

    • cristi

      ai rezolvat problema,si eu patesc la fel,daca ai rezolvat-o poti sa imi spui cum? stima

  2. david

    Salut am si eu o intrebare am un vw passat din 2000 1.9 tdi INTREBAREA este cand dau drumul la CLIMA si o pun la 18 grade si afara este frig 2,3 grade trebuie sa porneasca COMPRESORU DE CLIMA ca mie nu imi porneste sau daca este frig afara nu trebue sa porneasca.va salut

  3. Dan Pitaru

    Buna, am un VW Passat noembrie 2003, 1,9 TDI, 130 CP, si usa pasager fata e blocata în pozitia închis. Am încercat sa o deschid manual din interior, dar nu merge, nici cu telecomanda, imposibil sa o deschid. Mi se pare bizar ca nu se poate deschide mecanic, ce faci în caz de accident, as zice ca e o problema de securitate a masinii. Poate cineva sa-mi dea un sfat pentru a debloca usa, pot avea acces în interiorul usii stiind ca ea este închisa, deci nu pot desface tot panoul ? Precizez ca am observat ca la usa soferului când trag de mâner pentru a deschide usa se aude un clak, si se deschide; când trag de mânerul usii pasagerului, butonul care securizeaza usa se ridica, nu se aude clak-ul si când îi dau drumul la mâner butonul revine în pozitia închis, usa este blocata mecanic, parerea mea. Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns si multumesc foarte mult autorului ascestui sit.

    • zsd

      au patit-o si altii si au rezolvato la service. poti incerca sa desfaci chederul ala esterior (periuta) geamului. iese usor impingand in sus. apoi poate vezi cum sa actionezi broasca

    • claudiu

      buna ziua am si eu un passat si usa din spate dreapta mi sa blocat nu se mai poate deschide nici din interior nici din exterior vas ruga daca poate cineva sami dea si mie un sfat ce ar fi de facut in sitoatia asta

      • marius

        sal ,eu am avut cam aceeasi problema doar ca nu se deschidea nici una din usi,am puso pe test si mi-a spus ca e calculatorul de confort (parca asa se chema )se afla in fata scaunului din dreapta la picioare ,practic era plin de apa ,l-am schimbat si dupa asta sau deblocat ,incearca si tu asa poate ai noroc .Bafta

      • claudiu

        sti care e problema ca pe interior mio fost pus blocaju ala pentru copii sa nu poata sa deschida usa si pe exterior cred ca so fi rupt ceva inaontru la maner°cand trag de maner nu face ca si celalalte manere de asta ma gandeam ca poate este vreo modalitate sa desfac cumva usa aia

        • HimX

          se poate desface..si eu am patit la un passat din `95..din interior cu o lama de cutit am impins siguranta de copii..si am reusit..multa bafta

  4. valentin

    buna zioa am un passat din 2003 1,9 tdi 131 6 trepte va rog ajutatima nu gasesc siguranta la brichete precizez ca am cautato pe partea stanga in lateralu bordului si sub volan la releie nu am gasita pe cartonu care arata sigurantele arata ca este la nr 33 dar nu am gasito in lateralul bordului pana la 27 celelalte unde sunt

  5. marian

    Buna seara ,am un vw passat 1,9 tdi din 2007.am schimbat placutele de frana pe fata si nu-mi mai dispare martorul acela de senzor placute de frana tocite,nu stiu cum se poate sterge,va multumesc .

    • doru

      aici sunt 2 probleme ori nu tia prins mufele ,ori cea de pe masina in care intra cea de pe placuta e dusa,,am av aceeasi prob ori schimbi mufele ori pui lita

  6. danielhoratiu

    Salut
    Am un passat din 2004 TDI 101Cp si am o mare problema cu el. Daca sta mai mult timp parcat asta insemnand o noapte si il pornesc fara sa merg cu el si dupaia opresc motorul, cand vreau sa il pornesc dupa vreo 5 h nu merge.Porneste foarte greu,ca si cand nu ar fi alimentat.

    Va rog sa ma ajutati cu un sfat

    Multumesc frumos

  7. andi

    Martorul la plăcuţe dispare de la sine de îndată ce inlocuiesti plăcuţele uzate,nu trebuie resetat.Aproape sigur e un contact imperfect.Verifică firele din nou până sus în caroserie,trage firele afară si verifică conectorii.Am schimbat odată un senzor de abs si am avut aceeaşi problemă,am tras firele înapoi afară ,am curăţat contactele si a mers.

  8. david

    salut baetii am o intrebare temperatura la un vw passat 1.9 tdi 116 cp trebue sa stea la 90 grade pt k mie nu imi urca numai pana pe la 70 poate fi de vina termostatu va salut.astept un saspuns

  9. bogdanb

    inlocuirea termostatului va rezolva problema

  10. bogdanb

    cum aflu daca am degivrare la oglizi, am pe butonul de raglat oglinzile un desen in acest sens, dar nu mi le dezgheata, pareri?

    • Salut Bogdan. Degivrarea la oglinzi e renumita prin faptul ca se arde. Oamenii au obiceiul sa lase butonul pe uitat pe dezaburire, dezghetare. Cel mai sigur este sa dai jos oglinda (numai sticla, iese usor) si sa te uiti. Vezi si daca ai borne si daca e buna. Eventual o poti si repara cu pasta conductoare.

  11. gionny

    salutare la toata lumea nu stiu daac sa mai vb despre acest subiect …are cineva vreoinstalati hho montata pe un passat sau cip efie … as dori sami montez si eu una si ma gandeam daca are cineva sa ami ampartaseasca din experienta daca se merita sau nu .. numai bine

  12. paul

    am passat 1.6 benzina din 2000 si nu mai vrea sa porneasca nici cum….l-am lasat mergand normal si dupa 3 zile nu mai vrea…toata iarna nu a fct probleme …ce ar putea fii

  13. emanuel

    salut, am un passat 2.3 v5 4motion din 2003 si am o problema la pornire. cand pornesc masina se tureaza singura treptat pana la 2000 de turatii pana se incalzeste motorul, si dupaia merge normal. problema e ca pana se incalzeste motorul consuma foarte mult si cate-o data mi se aprind becurile in bord EPC si inca unul nush cum se numeste si nu mai mere masina mai mult de 2000 de turatii chiar daca apas pedala la maxim. am verificat deblimetru de aer si e ok. adica daca scotii mufa cu motorul pornit el se opreste si daca il bagi inapoi pornrste, asa mi sa spus ca se verifica. ast un rasp din pareta ta legat de problema asta. ms

    • Salut!
      Asta nu pare problema data de debitmetru. Poate fi o problema cu senzorul de viteza sau cel al pozitiei acceleratiei. Dar
      depinde de care alt bec s-a aprins. Cel cu check engine? O citire a codurilor de eroare e necesara. Ca idee,alternativa posibila, iti recomand este sa verifici si daca nu ti-a intrat apa la ECU. Simptomele sunt similare. Bafta!

  14. ionescu paul teofil

    cum aflu tur retur conducte motorina la un passat awx 131 cp

  15. andi

    Dacat nu mă înşel,cred că ai semne (săgeţi)pe filtru.

  16. bogdanb

    de ce nu trage masina cum trebuie? am incercat si cu benzina co99, dar prea putin, schimbul bujiilor ar ajuta la ceva?

  17. dan

    salut sunt nou in de ale vw passat.
    am unu din 1997 adus din olanda in 2010 si sunt al 2~lea proprietar
    cu o intrebare va deranjez, cand merg cu orce viteza simt ca moturu ar vrea dar masina tot nu se misca.parca ar aluneca ambreaju.nustiu ce sa fac pt ca si pedala e sus de tot.la vro 4, 5 cm zici ca pleaca.
    si mai am o problema . motoru la relanti nu moare dar cand o scot din viteza ajunge la o turatie de 200 300 sau putin mai mult sau mai nou moare de tot cand o scot.multumesc

  18. StefService

    eu zic sa o duci la un service sa se uite la ambreiaj,iar pt faza cu relanti -ul in prima faza as schimba filtrul de combustibil.

  19. bogdy1982

    am un vw passat 1.9 tdi de 116 cp si am schimbat cutia de viteze era hidramata si iam pus una manuala 6+1 dar nu se mai tureaza dekat 1-2si a 3 dupaia nu se mai tureaza dc ajutatima ca nu mai stiu ce fak . pe liber se tureaza normal .

  20. Ady

    Salut. Am si eu o problema cu masina si anume, porneste cam greu. Dupa ce am pus bujii noi, baterie noua, tot greu porneste. Dau la cheie cam 7 secunde, da sa porneasca mai invarte putin iar da sa porneasca si intr-un final o ia, dar cu nor de fum, probabil de la motorina nearsa. Ce sa mai schimb pe ea? Multumesc

  21. StefService

    ce masina ai ?

    • maryo

      buna am si eu o problema la vw passat variant cu motor 1.8 benzina an 1991 in relanti merge perfect motorul dar cand o accelerez si ajunge pe la 3000 turatii nu mai are putere motorul sa traga cu pedala apasata pana la podea imi scade turatia si nu mai are putere sa traga ….cine a avut probleme similare ?va rog sa imi ziceti ce sa ii mai fac ka nu mai ii dau de capat..mentionez …am skhimbat fise, bujii,capac delcou.,

  22. ady

    A6 – 1.9 tdi motor afn. Scuze ca am omis ce era mai important. Masina nici nu trage bine. Trage greu dar nu da limp mode.

  23. cristian

    salut,am si eu o problema la un passat din 2001 1.9 tdi 101cp,am descoperit firele de la debitmetru rupte si nu stiu in ce ordine vin puse pe culori. mentionez ca la mufa sunt de aceeasi culoare numai ca mai jos sunt de culori diferite (verde, mov, maro si albastru )va rog sa imi spuneti daca stiti ordinea la ele .multumesc anticipat

  24. Dragos

    Buna.Sunt Dragos si am un passat din 2002 si are o problema in mers de aude o trancaneala .posibil sa fie de la pivoti ,capete de bara si multe altele? daca o pun pe tester poate sa mi dea esact eroarea de unde ar putea fi?Ms

    • StefService

      testerul nu povesteste de parti mecanice….el vorbeste de electronica.pt ce ai tu eu zic sa fugi la un service o ridica si verifica ei…..stiu ei ce sa faca…succes

      • Dragos

        problema e ca sunt in strainatate si costa prea mult si nu am drum spre romania prea curand si nu stiu cum sa fac sa aflu ce se aude.

        • StefService

          o ridici pe cric o asiguri adica bagi ce sub ea in cazul in acre ar avea tendintza sa cada pui ceva sub prag un lemp de ex,lasi cricul maio jos sa stea masina pe lemn in asa fel in cat roata sa ti ramana in aer,dupa care prinzi roata si o misti cu mana stanga dreapta in miscari bruste apoi sus jos,ce vezi ca joaca trebuie inlocuit.

  25. Ady

    Salutare. Mai am o problema si eu…:(. Masina a inceput sa nu mai traga. Nu mai are zvac, si consuma undeva la 7% in afara orasului. Se conporta de parca intra turbo la 2000-2100 ture, pt ca pana la aceasta turatie trage foarte greu si dupa isi revine dar mai putin. Nu intra in limp mode, dar nu vrea sa traga:(. Ce ar putea fi? a6, 1999, 1.9 tdi, AFN ! Help me!

  26. dragos

    buna.cine poate sa imi spuna cum se poate schimba bieleta de directie?multumesc

  27. dragos

    Buna.cine poate sa imi spuna cum pot sa schimb volanul la un passat 3bg?multumesc

  28. Marius

    Buna! Am un VW Passat din 2001 iar cand pornesc clima (nu conteaza cate grade setez) imi intra un miros de motorina in masina. Mentionez ca toate filtrele sunt schimbate destul de recent. Imi poate spune cineva care ar putea fi cauza? Va multumesc pentru ajutor!

  29. daniel

    spunetimi si mie ce sa fac ca sa imi arate cosumu la un vw passat din 99 1.9 tdio parere va rog

  30. bogdanel

    Salut ..am sh eu un passat 2000 1.9 tdi ..sh de 2 zile raman fara baterie… sh daca iau curent de la alta masina merge.. ma poate ajuta cineva..releul de incarcare este ok..

  31. andi

    Măsoară voltajul la borne dimineata înainte de pornire.Dacă nu ai măcar 10-11v(desi cred că 10 e puţin) trebuie schimbată bateria sau ai un consumator care rămâne conectat si în cazul ăsta trebuie investigat.
    Ia o baterie de la un prieten pt o zi sau două că să nu cumperi una nouă degeaba si vezi daca porneşte după ce stationezi un timp mai îndelungat.
    Un alt test pe care-l poţi face e să scoţi bornele de la bateria maşinii tale si o laşi aşa peste noapte ,masori voltajul dimineata înainte de pornire si dacă ai 12v sau mai mult atunci bateria e bună si trebuie să vezi ce-ţi rămâne cuplat peste noapte.
    Voltmetru găseşti la orice magazin de electrice sau în vreun bazat,e foarte ieftin.Rotesti comutatorul pe 0-20 v si vezi ce afişează când conectezi la borne.
    Succes.

  32. Dragos

    salutare!am un passat b5 1.9 tdi si am o problema la usa fata dreapta,nu mi se mai deschid becurile din inauntru cand o deschid si nu stiu unde este senzorul de usa deschisa sau inchisa!

  33. andi

    Micro-contactol ce controlează lumina în maşină e în oală uşii.e poveste lungă să ajungi la el dar se poate.

  34. am si eu un pasat din 2009 cind ridic picioru de pe ambreaj se aude un zgomot ce poate fii?

  35. valy

    felicitari pt blog! am si eu cel putin 2 probleme la pasatul meu B5: imi sta aprins in bord cercul galben ce are in exterior stanga si dreapta linii intrerupte. placutele de frina sunt cam la 75%, ce ar putea fi? si din cand in cand se aprinde martorul de la ulei si se stinge daca scot joja.

  36. andi

    Dan Pitaru…bate cu pumnul în portiera în timp ce tragi de mâner.Încearcă să tragi de ambele mânere(interior/exterior).bate în dreptul yalei.

  37. George

    Salut! Am un passat din 2000 si am o problema cu AC-ul. Functioneaza doar la 20-30% din capacitate. Adica da un pic de aer rece dar total insuficient. Freonul e schimbat anul trecut din acelasi motiv si nu sa schimbat nimic. Am observat ca o teava din alea doua de freon din dreapta masinii (pe unde se conecteaza furtunele la alimentarea cu freon) de la iesirea din bord este foarte rece (abia tin mana pe ea) si dupa aprox. 15 cm nu mai e asa rece si dupa mufa pe unde se alimenteaza cu freon este calduta. Filtrul de polen abia l-am schimbat. AC este manual nu climatronic.

    • SteffService

      GEORGE–>>>>>IN LEGATURA CU AC este foarte posibil ca sa ai o scapare de freon pe instalatie.spun acest lucru pt ca am patit o cu multe masini si cea mai des intalnita problema este aceasta faptul ca iti merge la inceput este din cauza ca freonul este putin si ca atunci cand incepe sa se plimbe in circuit freonul nu mai are proprietatile necesare racirii in sine.parerea mea este sa mergi la un atelier de domeniu si sa iti masori cantitatea de freon ramasa in instalatie de anul trecut si pana acum.SUCCES

      • George

        Sigur nu e asta problema, cand am schimbat freonul cel vechi avea presiunea care trebuie si cel de la service mi-a zis ca e posibil sa-l schimb degeaba. Mi-a spus cineva ca sigur e senzorul de umiditate, dar nu sunt convins ca am asa ceva si nici unde e nu stiu.
        Multumesc foarte mult

  38. Ionel

    Salutare tuturor.Imi poate spune cineva daca pot pune la un passat 2004 101cp injectoare de la un sharan de 116cp.Mentionez ca ele ca si model sunt identice iar codul de pe ele difera doar o litera in rest toate cifrele sunt la fel.

  39. mari

    salut.am si eu un passat din 2006 1.9 tdi si dintr-o data nu mai are putere.nu mai trage.te rogi de ea in depasiri

  40. mari

    trebuia sa va spun ca mi s-a aprins becul cu motorul in bord si de fiecare data cand o pornesc imi apare EMISSIONS GARAGE.ce poate fi?mersi

    • Salut Mari,
      EMISSIONS GARAGE sau EMISSIONS WORKSHOP este o un mesaj care poate avea multe cauze, incepand cu un senzor sau valva EGR sau N239 si pana la un tub de presiune spart sau slabit. De aceea este necesar sa o conectezi la un scanner care sa-ti citeasca eroarea (codul) exact din computer.
      Bafta multa

  41. SteffService

    MARIUS->>>> verifica sa vezi daca nu ai un furtun fisurat de la geometria variabila de la turbo.MARE ATENTIE la programul de diagnoza,nu vreau sa fac reclama dar am un service si am patit de multe ori cu programe diferite imi da o eroare dar eroarea respectiva de multe ori este orientativa.in cazul in care nu te descurci mai scrie ne si vom incerca sa te ajutam.muuuult succes

    • SteffService – salutari si multumiri pentru ajutorul dat userilor cu raspunsurile f.utile. Daca ai un service si doresti, iti poti face reclama linistit in fiecare comentariu, de exemplu poti lasa datele de contact pentru service. O zi faina!

  42. vali

    salut baieti…am si eu nevoie de modulul usa seria 3B4837751LJ passat 2004,nu mai inchide usa din stinga fata cu telecomanda ci numai manual.

  43. luci

    PASSAT 1,6 DIN 2000 cu motorul pornit ,la introducerea in viteza , nu pleaca de pe loc, poate fi planetara sau ambreiaj?/?

  44. laurf

    Salut,
    La B5, din 1998, am schimbat ambreiajul si am scos bornele la baterie.
    De atunci nu pot sa o mai inchid din butoanele de pe cheie.
    O inchid din alarma.
    Ce am de facut?
    Ms.

  45. SteffService

    succes!!!!:P

    • maryo

      buna am si eu o problema la vw passat variant cu motor 1.8 benzina an 1991 in relanti merge perfect motorul dar cand o accelerez si ajunge pe la 3000 turatii nu mai are putere motorul sa traga cu pedala apasata pana la podea imi scade turatia si nu mai are putere sa traga ….cine a avut probleme similare ?va rog sa imi ziceti ce sa ii mai fac ka nu mai ii dau de capat..mentionez …am skhimbat fise, bujii,capac delcou.,

  46. bogdan

    Buna seara, am 2 probleme cu passat-ul meu, b5, 1,6 benzina ,1:la un drum de 900 de km mi s-a aprins senzorul de la ulei, am verificat joja era sub minim, am stat vreo 1ora nivelul a revenit peste minim, a 2 zis nivelul era normal, intre min si max, iar a 2 problema este: am observat ca atunci cand este clima pornita imi scade antigelul, aveti idee ce se intampla?

  47. daniel

    Buna,am si eu o problema.Am un vw GOLF din 2003,motor de 1,9 tdi ALH in timpul zilei chiar daca afara este cald cand pun contactul mi se cupleaza si bujiile ca si cand afara ar fii frig . (nu face asta defiecare data )

  48. ciprian

    salut am si eu o intrebare am un passat 98 si cand vreau sa il pornesc porneste dar dupa cateva secunde se opreste si se aprinde becul cu cheita masini

  49. mihai

    salut.ajutatima daca stiti careva.am un passat 1,9 din 2002,mi sa rupt cureaua de la alternator si dupa inlocuirea ei nu vrea sa mai porneasca,ma poate ajuta careva am mare nevoie de un raspuns

  50. mihai

    salut.ajutatima daca stiti careva.am un passat 1,9 din 2002,mi sa rupt cureaua de la alternator si dupa inlocuirea ei nu vrea sa mai porneasca,ma poate ajuta careva am mare nevoie de un raspu

    • SteffService

      simptome?nu vrea sa porneasca din cauza ca nu invarte electomotorul sau nu da semne de pornire?daca invarte electromotorul ,pe toba in timp ce dai la automat se vde fum ?

  51. George

    salut. de 4 zile am probleme cu masina. se opreste in mers, apoi cand dau s-o pornesc o ia abia la a 2 sau a 3 a cheie. passat 1.9 tdi 101 cp 2002. aveti vreo idee ce poate fi?

    • Ar putea fi pompa sau ceva filtre infundate, sau poate chiar un contact electric prost la vreo electrovalva.

      • George

        multumesc. am pus testerul pe ea si nu mi.a aratat nimic doar senzoru de temperatura. or avea treaba cu asta ?

        • SteffService

          care senzor de temperatura? temperatura lichid racire sau temp din exterior?daca e cel de temperatura lichid racire ar avea multe de spus calculatorului pentru ca daca este citita eronat aceasta temperatura in functie de valoarea data la ECU (adica eronata) acesta va lua masurile cunoscute de el,care adesea la passaturile dupa 2001 pana 2005 inclusiv e mare bataie de cap.recomand sa schimbi senzorul .succes!!!

    • George

      problema rezolvata. am desfacut pompa din rezervor si era plina de minzerie

  52. salutare…am un passat din 98 si nu mai imi merg avariile cand inchid si cand deschid masina din cheie daca stie cineva ce poate fi

  53. gigi

    salut am un passat 2001 131 cai si am o problema cu el? acum o luna dimineata cand il pornem mirosea putin a motorina in spate la esapament si dupa ce o luam la drum de la 1/2 treapta scotea fum albastrui,dupa ce ajungea apa la 90° era ok nici o problema mergea perfect. dupa ce am venit in franta cu el am introdus un aditiv pt curatarea injectoarelor si acuma am probleme cu ea motorul merge ok la autoruta sau viteza de la 40km in sus nu scoate fum. dar in ambuteiaje la relanti parca scoate putin si dupa ce ii dau 1,2 scoate un fum gros albastrui asta datorita aditivului de rahat? poate sa ma ajute cineva de unde ar fi problema

    • SteffService

      iti lipseste din uleiul motor?daca da atunci motorul bea pe undeva ulei si cel mai probabil bucsa de la turbo este uzata.poti verifica daca nu cumva ai ulei in exces in tubulatura de la intercooler implicit intercooler.

  54. doru

    salut am si eu un passat din 2006 2.0tdi BKP in mers mi sau aprins absolut toti martorii din bord,turometrul urca si cobora aiurea, kilometrajul nu mai mergea, toate tipau prin bord haos total, i sa mai intamplat cuiva asa ceva?????

  55. costa

    salut am si ieu un passat 2001 1.9tdi 101cai am schinbat axa cu came am puso la punct si mi se pare ca trepideaza la pornire si in timp ce functioneaza

  56. ionel

    am un passat din 2002 si nu gasesc sigurantele de la brichetele din porbagaj va multumesc

  57. Superb, what a website it is! This blog gives useul data
    to us, keep iit up.

  58. Sergiu

    Salut marian . Am un passat din 2001 si nu mai imi functioneaza ledurile de la toate grilele de la interior . Imi poti spune te rog cum demontez grilele ?

  59. Andrei

    Salutare
    Am un passat din 2001 1,9 tdi si nu mai imi merge farul (xenonul)din dreapta am incercat sa schimb xenonul si nimic nu am curent pe – si +
    ce ar putea avea?
    astept ideei multumesc

  60. catalin

    sal.sunt nou cu vw passat.din 2001,2,5 tdi 150 cai si mia ramas portiera din spate dreapta blocata dar se deschide cateodata si nu stiu ce poate fi daca ma poate ajuta cineva.ms

  61. Buna, cine ma poate ajuta si pe mine?? Am un citroen c4 coupe din 2007.Saptamana trecuta am observat ca miroase a motorina in masina. Am dus masina la reparat pentru ca avea un furtun la motor spart, si aveam consum mai mare.(stropea motorina). Dupa ce mi-a schimbat furtunul astazi(nu am mai circulat cu masina pana azi dupa ce mi l-a schimbat) cred ca dupa 2 ore aproximativ pe autostrada s-a auzit un zgomot tare si ciudat sub capota, apoi nu mai puteam opri masina si iesea fum alb si gros de sub capota de s-au oprit toate masinile,pentru ca nu se mai vedea nimic. Bineinteles ca nu am mai pornito, am adus masina tractata, si cei de la tractari au incercat sa o porneasca, a pornit si apoi imediat a murit motorul.Ma puteti ajuta si pe mine daca aveti idee de la ce??? Va rog!!

  62. Thanks , I’ve just been searching for information approximately this subject for a long
    time and yours is the greatest I’ve discovered till now.
    But, what in regards to the bottom line? Are you sure concerning the source?

  63. andi

    Nikoleta…trist.te-a lasat turbina si daca nu ai reusit sa opresti motorul in timp ce scotea fumul ala gros,cred ca te-a lasat si motorul.Daca esti in Romania mai gasesti mecanici care sa repare la in pret oarecum convenabil dar in alte tari…slabe sanse.
    P.S. asta e forum de VW.

  64. Sergiu

    Salut . Am avut si eu acceasi problema cu caseta de directie , am schimbat-o si tot pierdea ulei . S-a dovedit a fi de la conductele de ulei care intra in caseta . Nu erau stranse bine din cauza pozitiei foarte dificile . Sper sa iti fie de folos comentul…

  65. I appreciate, result in I discovered exactlpy what I used to be taking a look for.
    You have ended my four day lohg hunt! God Bless yyou man.
    Have a great day. Bye

  66. birsan vasile

    va salut cu respect ,am si eu un pasat 2002 ;1,9 tdi 130 cp, cod awx ,de-o periada moare motorul in timpu mersului ,in special cand reduc viteza pt atrece intr-o treapta de viteza inferioara ,nu se aprinde nimic pe bord,daca ma poate ajuta cineva ,multumesc anticipat

  67. Mihai

    Salutare tuturor. Detin un passat din 2004 full option dar din pacate sa defectat incalzirea in scaune nu se mai incalzeste nici unul .Am verificat sigurantele deasemenea si butoanele !!!Are idee careva care ar putea fi problema ?Multumesc anticipat

  68. Salut tuturor,am niste probleme cu un passat 03/12/1996 1.9 TDI.. Ma poate ajuta cineva va rog?.. Imi tremura cand o calc intre turatiile 3000-4000 dar volanul nu face nimic,volanul ramane cum il las,si cam tremura toata la pornire ,oprire si plecare de pe loc,si recent am schimbat uleiul pt prima data,total activa ,10-w40.. Si am pus un filtru cumparat din carrefour ,scria ca e pt passat asa ca l-am luat.. Am multe intrebari ,astept un raspuns,va multumesc !!!!!

  69. Bogdan Andrei

    Am un VW Passat b5.5 2004 1,9tdi 131cp,iar la acceleratie in podea (Brusca) undeva la 2000 turatii impiedica ceva sa mearga rotund parca,tot smuceste,are idee cineva ce ar putea fi?Chestia asta se intampla in fiecare treapta la 2000 la acceleratie “blana” restu merge normal,a fost bagata la service pe teaster nu a indicat nicio eroare,motorul functioneaza rotund.

  70. andi

    Bogdan Andrei
    In general cand se intampla asta e din cauza actuatorului de pe turbina.Arata ca o ciuperca si e chiar deasupra turbinei.
    Ia un spray lubrifiant sau wd40 si insista in zona turbinei chiar sub “ciuperca”
    Succes.
    Spune-ne daca a functionat

  71. Andrei

    Salutare
    Am un passat din 2001 1,9 tdi si nu mai imi merge farul (xenonul)din dreapta am incercat sa schimb xenonul si nimic nu am curent pe – si + adica cablurile ce vin la far….
    ce ar putea avea?
    Ar avea cineva vreo idee?sau… as putea sa il leg la farul din stanga?
    pls help me!!!

  72. va salut am un passat 19tdi 1998 acum vreo cateva zile am fost cu masina prin oras si se aprinsese becul de la bujii dupa ce am oprit motorul si am pornit din nou la drum sa stins am ajuns acasa iar dupa vreo 3 zile am pornito din nou iar in timp ce mergea motorul sa oprit si de atunci nu mai vrea sa porneasca stie cineva ce ar trebui sa fac??

  73. iulian


    – vezi filmul pe you tube , asta am patit , ce trebuie sa mai fac ?

  74. pavel

    salut am i eu oproblema la un vw pasat 1992 benzina 2000 imi abureste geamurile si din comanda e dat pe cald dar la geam baga slab de tot sa fie radiatoru de caldura spart deoarece daca dau ventilatia pe maxim iese abur din bord daca e rece in masina rog tare mult sa ma ajutati cu un sfat!

  75. Sergiu

    salut . imi spune si mie cineva cum desfac gurile de aerisire din bord la un passat de 2001 ? mi s-au ars becurile si as vrea sa le schimb . multumesc frumos

  76. Marian 3b3

    Salut va rog cineva urgent care poate sa-mi dea un raspuns!!!!!! am un vw passat 3b3 2001 1.9 tdi si cand dau drumul la clima de exemplu la maxim mi se restarteaza adica se opreste dintr-o data si imediat reporneste singura si totodata se stinge si se reaprinde si lumina (albastra) atunci cand am faza scurta aprinsa… Ce poate avea?? s-a dus comanda de la clima sau altceva?/////

  77. va rog sa ma ajutati cu o problema caci cred ca am ajuns la capat, am un vw bora ajm pompe si nu mai porneste dimineata, de fapt porneste foarte greu, mentionez ca am schimbat bateria electromotorul bujiile merg pompa de tandem.mai am o varianta cu oringurile de la injectoare, dar inainte de a face si asta sa-mi spuna cineva daca a mai facut asta si daca a dat rezultate. am fost si la reprezentanta… etc dar pina acum nimic,am terminat si banii…va multumesc

  78. Miha

    Buna ziua. Am un passat TDI, 130 CP, din 2001 si am probleme deoarece nu mai merge climatronic-ul. Cu o seara inainte pe display au aparut erori si nu mai sufla deloc nici la scaderea si nici la cresterea temperaturii. Apoi a doua zi dimineata la pornirea motorului nu a mai aparut nimic, este stins tot la clima.

  79. Hi there, I desire to subscribe for this webpage too take latest updates, therefore where ccan i do it please help out.

  80. Dragos

    SCUZE, anterior am postat gresit la pagina personala, unde am intrat in febra comenturilor. Poti sterge acolo, inca odata scuze!
    Ma bucur ca am gasit un tehnic cu disponibilitate pt ajutor.
    De circa 2 ani au aparut probleme la motorul diesel AUY, 85KW, Sharan, manifestandu-se prin evacuarea unor gaze iuti, usturatoare. Dupa pornire, cam la 2 minute cand temp motor este undeva pe la 45-50 grade, motorul mergea intrerupt si iesea fum excesiv alb cumva in rateuri.
    Am incercat pe rand, schimbarea catalizatorului, schimbarea oring pe injectoare, facut scaunul la supape+semeringuri noi, intre timp s-a dus turbina si am reconditionat-o. Aceeasi manifestare la evacuarea gazelor.
    Recent, am schimbat injectoarele dar nefiind combatibile cu codul original-0414702029, masina pornea la a 4-5a cheie si cu pedala acceleratie apasata. Consumul a crescut la o medie de 9,4% dar cu toate astea a disparut problema gazelor si a micilor rateuri la iesirea gazelor.
    Am circulat cu acestea inlocuite cca. 3 sapt.
    De o saptamana, am gasit inlocuitorul inj. pe cod nou 0414702038.
    Pornirea a revenit la prima cheie, consumul este in medie de 6,6-7% in schimb din nou gazele, fumul excesiv si micile rateuri au revenit. Dupa ce se incalzeste in mers, fumul mai exceleaza la accelerari, schimbari de treapta.
    Uleiul se mentine in limita.
    Mai este putin si eu, ca masina, am innebunit…
    Fie-ti mila doctore! multumesc, a.r.

  81. victor

    salut am si eu un vw v5 2,3 benzina si de ceva timp nu mai are demaraj nici relantiul nu sil mentine ami puteti spune ce ar avea?

  82. daniel

    buna ziua am si eu o masina vw passat1900cc 110cp si nu mi se aprind luminile din plafoniera nici din portiere si stergatorul din spate merge in reprize scurte capacul de la rezervor odata se deschide de 7 ori nu ,va rog ajutati
    ma

  83. Dan

    Cine ma poate ajuta si pe mine..
    Am un VW Jetta 2007 1.9 tdi pd 105 cp.. dupa ce o las mai mult de 20 de ore nepornita.. imi porneste ff greu ma refer la 3-4 chei dalea lungi pana intra low oil presure (sau ceva de genu). Presupunand ca e de la pierderea compresiei am incercat sa ii fac contacte pentru amorsare.. tot nimic.
    Ce pot sa ii mai fac.. sa incerc si cu basica de amorsare?
    Pe tester nu are nicio eroare

  84. daca este pd, pune un furtun transparent de la filtru pana la pompa de tandem si vezi daca scapa motorina, daca este la locul ei, ar putea fi oringurile de la injectoare.Cred ca nu mai este nevoie sa-ti reamintesc de bujii. cat despre compresie, la un vw din 2007, nu prea cred.Si eu am avut aceiasi problema cu pornirea si am gasit oringurile ciupite, chiar daca este o cauza mai rara se mai intimpla si se pare ca din cauza chiulasei. sper sa gasesti rezolvarea

  85. Dan

    Injectoarele vreau sa fie ultimu lucru la care sa ma gandesc… Probleme la mers nu are .. Sa nu traga sau cv de genu asta doar ca porneste greu indiferent de temperatura cand o las peste 20 de ore nepornita

    • problema nu ar fi sa schimbi injectoarele, ci doar oringurile,garniturile si te costa 50 pt fiecare, de la bosh. Dar mai intai trebuie sa vezi daca ramai fara motorina pana la pompa de tandem, daca nu, abia apoi te gandesti la oringuri, apropo, dupa ce porneste nu prezinta nici un simpton, masina functioneaza normal, problema apare doar dupa o stationare indelungata, indiferent daca este iarna s-au vara

  86. edy

    salut.am un passat 1.9 tdi din 98 si in mers s-a decelerat, motorul a ramas pornit la 1100 ture,s-a aprins becul bujie intermitent iar pedala acceleratie nu a mai functionat.initial i-am schimbat senzorul pedala acceleratie a scazut turatia la 900 becul s-a stins si a functionat normal doua zile dupa care a avut din nou aceasi problema.am scos si mufa de la ECU si am dat cu spray contacte dar nimic.Rog daca a avut cineva o problema similara poate ma ajuta cu un raspuns.Multumesc.

    • Cosmin Cornea

      Salut,nu mai schimba senzori si pedale ca asa am bagat si eu bani la greu sa rezolv problema ca a ta si degeaba.problema e de la mufele de sub ecu;scoate-l afara si sub el e o mufa alba;scoate-o afara si da cu spray de contact si o sa mearga.mie imi mai da 1-2 ori pe an eroarea asta si atunci ii dau cu spray si gata.problema o rezolvi definitiv daca schimbi mufele cu totul,eu pana acum n-am gasit dar e ok si asa;nu ma deranjeaza sa fac operatia asta de maxim 2 ori pe an.verifica totodata si daca ai izolatie ca lumea la ecu ,sa nu intre apa inauntru ,ca mufele s-au oxidat din cauza ca a ajuns apa la ele .Bafta

  87. VLAD STOICA

    buna ziua
    am o problema , am un passat 1999 ajm si am fost cu el in service sa ii se faca revizia (distributie , schimb ulei si filtre) printre care si un burduf la planetara partea dr fata, dupa ce am iesit din service am rulat 300 m si mi s-a aprins in bord semnul de la ASR si ABS .
    M-am intors la service si seful de service a facut un tester si zicea ca e de vina senzorul de turatie fata dr.
    E POSIBIL?

  88. andi

    Vlad Stoica
    E foarte posibil sa fie senzorul de abs(de turatie e tot aia)
    Probabil cei de la service i-au mutat pozitia sau l-au lovit din greseala.
    Coincidenta e mare.
    Succes

  89. cristian

    Buna la toata lumea.Am si eu o problema la un passat 2000 cm/3,1996,benzina.Pun contactul,iau contactul si-mi pornesc ventilatoarele de racire de pe radiator.Se invart vreo 3 min apoi se opresc.Asta indiferent de temperatura motorului.Am in fata langa baterie un releu la care daca scot siguranta ventilatoarele nu mai se invart cand pun si iau contactul,dar nu mai functioneaza AC.Daca poate sa ma ajute cineva va rog…

  90. Mihai Barsan

    unde pot sa gasesc un manual service pentru vw passat variant 3BG,motor ALZ,1.6 benzina din 2003.Multumesc mult si SARBATORI FERICITE ! Miki

  91. Am eroarea la passat din 1998si mu stiu ce este ma puteti ajuta daca va rog frumos ffff partea digitala

  92. Am erorea .ffff partea digitala la passat tdi din 1998 si nici un bec aprins dar se plafoneaza la 90 sau 120 si nu stiu ce inseamna

  93. Alexandru

    Am un Passat din 2004,1.9tdi 101 AVB si am urmatoarea problema: la orice fel de accelerare in orice treapta, motorul imi trepideaza si scoate un fum alb…si,in plus parca nu mai trage asa de bine si consumul meu afara orasului, imi ajunge,la viteze de pana la 110, la 7-7,5l/100km,deci cam vreo 2l in plus…

  94. maryo

    buna am si eu o problema la vw passat variant cu motor 1.8 benzina an 1991 in relanti merge perfect motorul dar cand o accelerez si ajunge pe la 3000 turatii nu mai are putere motorul sa traga cu pedala apasata pana la podea imi scade turatia si nu mai are putere sa traga ….cine a avut probleme similare ?va rog sa imi ziceti ce sa ii mai fac ka nu mai ii dau de capat..mentionez …am skhimbat fise, bujii,capac delcou.,

  95. sebyy

    am si eu o problema la un pasat din 2000 cu indicatoru conbustibil (matorina) in functie de drum (curbe) acu de la bord imi arata cand e plin cand e gol, spr ca cineva sa ma ajute

  96. sebyy

    tot eu sunt sebyy, am uitat sa va spun o data cu indicatoru de combustibil nu mai functioneaza nici acu de la vitezometru, sta jos si nu s misca deloc si nici km nu.i inregistreaza. Multumesc anticipat

  97. galamaj gabriel

    salut am si eu o problema cu un vw pasat 19 tdi se opreste din mers motoru dak ai anulez filtru de motorina nu se mai opreste

  98. bogdan

    Buna ziua, am si eu un passat 1.9tdi 101 cp, anul 2001, si as avea o mica problema. Cand ajung la 110km/h parca franeaza, parca are un gol, si urca greu pana la 140. Nu am incercat mai mult ca nu am avut loc, se intinde cam greu poate ca are doar 101cp. Vreau sa precizez ca e adusa in urma cu o luna din Germania, si eu am circulat cu ea cu turatii cam mici, daca e posibil sa fie de la turbo si pe viitor daca circul cu turatii corespunzatoare s-ar putea remedia problema?

  99. andreea

    buna,ca si ceilalti cititori am si eu 2 probleme cu passat-ul meu…usile din fata nu se mai deschid,dupa un timp isi revin si iar o iau de la capat,lucru care e inervant!!!si a doua problema e ca nu stiu cum se demonteaza Lampa Stop Spate stanga VW Passat 2006 combi,nu cel care este pe portbagaj ci cel de langa el.
    multumesc anticipat

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s