Tehnic – VW Passat – Solutii

Articole utile auto VW Passat. Iar la baza paginii aveti manuale de reparatii VW, informatii utile, depanare, etc.

SERVICE AUTO VW PASSAT
PROBLEME CU MAF -ul la VW PASSAT

http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/
Simtome:  A pierdut brusc din putere. Masina nu mai tragea, nu te mai baga in scaun cand bagai acceleratia la maxim, urca pana la 2000 de ture apoi gata, lent, foarte lent mai sus, lenesa rau, si iti trebuia un secol sa treci de 90 – 100km/h. Continuare…

Curatarea turbinei la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2009/02/18/curatarea-turbinei-turbocompresorului-la-vw-passat/
In general la motoarele TDI,  turbocompresor si geometrie variabila, circulatul mult in oras, mersul lent, subturat poate cauza blocarea turbocompresorului, in fapt a geometriei variabile a turbinei. Funinginea, in timp, se depune pe palete (vane) iar acestea nu mai deschid sau deschid incomplet. In consecinta masina nu mai trage, demarajul este lent si mai grav, poate introduce masina in limp mode.LIMP MODE este modul de protectie in care motorul este introdus de catre computerul de bord, ECU, atunci cand sesizeaza o eroare mai grava. LIMP MODE -ul este usor de sesizat, masina pierde brusc putere dupa o anumita turatie sau in fortaj, si isi revine dupa un restart.La o scanare vag-com eroarea aparuta poate fi:
17964 Charge Pressure control negative deviation sau  17965 Charge Pressure control positive deviation … Continuare

Schimbarea si localizarea filtrelor la VW Passat: Filtrul de aer, filtrul de ulei, filtrul de polen si filtrul de motorina la VW Passat B5:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2009/01/09/schimbarea-filtre-vw-passat-b5-maraton-filters-marathon-changing-all-vw-filters/
Am pus aici un tutorial si instructiuni pas cu pas pentru schimbarea filtrelor la VW Passat. Filtrul de aer, filtrul de motorina, filtrul de ulei si filtrul de polen… Continuare

Demontarea farurilor si semnalizatoarelor la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/11/11/tuning-auto-faruri-angel-eyes-la-volkswagen-passat/
Sfat pentru toti care au farurile matuite. Le puteti slefui cu solutie de polish auto, car polish, etc. Merge la plastic, dar preventiv incercati inainte pe un colt, sa fiti siguri. Daca farurile sunt mate rau, folositi intai cel mai fin smirghel posibil, il udati si apoi dati cu el ud, sa luati zgarieturile mari. Apoi polisati cu solutia de polisare. Pregatiti-va sa o frecati :) la greu de va vor durea mainile. O masina electrica de polisare ar fi de ajutor, dar atentie la viteza si apasare, sa nu topiti plasticul. Continuare….

Demontarea usilor si panourilor interioare de la portiere la VW Passat: Pentru schimbare boxe, difuzoare, macara geam
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/09/26/vw-passsat-b5-demontarea-usilor-removing-the-inside-door-panel/

Demontarea bordului si schimbarea casetofonului la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/06/20/vw-passat-demontarea-bordului-scoaterea-schimbarea-casetofonului/

Resetarea perioadei de SERVICE – Service reset la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/05/06/service-reset-vw-passat/
Resetarea perioadei de service si a mesajului SERVICE de pe bord.
La pornire, pe bord apare afisat SERVICE si se aude un bip -ait.

Schema legaturilor la TURBO si a valvelor: N75 EGR , N18, N239  aici:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/04/24/turbo-tdi-schema-legaturilor-valve-n75-egr-n18-n239/


MANUALE SI INSTRUCTIUNI PENTRU VW PASSAT:
Pentru download: Dati click dreapta cu mouse-ul si “Save target as….”

Recomandat! Extrem de util si interesant!!! (multumiri Dan Cheloo :)  )
Manualul motorului VW TDI 1,9 Pumpe Duse (eng) 1,3mb aici: VW 1,9 TDI PD engine

CLIMATRONIC  VW
– Constructie, reparare, coduri, service (in engleza) 1,2 mb pdf aici: Climatronc Service
SISTEMUL DE RACIRE VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in engleza) 0.5 mb pdf aici: VW Cooling System
Sistemul de Racire  VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in rusa dar ok ) 3.2 mb pdf aici: VW Racire si Clima
AMBREIAJUL VW – Fotografii, depanare (in rusa)  2,4 mb aici: VW Clutch
CODURI OBD: Lista de coduri si diagnosticare OBD (eng) 1,5 mb: OBD Codes
Manualul utilizare VAG-COM in limba Romana aici: VAGCOM

Aici voi mai tot updata pe masura ce strang  date sau “ma joc” la masina. 
Daca v-a placut sau ati gasit informatii utile, nu uitati , folositi butoanele de share de mai jos  pt a fi si altora util.

SERVICE AUTO VW PASSAT

**************************************************************
PROMO: 
OCAZIE: TEREN DE VANZARE IN BRASOV, ZONA CENTRUL VECHI2126 mp, numai 79 eur/mp!
———————————————————————————————————————
TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY!
ATENTIE! PENTRU PASIONATII DE AVENTURA! TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY! 

ASCENSIUNE KAZBEK

- VINO SI TU CU NOI! -- ORGANIZAM EXPEDITIITARA DE FOC, PATAGONIA, SERENGETI, ZANZIBAR, INSULA PASTELUI, PERU, NAZCA, CUBA, REGATUL BHUTAN, NEPAL,
- ASCENSIUNE: KILIMANJARO, MONT BLANC, ARARAT, ACONCAGUA, EVEREST BASE CAMP, KAZBEK, ELBRUS
URMATOARELE PLECARI:
ELBRUS: 4 august – (locuri epuizate)
MONT BLANC 14 august (locuri epuizate)
AFRICA – Kilimanjaro , Serengeti, Zanzibar, Masai Mara – 11, 14 sau 17 zile – plecare 19 noiembrie
CUBA – Super turul insulei 20 zile!! – plecare 8 noiembrie (locuri limitate!)
VENEZUELA – expeditie 14 zile – plecare 3 decembrie (locuri limitate)
Discount pentru rezervari facute prin Urbi et Orbi – mentionati: “prin Urbi et Orbi” in email
Detalii pe:  www.extreme-travel.ro  contact: valentin@extreme-travel.ro

Organizam la cerere si expeditii si ture montane in Romania – Retezat, Apuseni, Fagarasi, etc.

**************************************************************

1,396 responses to “Tehnic – VW Passat – Solutii

  1. andrei

    masina este din 2008

  2. Marius

    salut.
    detin passat b5 99,110cp si am o problema la directie,pe loc si in mers volanul vireaza exagerat de usor (ex-city fiat punto) si la 120 km/h practic se balanseaza volanul singur. Va rog sa ma ajutati daca ati intalnit o astfel de situatie.
    Multumesc!

  3. gaby

    detin un vw sharan 1.9 tdi pd 2002,si asi dori sa schimb cureaua de distributie,dar nu stiu cum se pune la punct(pozitia fuliilor vibrochen si ax cu came)…poate sa ma ajute cineva?multumesc:D

  4. Anonim

    am un passat99 ajm 116 cp.dc mi sa ars garnitura de chiuloasa

  5. dav

    SALUT AM O INTREBARE AM UN VW PASSAT DIN 2000 TDI SI AM O OFERTA SAL SCHIMB CU UN BMW 320d DIN 1999 PAR PE PAR CUM SE ZICE EU MASINA DACA AS PUNEO LA VANZARE AS CERE CAM 4700E CA E INTRETINUTA SI MERGE FF BINE. CE SFATURI MIATI DA SA TIN DE A MEA SAU SA FAC SCHIMBUL VA MULTUMESC CU STIMA.ASTEPT RASPUNSURI SALUT

    • mario dac

      Salut, parerea mea este sa-ti ti passatul ca eu le stiu bine pe amandoua. Eu am Passat din 2001 de 130 cai si fiica-mea are BMW 320 d din 2002. diferentele de volum sunt majore, cele de intretinere le fel … si mai stii cum zic batranii ,,de ce sa-ti lasi nevasta pe care o stii de-o viata si sa te alegi cu curva altuia pe care o stie satul,, scuze de exemplu!

  6. Anonim

    Parerea mea e sati ti passatu,BMW e greu de intretinut .am un prieten care abia a reusit sa scape de el.

  7. Anonim

    grabestete sa nu se razgandeasca cel cu BMW , la BMW este intretinerea mult mai ieftina in comparatie cu pasatul

  8. dav

    mesi am sa ma gandesc ce o sa fac
    va salut

  9. petrus

    Fa un bilant.cati km are passatul tau si cati km are bmw ul .Cat ai bagat in masina ta,reparatii, acelasi lucru ptr bmw.Intradevar daca vrei o masina care fuge gen sport ia bmw ul, 140ch are un sprint incredibil dar nu uita ca are propulsie.Daca vrei o masina spatioasa si eleganta pastreaza passatul .Nu da importanta la zvonurile gen Bmw au probleme de turbo sau passat de injectie sau chiulasa ptr ca toate masinile au probleme acum tepinde de proprietar cum se ocupa de ea .Bafta in alegerea ta si sarbatori fericite

  10. Anonim

    Salut la toata lumea si sarbatori fericite.Am o problema cu un passa t 1.9tdi consuma antigel cam 4l la suta de km. Am dus-o la vw nu stiu ce are mi-au tinuto 5 zile ca sa-mi spuna ca garnitura la chiulasa este fisurata dar nu sunt siguri deci nu mi-au schimbat nimic.Eu vad clar ca pompa de apa nu este amorsata mecanicii mi-au spus ca pe acest motor nu se poate amorsa.Dupa ce am scoso din service am facut 3500 de km si in ziua de azi merge cu aceeasi problema chiar nu stiu ce sa-i mai fac am amorsato cu un aspirator am curatat radiatooarele nu stiu ce are ce este sigur ca garnitura la chiulasa nu are nimic. Daca cineva are o idee va rog

    • stoica catalin

      am aceeasi masina un pasat din 2005 aceasi promblema o aveam si eu pana cand m-am saturat sa ii cumpar antigel si ii bagam apa . la suta de km se aprindea becu dar fix in jur de o suta dupa un timp am vb cu mecanicul meu care s-a intors de la un curs din germania si mi-a zis aduo sa o vad .mi-a bagat antigel original rosu si a pornit-o dupa 15 minute a oprito si a luat furtunurile la verificat a gasit doua care nu aveau priza asa buna deci pe acolo piedeam lichid. cand bagi antigel original unde ai pierdere de lichid iti da semne ca de oxidare se face niste spuma care in timp se usuca si se face ca prafu

    • linnky

      schimba busonul de la vasul de
      apa

  11. Anonim

    salut si eu am avut aceeasi prb la passat identic si am mers aproape un an navea nici o brb ,doar ca pierdeam apa din vas.nici eu nam vrut sa cred ca e garnitura dar asta era din pacate.cand ii dadeam forja dadea apa pe esapament afara.nu e scump ma costat 7oo roni cu tot

  12. dav

    PERRUS nu ma prea am eu cu mecanica im poti spune si mie cea e acea PROPULSIE mersi

  13. Anonim

    de exemplu renault dacia au tractiune adica planetare trage fata ,bmw mercedes au propulsie cardan trage spatele iarna pui in portbagaj 2 saci de nisip si poti circula

  14. Anonim

    deci pana la urma trebuie sa-i schimb garnitura la chiulasa merci.

  15. George

    Anonim s-ar putea sa trebuiasca si chiuloasa reparata. La mine a fost nevoie. Dar nu te speria nu e ceva foarte complicat si se rezolva usor. iti trebuie niste banuti

  16. Anonim

    nu cred ca trebuie rectificata chiuloasa, eu am umblat aproape un an asa si iam dat si in gusa.tot ceti trebuie, sa ai un mecanic bun si de incredere.si sa stai langa el.

  17. Anonim

    daca eram in romania o reparam chiulasa dar sunt in franta am intrebat deja un service cam cat ma cost mana de lucru 50eur pe ora plus distrib plus schimb ulei plus antigel ma ajunge 1750eur un motor la casse costa 850

  18. sall am si eu o problema la un vw passat din 98 benzina
    am o antrerupere la motor. de multe ori cand calc ambreiajul , scad turatiile si mi se opreste motorul . am schimbat bujiile si fisele dar degeaba. va rog ajutatima si pe mn

    • cristi

      sal Florine daca ai gasit rezolvarea trimitemi-o si mie te rog,am si eu problema asemanatoare la mine se opreste uneori din senin la relanti si uneori chiar si in mers.ms

  19. am citit pe net acum ceva timp si spunea cineva ca ar avea vreo supapa rupta pe undeva. dar eu nu prea ma pricep la mecanica.astept raspuns vrg ms

  20. Anonim

    salut am un passat diessel 3bg 2001 si am 2 probleme minore cred eu una e ca pedala de ambriaj e un pic cam tare si cpleaza de la jumate an sus . unii miau spus ca ar fi nou ambriajul si ca ar fi firesc chiar si mecanici . iar a 2 fata de alte masini de acelasi model la acceleratie o ia un pic mai greu dar dupa o secunnda 2 merge la fel de bine ce credeti ca ar putea fi de vina? plus ca la EGR acea valva de pe admisie ami curge un pic de ulei … va multumesc

  21. gionny

    daca mati ajuta cu un sfat miar fi de mare ajutor

  22. Salut Gionny!
    Din pacate la ambreiaj pot fi mai multe probleme, e mai greu de diagnosticat sumar. Dar inteleg ca ambreiajul e nou?
    Cel care l-a schimbat ce spune? Daca nu ma insel este hidraulic si ce poti tu incerca este sa faci o aerisire. Se face exact ca si la frane. Verifica si nivelul de lichid.
    Pentru cresterea lenta de putere, o solutie rapida si usoara ar fi sa dai cu WD40 pe actuator si sa incerci sa-l rodezi un pic cu mana. E posibil sa agate sau sa mearga greu. Pe termen lung, ar trebui curatat si EGR-ul si turbo.

    • gionny

      Salut am cumparat masina de la cineva de ancredere zice ca a schimbat ambriajul turbo e si el nou se vede . egr vreau sal schimb tot … acum mia mai aparut o problema daca las masina pe loc drept sau cu fata an jos dupa cateva ore nu mai porneste masina decat la a 3 cheia daca o las cu fata an jos porneste fara probleme .. cerd ca e neetanseitate la sistemul de alimentare asa miau zis multi ..filtru e nou si el . cred ca e vriun furtun defect pe undeva dar cam greu de localizat ….

  23. Anonim

    am un w pasat 2003,1,9 .131cp si imi consuma cam mult imi arata pe bord 9,6 comsum .ce sar putea defecta ?

    • stoica catalin

      ai omis sa spui la ce viteza ai acest consum problemele sunt multe in primu rand functionarea neconforma a injectoarelor sau turbo dar daca o calci este un consum real care nu ai cei face ma refer la 180 190 km

  24. Anonim

    Iarna, pe frig, pana se incalzeste motorul e normal sa consume mai mult. Trebuie sa fii atent daca temperatura apei e la 90 grade. Daca nu, computerul de bord baga mai mult combustibil. Si desigur in mers constant nu cand accelerezi.

  25. anonim

    buna am o intrebare sotul meu e plecat si am un peugeot 306 si trebue sai bag antigel si nu are rezervor pentru asa ceva are un capac la radiator pe acolo se baga multumesc mult

  26. Anonim

    PEUGEOT 306 – antigel.
    Da, pe la busonul de radiator puteti adauga antigel. Este o treaba usoara dar trebuie avut in vedere sa nu fie motorul fierbinte, apoi nivelul de lichid si nici mica atentie sa nu ramana aer pe conducte. De asemenea trebuie avuta in vedere concentratia.
    Dar cel mai usor si simplu este sa rugati pe un domn, lucrator de la o statie de benzina sa va ajute, este rapid si simplu si in mod cert va fi incantat sa va ajute fara niciun cost..

  27. anonim

    bine va multumesc.mult

  28. Anonim

    mi sa blocat porbagaju si nu stiu cum sal deschid

  29. Anonim

    ma ajuta cineva cu porbagaju

  30. ovidiu

    cine ma ajuta si pe mn.am un pasat din 97 1.9 tdi 90cp problema ie ca nu merge caldura,mai exact am scos furtunile ce intra in radiatorul de caldura si numi vine apa pe nici unul si apa nu creste mai mult de 70-80 grade cel mult.mersi

    • stoica catalin

      ai un termostat ramas inchis dar nu iti pot spune sigur care este mergi la un specialist si le ia prin eliminare sunt doua circuite inchise separate de termostate care se declanseaza la caldura dar din cauza apei si a antigelului care nu este chiar bun se defecteaza ramanand in pozitia inchis

  31. Anonim

    Porbagajul la ce tip de masina este? Daca este la VW Passat incercati sa miscati, impingeti in interior manerul. Il trageti spre dv apoi apoi impingeti si tot asa de cateva ori si eventual in acelasi timp sa ciocaniti/loviti destul de tare in zona incuietorii. Mai puteti incerca sa blocati/deblocati centralizat de de la manerul de pe usa soferului. Incercati cu motorul pornit si usor turat ca sa aiba energie suficienta mecanismul. Daca este intrata apa si inghetat, incercati cu un feon sau garaj incalzit. Solutia ultima, demontarea tapiteriei din interior

    Pentru caldura in masina – daca nivelul antigelului este ok, este posibil sa fie aer pe conducte si nu circula sau este blocat termostatul.

  32. impresaru

    nivelul este la fix,am scos furtunasul de retur de la borcanu de apa si pe aici imi vine doar bule de apa…dar cand il tin in jos vine apa normal fara bule.cineva mia zis ca poate sa fie de la pompa de apa nu are destula forta se poate?

  33. Doru - passat caldura

    Salut Impresaru.
    Si eu am aceeasi problema si Vale mai are un forum specializat in probleme la VW Passat si am pus eu aceeasi intrebare ca a ta, uite-te aici sunt si eu curios de raspuns.

    http://vwclub.wordpress.com/vw-probleme-frecvente/

    • stoica catalin

      daca pompa de apa nu ar functiona ti-ar fierbe motoru apa s-ar duce imediat la 120 grade ceea ce nu este prea bine pentru motor pompa de apa are rol de a circula apa termostatul este de vina nu functioneaza bine ramane inchis necesita schimbare

  34. Anonim

    sunt colegul cu consumul mare de motorina.iti multumesc de sfat ! dar 9,6 la 100 de km imi pare mult apa sta la 90 sa fie litrometru defect ? un testar imi va putea spune ce se intampla ?

    • stoica catalin

      da un tester este un test iti spune doar defecte nu si detalii baga un calculator pe masina si vezi presiunea din capatul fiecarui injector dar nu vad ce legatura ape apa cu consumul este normal sa stea la 90 grade nu este nici o problema la o temperatura de -15 -20 grade exterioare temperatura apei ramane undeva la 70 75 dar pe timp normal asta este temperatura recomandata

  35. David vw passat

    salut am un vw passat din 2000.motor1.9 tdi pompe diuze si nu prea circul cu ia decat 1 data de 2 ori maxim pe saptamana si in rest o tin in garaj cum ini recomandati e mai bine pe timp de iarna sa o mai pornesc sau sa o pornesc numai cand plec cu ia va multumecs.

    • stoica catalin

      este recomandat atunci cand pleci cu o masina inainte de plecare sa o lasi un minut sau doua sa mearga singura la relanti dupa care sa parcurgi cativa km cu ea nu 2 si o opresti cel putin 10 daca o utilizezi foarte rar masina in garaj nu se porneste fara ca acesta sa fie neaerisit deschide usile la garaj sa circule mult aer porneste-o las-o la relantii 1 2 minute dupa care accelereaz-o putin sa isi faca si turbo meseria astfel o sa ai un motor bun toate viata si consum mic

  36. Salut colegu cu 9,7% si David. :)

    pt consum: nu cred ca litrometrul este defect, iar pe tester poate arata o eroare sau daca cumva are aer putin si atunci compenseaza cu motorina. Sau erori daca e grav. E posibil socul automat sa inchida tarziu, sau filtrul de aer imbacsit. Mai pot fi si altele dar sa le luam pe cele probabile. Eu spun sa nu va panicati inca. Cu motorul cald, resetati consumul mediu si apoi faceti un drum intins, peste cateva zeci km, si mai vedeti atunci media. Eu am mers cu tdi si cu 4,9 pe autostrada in germania si cu 9 si ceva in bucuresti. Deci inca nu panica. :) PS: dar sigur era consumul mediu, nu cel instant, da?

    David: daca mergi rar, nu o porni aiurea. Asta pentru ca la inceput, la pornire, cu piesele reci, stranse si fara ungere sunt uzurile foarte mari. Cele mai mari. Si depunerile de funingine peste tot la fel. Pornitul din cand in cand face bine numai la baterie. Daca ai garaj si bateria nu-ti moare intre doua porniri, nu e cazul. Si oricum mai bine pui bateria la incarcat.
    Inca ceva: cand mergi cu TDI -ul, dupa ce ai ajuns la temperatura normala a motorului, mergi cu ea mai turata. Nu te sfii sa schimbi viteza mai tarziu. Motorului TDI ii place turat, altfel se fac depuneri de funingine peste tot.

  37. David vw passat

    MERSI……THE VALE asa am sa fac e foarte bun saitu asta pentru detinatori de VW cinste tie ca lai facut.salut


    ==>The Vale: Cu mare placere, David, ma bucur daca te-a ajutat.

  38. Anonim

    salutare
    am o problema cu pompa de injectie,passat 3b 98′,curge motorina la partea de sus ,e ca un capac negru dreptunghilar si pe acolo …vroiam sa stiu daca mai merge reparata sau imi trebuie alta ?
    merci.

  39. Salut!
    Nu inteleg exact unde curge motorina, dar daca este unde banuiesc, merge reparata, dar trebuie data jos,

  40. INCEPATOR

    buna ziua. am un pasat 2002 si am urmatoarea problema .de ce se suceste burduful exterior de la planetara ? lam schimbat de doua ori .care este problama acestui burduf ,ca ma enerveaza . e ceva cu planetatra sau a fost montat gresit??? va rog frumos sa-mi raspundeti.MULTUMESC.

  41. andi

    Incepator…salut,e o problema destul de des intalnita la passat.cedeaza destul de usor burdufurile planetarelor.incearca sa intorci cu mana partea mai mica a burdufului(partea dinspre cutie)daca nu e foarte stransa.

  42. Pingback: Aniversarea blogului! 100 postari! | Urbi et Orbi

  43. ionut

    imi poate spuen cineva cum se schimba oglinzile laterale pentru un passat 2003. acum am modelul acela cu oglinda dreapta mai mica si vreau sa imi cumpar modelul de oglinzi cu semnalizare incorporata. sunt compatibile? multumesc

    • Salut Ionut!
      Daca nu ma insel si cele de serie se potrivesc, dar gasesti pe internet oglinzi care se potrivesc. Nu sunt vw (nici pretul) dar sunt apobate TUV. Ex, eu am gasit faruri pe ebay.

  44. Ionut

    Am gasit si eu aprobate TUV dar erau modelul acele cu semnalizare incorporata. Eu la passat am modelul cu oglinda dreapta mai mica. Sunt compatibile? Se monteaza greu? Multumesc

  45. lucian

    va salut
    am un pasat din 2001 TDI 131 cp si am o problema cu el dimineata cand este frig afara asta insemnand de cand scade temperatura pe la 4 grade, mi se blocheaza servodirectia si nu mai vrea sa vireze in partea dreapta. dupa ce o las un pic pornita cam 2,3 min isi revine sau daca o fortez un pic .va rog sa ma ajutati daca a’ti mai intalnit asa ceva. am schimbat uleiul la servo, nu imi pierde pe nicaieri nu stiu de ce se intampla chestia asta si cu cat e mai frig afara cu atat se blocheaza mai tare. vara nu imi face probleme
    va multumesc

  46. dan

    detin un ww passat 1992 td 1,9 si as vrea sa schimb distributia cine ma poate ajuta cu un sfat

  47. Alexandru

    Salut
    Am si eu o problema…Am un Vw passat 3bg din 2002 1.9 tdi 74kw…si mi-a dat tot uleiul afara pe la capacul de la culbutori…am desfacut capacul…iar garnitura e perfecta….nu e ciupita sau ceva…capacul nu e fisurat …in relanti nu-mi scoate gram de fum…in momentul in care merg cu ea..la peste 2000 rpm incepe sa-mi scoata fum albastru….acum eu sunt curios de ce mi-a dat uleiul afara pe acolo….

    • adi

      Salut
      Am si eu o problema cu uleiul.Din cauza ca aveam pierderi am fost la servis si am schimbat la indicatia mecanicilor : supapa egr, intercolerul, turbo (l-am trimis la brasov si mi-a spus ca nu are nimic). Bine inteles ca nu am rezolvat problema si acum mi-a fost sugerat sa schimb capacul la tacheti care cica are o supapa ce da voie numai aerului nu si uleiului sa iasa. Eu am motor pompe duse. Stiu sigur ca iasa pe la furtunul de admisie din capac pentru ca la ultimul drum in servis am spalat toata tubulatura si dupa o perioada am controlat si exista ulei. Nu stiu daca uleiul vine din capac sau de altundeva dar dupa ce schimb capacul o sa vad. Daca mai stii ceva scrie te rog.

    • adi

      Scuze la sfarsit vroiam sa scriu ca nu stiu daca mai vine si pe altundeva ulei sau iasa tot pe la capac. Sper ca nu am fost total de neanteles.

  48. George

    Am un Pasat din 2000 cu motor AJM de 85 KW. In urma gerului de zilele astea bateria masinii e pe duca. Nu am putut porni azi si zilele trecute abia a pornit. Dupa ce am tinut-o linga calorifer vreo 3 ore a pornit masina la sfert de cheie in acelasi frig. Cineva care se pricepe poate sa-mi spuna daca trebuie sa o schimb si cel mai mult ma intereseaza de cati amperi sa fie cea noua pt ca aia veche e de 66 si cred ca e putin. Multumesc

  49. emy

    salut,imi poate spune careva dc numi mai baga caldura in masina,apa sa ridicat la 90.sa intamplat azi dimineata,-17 grade afara.passat1,9tdi99.merci

  50. Salut George si Emy
    @ George: evident bateria este pe duca, dar parerea mea este ca sunt sanse sa treci iarna cu ea. Incearca sa o pui la reincarcat 12-24 ore sau peste noapte si vezi cum mai e. Cat despre capacitate, daca e noua, 66Ah este ok dar intotdeauna am considerat ca la baterie e bine sa o capacitate cat mai mare pentru a compensa eventualele probleme aparute la frig sau la motor.

    @ emy – verifica tuburile care aduc apa in caloriferul interior. Daca sunt calde, e posibil sa ai circuitul colmatat pe undeva in calorifer.

  51. stoica catalin

    am un passat din 2005 si o problema cu el imi merge in trei pistoane din cand in cand nu am mecanicu langa mine si aici in spani este o avere sa o bagin sevis sa se uite la ea nu sa ti-o repare ca daca se apuca dupa trebuie sa o vinzi ca sa platesti manopera cine ma ajuta si pe mine cu simtome

  52. emy

    mersi mult,sia dat drumul,a inceput sa bage caldura.dar ia spunemi terog e normal ca dimineata pe frigurile astea la pornire sa tremure vreo 6,7 secunde

  53. alin

    ii infundat paletele de la turbo sau te lasa turbina
    cand o accelerezi stand pe loc peste 2500de turu scoate fum alb sau negru

  54. gabi84

    Sal, am un passat din 2006 si am o problema cred, cand schimb treapta de viteza din 4-5 se aude un bazait ceva( este asemanator cu cel al franei de motor, schimb treapta peste 2500 rotatii) din 5-4 este ok, daca ma poate ajuta cineva va multumesc.

  55. Salut…am un VW Passat 1.9. model 2008 si am o problema cu el…imi baga cladura (climatronic) in functie de viteza cu care merg…in cazul in care merg cu 60 – 70 km/h am caldura dar daca merg cu 130 km/h si reduc viteza la 100 de km/h nu mai merge caldura si imi baga frig (trebuie sa merg doaar cu 60km/h)
    Inainte de aceasta problema am mai vaut inca una care am crezut ca din cauza asta nu merge cladura…fierbea antigelul si unde idica apa acul ajungea si la 130. Am dus-o la un mecanic mi-a curatat radiatoarele si acum nu mai fierbe.

  56. luis

    Am fost cu masina la service si se pare ca ar fi vorba despre garnitura de chiuloasa…inca este la repara:)

  57. @ Adi – da, supapa aceea de ventilatie, daca e defecta, duce la consumul de ulei. Dar de unde stii ca pierde pe undeva ulei si nu “mananca”? Si cam cat?

    @ Luis – bine ca ai gasit problema, si merci ca postat rezolvarea. Orice idee ajuta si e important sa ne ajutam intre noi!

  58. ady

    am si eu un pasat din 2001 si mi sa stin becurile in bor a mai mers umpic si mi sa oprit motoru si acum imi apare in bord masina cu cheita ce ar trebui sa fac si tot imi fluiera fulia de pe alternator oare sa nu mai incarce sa sa fi mers pe baterie sa ma ajute cineva daca a patit si el :

  59. Salut Ady!
    Fara un aparat de masura sau diagnosticare, e greu de spus sigur, dar la prima vedere ar putea fi una din urmatoarele: un releu sau sistemul antifurt nu mai are curent sau e defect, bateria, incarcare slaba (cureaua), un scurt, alternatorul. Recomandare: incearca cu o baterie buna si vezi mai departe.
    Bafta!

  60. florin

    salut. am un passat din 2001 TDI si nu mai trage cum tragea mai demult am schimbat debitmetru un timp a mers ok dar acum nu mai merge din nou care sa fie cauza ?
    multumesc

  61. Salut…Acum am alta problem la masina. Am un Passat 2.0 tdi combi si abia l-am scos din service dupa ce i-am schimbat garnitura de chiuloasa. Acum am alta problema…se opreste motorul in mers. Care ar fi cauza?

  62. ady

    poate sa ma ajute si pe mn cine va cu o intrebare
    cand pornesc motoru si nu merge nici un consumator(faruri , clima .cd etc) incarca cand merge cva consumator incepe sa fluiere ceva la alternator sau fulia de la alternator si nu imncarca fulia am schimbato de un an oar ce sa aiva sa ma ajute si pe mn cineva daca stie

  63. Ignat Tudor

    Salutare. Numele meu este Tudor si am si eu un Passat 1,9 TDI 2003 131 CP. Imi da o eroare la climatronic. Cand pun contactul mi se aprind pe climatronic toate comenzile deodata si palpaie. Ma poate ajuta careva? De ce face asa? Va multumesc anticipat.

  64. CRISTI

    bun TUDOR
    in sistemul de racire mai ai freon?????????? verifica asta intai singur iti baga rece ???///

  65. CRISTI

    buna
    THE VALE
    te rugasem si eu cu un raspuns pentru senzorii de parcare….trebuiesc resetati cumva …cu testerul???

  66. Tudor

    Am freon, nu cred ca asta e problema.

  67. gionny

    SALUTARE la toata lumea .super tare ai ce anvata de aici daca esti un pic priceput ..am si eu o probleme ..pe langa multe altele ..la franare mi se aude un huruit mai tare … mai uitat la ppastile mai au un pic dar nu mult discurile sunt bune .. ar putea fi altceva de vina asta se antampla doar cand franez ….ami poate da cinevo vreo idee ,,,va multumesc

  68. nicu lupu

    salutare, detin si eu un passat sin 97 benzina, break,(B3 sau B5 nu stiu exact) si am probleme cu iluminatul in masina nu-mi functioneaza luminile inauntru merg toate de la bord dar cele de pe tavan care ar trebui sa se aprinda cand deschid usa nu functioneaza, am verificat sigurantele la fel si toate lampile si toate sunt ok, care ar putea fi problema ma poate ajuta cineva? (ma gandesc sa s-ar putea sa fi un releu este parerea mea dar nu stiu care daca este asa)

  69. andi

    NICU LUPU…daca lumina inca merge actionata manual de la butonasele plafonierei,atunci urmareste linkul asta…http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1015107

  70. Gori

    O intrebare daca ma poate ajuta cineva. Am un passat 1.9 Tdi din 2000. daca stie cineva unde gasesc senzorul care recunoaste cand usile sunt inchise. Usa dreapta fata se inchide dar luminile la usi si plafoniera raman aprinse si am incercat tot si nu pot sai dau de capat. As fi foarte recunoscator daca m-ar putea ajuta cine, poate sa mai intalnit cu aceasta problema.

  71. andi

    GORI,de obicei nu se mai aprinde lumina cand deschizi portiera,la tine e invers.micro-switchurile (intrerupatoarele) sunt in portiere,mai exact in incuietoare.e munca multa sa ajungi la ele sa le repari…practic ce se intampla?plesneste cositorul de pe contacte si atunci nu mai functioneaza corespunzator.e foarte posibil ca asta sa se fi intamplat si in cazul tau.intra pe link-ul de mai sus ca sa vezi despre ce e vorba(in raspunsul dat lui Nicu Lupu).succes

  72. passat

    alut baieti am un passat si de ceva vreme in face o bellea la care nu sa dat de cap.deci masina merge inpecabil dar cand o tin cu o anumita viteza constant pentru catii va km,si poi vreau sa o accelerez mai tare nu mai trage nu mai are putere.dupa ce opresc motorul si il repornesc iar incepe sa mearga bine.pana o tin iarasi constant daca macelerez lejere masina merge bine dak blochez pedala adio.ma puteti ajuta .e posibil ca debitmetru sa faca problema asta???

  73. Salut Passat!
    Nu cred ca problema e debitmetrul, cel mai probabil iti agata actuatorul (ciuperca galbena) de la turbo (sau poate chiar vanele de la turbo sunt murdare si merg greu) si reactioneaza prea lent pentru a regla brusc fluxul de aer iar atunci computerul de bord sesizeaza eroarea si te baga in modul de protectie (limp mode), mod care se reseteaza la o repornire.

  74. passat

    the vale.TURBO LAM REFACUT cea ce am mai vazut ca cand imi face problema asta e.ca electro valva nu mai functioneaza deci nu mai deschide turbo .ea lucreaza ca si cum ar trage aier nu din ciuperca ca sa imi tina turbo deschis e si cand imi face problema asta ia nu mai functioneaza.si am schimbato de 2 ori si tot la fel face.

  75. florin

    salut. am un passat din 2001 TDI si nu mai trage cum tragea mai demult am schimbat debitmetru un timp a mers ok dar acum nu mai merge din nou , pana pe la 100km mai trage cunva dar dp nu mai trage,
    care sa fie cauza ?
    multumesc

    • passat

      asa am si io o bellea tot passat 2001 numai ca la mine trage dar dak o tin constant pentru cateva sute de metri si poi vreau sa accelerez nu mai trage trebuie sa opresc motorul si dupa sa il repornesc si dupa masina maerge perfect dar cea ce am observad ca mi se opreseste electrovalva in momentul ala te salut

  76. gionny

    salut cine ma ajuta si pe mine ? am habar dar nu la un passat b3 cum se schimpa ambriajul si placa de presiune as vrea sa le schimb eu am ceva iudei an domeniu …niste sfaturi mai exacte miar fi de maRE
    ajutor …si pompa …. va rog mu;tumesc

  77. Pentru Florin si Passat – un test vag-com ar fi de mare ajutor, sa vedeti ce eroare detecteaza computerul. Passat – te referi la electrovalva N75? Stii ca N75 defect este frecvent intalnit. Dar inainte de a o schimba, verifica, curata tuburile de vacuum si contactele electrice.

    Gionny – imi pare rau, nu am facut poze dar placa de presiune si ambreiajul nu sunt foarte greu de schimbat insa dureaza si trebuie spatiu si scule – uite intreaba-i pe baietii de aici: http://vwclub.wordpress.com/

  78. Cristian

    Daca nu mai am baterie de pornire,nu mai are curent,a stat cam mult pe dreapta,cum deschid masina ?Ca nu am cheie,am numai telecomanda…..Va rog raspuns urgent !!!!Va multumesc ! Passat 2000 din anul 2005|2006

    • Salut Cristian, passat-ul daca e din 2006 este B6, ai cheie la ea in telecomanda! Pe telecomanda, exista partea cromata, acolo pe lateral este un buton subtire pe care daca o apesi iti iese o cheie de plastic fff subtire! cu acea cheie poti deschide usa soferului! langa clantase afla un plastic deptunghiular, acela trebe dat jos cu grija si vei vedea locul pt cheia de plastic:D:D Succes!

  79. florin

    The Valeam am pus`o pe tester imi da o eroare la la aer la presiune o sterg merge masina ok cand ajung la 100 km iar nu mai trage si apare iar eroarea aia daca o pun iar pe tester.

  80. passat

    the vale.electro valva n75 am schimbato de 3 ori.turbo l am refacut si pana sa mi se buleasca turbo tot asa imi facea.tuburile le am schimbat.nu mai stiu ce sa ii mai fac..poate mai aveti voi vre o idee ca eu le am folosit pe toate ms

  81. passat

    the vale … cand am pus o pe testar imi dadea depresiune de aer si o electr o valva ceva genu.dar nu stiu care este acuma

    • Salut Passat: Pai important era codul erorii, sa vedem daca e prea mult sau prea putin aer, si care anume e electrovalva cu problema… Dar atentie, vezi ca poate sa nu fie ea defecta ci circuitul electric pana la ea (mufe oxidate, cabluri cu intreruperi)

      Ionut daca nu ma insel, la modelul tau (atat cat imi dau seama din ce spui) ai patru gauri sau eventual, 2 fante unde trebuie sa apesi -simultan- cu ceva subtire si poti scoate casetofonul.

  82. ionut

    am un vw passat 2003 si mi s a stricat butonul de aprindere a casetofonului..adica functioneaza dar si a iesit din locasul lui..as vrea si eu sa vad poze sau sa imi spuna cineva cum desfac casetofonul sa repar butonul..am uitat sa precizez ca e cu tot cu displayul de la gps si climatronic unit..

  83. passat

    the vale salut.eu cablul de la n75 este taiat io asa am luat masina.acuma nu stiu dc au facut asta inainte sa schimb electro valva aveam alta mufa si poi mam dus si am luat mufa originala si electrovalva.dar cablul acuma este mereu inadit.deci lau dat cu izoler.crezi ca are vre o treaba???ms mult vali ca esti alaturi de noi care avem probleme

  84. passat

    the vale .electrovalva cu problema banuiesc ca este aia de langa radiator aia face legatura cu turbo nu???ca mie can imi face problema deschid capota si scot tubul de la ciuperca si nu mai trage aier.cum opresc motorul si il repornesc funtioneaza .pana cand o tin iar constant

  85. ionescu paul teofil

    interesant

  86. ionescu paul teofil

    am un passat 1.9 tdi si dupa ce pornesc mi se aprinde becu la apa va rog sa-mi spuneti ce ar putea fi

    • Gabriel

      ori fie nu ai apa suficienta in vasul de expansiune…ori nu iti mai functioneaza senzorul de pe vas care sesizeaza nivelul apei in vas..

  87. Salut, am motor 1,9 tdi passat B6! Tremura la relanti si se aude un zgomot feros pe drumuri mai rele, iar manevrarea acceleratiei nu mai este lafel de fina, masina se bruskeaza! E posibil sa fie Volanta? Acesta se poate repara sau numa de skimbat cu tot kitul de ambreaj? mersi de ajutor :)

    • Salut Csirke si Ionescu!
      Csirke – Vezi sa nu fie un tampon de la motor rupt, e mai probabil la simptomele descrise de tine.

      Ionescu – pot fi multe motive, evident lipsa apa dar cred ca asta ai verificat deja, senzor stricat, pompa… e greu de spus de la distanta si fara alte detalii.

  88. Mersi de sfat!!!! Vom controla si aceasta posibilitate!!!

  89. Gabriel

    salut am un amarat de passat si eu din 99 116 cai 19 tdi lam cumparat avariat acum dupa ce a fost reparat nu porneste… cica nu se alimenteaza cu motorina ..este modelul fara pompa in rezervor pompa de inalta baga motorina injectoarele sant alimentate cu curent ..cum se amorseaza masina asta….?

  90. mario daciu

    salut! uita-te mai sigur la ce tip de motor este,pentru ca se pare ca in 1999 nu erau motoare 116 cai ci numai de 100 si acelea erau cu pompe de injectie rotative si injectoarele nu erau electrice. daca e asa se amorseaza cu o pompa manuala sau electrica dupa cazcare se cupleaza inainte de cea de injectie. o sa porneasca imediat.daca e cu pompa diuza atunci are pompa electrica in rezervor si se amorseaza singura.sau o ajuti cu o alta pompa manuala inainte de intrarea in pompa de tandem. succes!

  91. Gabriel

    Merci de sfat am incercat si cu pompa manuala inainte de intrarea in pompa tandem dar nu vrea si e pompe diuze sigur…am incercat si spray de pornire si porneste cat ii dau spray cand nu se opreste… si sigur nu are pompa in rezervor fiindca am verificat..am demontat si pompa tandem si am invarti-o la mana alimentata din canistra si face presiune…bujiile sant ok tensiune vine la ele pe bord nu ramane niki un martor aprins cu exceptia celui de la airbag care nu cred ca are legatura…am si remorcatoo niki asa …. un mecanic mi-a zis ca nu porneste fiindca a fost avariat si calculatorul motor ar fi luat o eroare care oprest pornirea si ar trebui dus la VW pt resetare…se pot bloca injectoarele pompe diuze..?

  92. mario daciu

    da-mi te rog id-ul de mes sa-ti pot trmite mai multe informatii si vezi ce tip de motor este. mail-ul meu e mariodac@yahoo.com

  93. Gabriel

    tipul de motor este AJM id-ul meu este bitzza_xxl@yahoo.com

  94. passat

    salut the vale am fost la un test cu masina si mi sar fi zis ca am presiune turbina.ce trebuie sa fac acuma oare o fi ciupearca galbena despre care mi ai fi spus u.ms mult te salut

  95. Salut am un wv passat din 2oo1 shi a inceput sa imi arate in bord consumuri deferite cum ar fi 10-20-30 l/km dar imi indica in functie de cum il turez……si pe desupra mai scoate si un sunet ca si un aspirator cand il turez…..aveti ideie ce ar putea avea …mc

  96. Am uitat sa specific motorizarea ca este diesel 1.9 .101 cp si faptul ca am facut un drum mai lung de vreo 500 km si a scos un consum de 9 l/100km cu toate ca in bord imi arata tot felu de consumuri

  97. paul

    am un passat tdi din 96 motorul se balbaie la relanti scoate fum alb si nu mai trage daca e cineva sa ma ajute sa ma indrume ce are ?multumesc

  98. cristi

    Sal mafiacolonie —posibil sa-ti fie uzat ambreiajul si atunci cand calci acceleratia motorul se tureaza dar nu se transmite complect rotatia la roti ci(patineaza ambreiajul)

  99. clau

    salut baieti am un vw passat din 2000 116 cai pompe diuze si mise aprinde in bord martorul de la airbag si cand o turez peste 2000 turati imi scrie in bord AIRBAG FAHLER am fost la mecanic si mia pus testaru sa mil stearga dar nu se sterge ma spus cineva sa nu fie mufa scoasa la scaun am verificat si nu este MENTIONEZ k o data cand a plouat tare mia intrat apa in ia la sofer si pasager stanga spate pe unde baga aer la picioare si a trebuit sai schimb calculatoru de confort pt ca se deschideau geamurile singure si se aprindeau becurile in ia si de atunci am problema asta sa aprins becul si nu sa mai stins SPER CA AM EXPLICAT CAT DE CAT SA INTELEGETI multumesc si astept un raspuns.salut

  100. gionny

    saluutare de ce pedala de ambriaj este tare wv passat b3 2001?

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s