Tehnic – VW Passat – Solutii

Articole utile auto VW Passat. Iar la baza paginii aveti manuale de reparatii VW, informatii utile, depanare, etc.

SERVICE AUTO VW PASSAT
PROBLEME CU MAF -ul la VW PASSAT

http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/
Simtome:  A pierdut brusc din putere. Masina nu mai tragea, nu te mai baga in scaun cand bagai acceleratia la maxim, urca pana la 2000 de ture apoi gata, lent, foarte lent mai sus, lenesa rau, si iti trebuia un secol sa treci de 90 – 100km/h. Continuare…

Curatarea turbinei la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2009/02/18/curatarea-turbinei-turbocompresorului-la-vw-passat/
In general la motoarele TDI,  turbocompresor si geometrie variabila, circulatul mult in oras, mersul lent, subturat poate cauza blocarea turbocompresorului, in fapt a geometriei variabile a turbinei. Funinginea, in timp, se depune pe palete (vane) iar acestea nu mai deschid sau deschid incomplet. In consecinta masina nu mai trage, demarajul este lent si mai grav, poate introduce masina in limp mode.LIMP MODE este modul de protectie in care motorul este introdus de catre computerul de bord, ECU, atunci cand sesizeaza o eroare mai grava. LIMP MODE -ul este usor de sesizat, masina pierde brusc putere dupa o anumita turatie sau in fortaj, si isi revine dupa un restart.La o scanare vag-com eroarea aparuta poate fi:
17964 Charge Pressure control negative deviation sau  17965 Charge Pressure control positive deviation … Continuare

Schimbarea si localizarea filtrelor la VW Passat: Filtrul de aer, filtrul de ulei, filtrul de polen si filtrul de motorina la VW Passat B5:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2009/01/09/schimbarea-filtre-vw-passat-b5-maraton-filters-marathon-changing-all-vw-filters/
Am pus aici un tutorial si instructiuni pas cu pas pentru schimbarea filtrelor la VW Passat. Filtrul de aer, filtrul de motorina, filtrul de ulei si filtrul de polen… Continuare

Demontarea farurilor si semnalizatoarelor la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/11/11/tuning-auto-faruri-angel-eyes-la-volkswagen-passat/
Sfat pentru toti care au farurile matuite. Le puteti slefui cu solutie de polish auto, car polish, etc. Merge la plastic, dar preventiv incercati inainte pe un colt, sa fiti siguri. Daca farurile sunt mate rau, folositi intai cel mai fin smirghel posibil, il udati si apoi dati cu el ud, sa luati zgarieturile mari. Apoi polisati cu solutia de polisare. Pregatiti-va sa o frecati :) la greu de va vor durea mainile. O masina electrica de polisare ar fi de ajutor, dar atentie la viteza si apasare, sa nu topiti plasticul. Continuare….

Demontarea usilor si panourilor interioare de la portiere la VW Passat: Pentru schimbare boxe, difuzoare, macara geam
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/09/26/vw-passsat-b5-demontarea-usilor-removing-the-inside-door-panel/

Demontarea bordului si schimbarea casetofonului la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/06/20/vw-passat-demontarea-bordului-scoaterea-schimbarea-casetofonului/

Resetarea perioadei de SERVICE – Service reset la VW Passat:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/05/06/service-reset-vw-passat/
Resetarea perioadei de service si a mesajului SERVICE de pe bord.
La pornire, pe bord apare afisat SERVICE si se aude un bip -ait.

Schema legaturilor la TURBO si a valvelor: N75 EGR , N18, N239  aici:
http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/04/24/turbo-tdi-schema-legaturilor-valve-n75-egr-n18-n239/


MANUALE SI INSTRUCTIUNI PENTRU VW PASSAT:
Pentru download: Dati click dreapta cu mouse-ul si “Save target as….”

Recomandat! Extrem de util si interesant!!! (multumiri Dan Cheloo :)  )
Manualul motorului VW TDI 1,9 Pumpe Duse (eng) 1,3mb aici: VW 1,9 TDI PD engine

CLIMATRONIC  VW
– Constructie, reparare, coduri, service (in engleza) 1,2 mb pdf aici: Climatronc Service
SISTEMUL DE RACIRE VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in engleza) 0.5 mb pdf aici: VW Cooling System
Sistemul de Racire  VW – Fotografii, constructie, reparare, service (in rusa dar ok ) 3.2 mb pdf aici: VW Racire si Clima
AMBREIAJUL VW – Fotografii, depanare (in rusa)  2,4 mb aici: VW Clutch
CODURI OBD: Lista de coduri si diagnosticare OBD (eng) 1,5 mb: OBD Codes
Manualul utilizare VAG-COM in limba Romana aici: VAGCOM

Aici voi mai tot updata pe masura ce strang  date sau “ma joc” la masina. 
Daca v-a placut sau ati gasit informatii utile, nu uitati , folositi butoanele de share de mai jos  pt a fi si altora util.

SERVICE AUTO VW PASSAT

**************************************************************
PROMO: 
OCAZIE: TEREN DE VANZARE IN BRASOV, ZONA CENTRUL VECHI2126 mp, numai 79 eur/mp!
———————————————————————————————————————
TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY!
ATENTIE! PENTRU PASIONATII DE AVENTURA! TRAIESTE VIATA IN STIL DISCOVERY! 

ASCENSIUNE KAZBEK

- VINO SI TU CU NOI! -- ORGANIZAM EXPEDITIITARA DE FOC, PATAGONIA, SERENGETI, ZANZIBAR, INSULA PASTELUI, PERU, NAZCA, CUBA, REGATUL BHUTAN, NEPAL,
- ASCENSIUNE: KILIMANJARO, MONT BLANC, ARARAT, ACONCAGUA, EVEREST BASE CAMP, KAZBEK, ELBRUS
URMATOARELE PLECARI:
ELBRUS: 4 august – (locuri epuizate)
MONT BLANC 14 august (locuri epuizate)
AFRICA – Kilimanjaro , Serengeti, Zanzibar, Masai Mara – 11, 14 sau 17 zile – plecare 19 noiembrie
CUBA – Super turul insulei 20 zile!! – plecare 8 noiembrie (locuri limitate!)
VENEZUELA – expeditie 14 zile – plecare 3 decembrie (locuri limitate)
Discount pentru rezervari facute prin Urbi et Orbi – mentionati: “prin Urbi et Orbi” in email
Detalii pe:  www.extreme-travel.ro  contact: valentin@extreme-travel.ro

Organizam la cerere si expeditii si ture montane in Romania – Retezat, Apuseni, Fagarasi, etc.

**************************************************************

1,391 responses to “Tehnic – VW Passat – Solutii

  1. lory

    Salut. Stie cineva cum se schimba butonul pentru frana de mana la passat b6? Mersi…

    • eugen

      Salut! Dureaza 5 min.. Deschizi compartimentul de depozitare gasit sub buton apoi in partea de sus stanga in interiorul carcasei compartimentului de depozitare este o gaura care iti permite sa bagi 2 degete si sa impingi butonul afara fara a demonta absolut nimic.. este un pic dificil prima oara dar daca insistati butonul va iesi deoarece este sustinut in bord cu 2 lamele metalice in tensiune… apoi scoteti mufa albastra ce are o siguranta care previne demontarea in urma trepidatiilor de la drum.. si apoi in ordine inversa cu noul buton… succes

  2. dragos

    Buna.Am un Passat din 2002 1,9 tdi 131 ps si am probleme cu Pompa de combustibil si Pompa de vid imi scapa ulei pe la un furtun care duce la vacum ….intrebarea mea este daca trebuie schimbat neaparat pompa sau se poate remedia prin alta metoda? Daca nu care este procedura de a schimba pompa si daca are legatura cu amorsarea motorinei.Multumesc

  3. carlos

    salut .am cumparat un vw pasat 1,6 105cp si la pornire acul dela turometruurca si brusc cade turatia o secunda si imediat urca iar ca si cur ar da sa moara motarul dupa aceea asi revine la relanti.stiti cam ce ar avea?????

    • gligaradu

      salut si eu am aceasi problema la 1,6 benzina dar cind pornesc motorul il tin accelertat cam un minut si peurma merge

  4. adrian

    am si eu o problema cu un passat din 97´ nu imi baga caldura,motoru este la 90 de grade dar imi baga aer rece,ma poate ajuta cineva cu un raspuns?multumesc

  5. mihai

    Salut am si eu o intrebare, termocupla sau cum ii mai zice ventilatoru de racire trebuie sa mearga tot timpul sau cand ajunge apa la temperatura de 90 95*?

  6. andi

    Mihai…
    Ventilatorul de racire at trebui sa porneasca numai cand temperatura apei tinde sa treaca de 90′ C.(vara in trafic aglomerat ,in sarcina,etc).
    Daca sta pornit in permanenta sau porneste foarte des atunci ai o problema.

    • mihai

      wv passat ,ventilatoru porneste odata ce pornesc motorul asta sa fie cauza de nu imi baga caldura in masina delok ? astept si eu un raspuns ms

  7. mihai

    Am schimbat termostatu, la mine merge ventilatoru intruna si cred ca imi tine termostatu numai deschis nus ce sa mai zic. cred ca trebuie sa schimb ventilatoru termocupla sau cum ii zice, mentionez ca daca stau pe lok imi baga caldura si in mers daca ii dau 3 liniute la clima baga ce baga caldura si dupa aceea vine frig.

    • Alexandru

      E posibil ca problema ta sa fie din senzorul de presiune de pe radiatorul de AC…pune un tester pe masina si vezi daca iti da ca defect acest senzor…la mine acelasi lucru se intampla si a fost din cauza acestui senzor de presiune de pe radiator…

    • valentin

      daca pe loc iti baga caldura si in mers nu i.nseamna ca e termostatul….ramane deschis si e normal ca nu mai ajunge la temperatura care trebuie….in mers se raceste lichidul mai repede ….cand stai pe loc .iti urca temperatura si baga cat de cat caldura……asta ar fi una din cauze….a doua ar fi clapetele din bord ….aer rece/aer cald….si alta ar fi caloriferul din bord infundat…..

  8. andi

    Mihai…
    Cred ca ventilatorul iti merge pt ca tii aerul conditionat pornit.
    Daca ai Climatronic lasa-l pe ECON.

  9. DAV

    salut baieti am si eu o intrebare.am un vw passat 1,9 tdi 116 cp
    eu sunt plecat din tara de vreoo 3 luni si cu masina nu circula nimeni intrebarea este: trebuie sa pun pe cineva sa o mai porneasca din cand in cand sau sa o las asa .masina sta in garaj nu este afara.ms astept un raspuns.

  10. valentin

    cum pot codifica si eu telecomanda noua originala la un vw passat 1.8t din 97…

  11. E cam nasol cu codurile la casetofoane, mai repede iti cumperi altul second hand sau unu mai ieftin nou.

  12. cristian

    Salutare la toata lumea.Vreau si eu sa intreb ceva.Am un passat an 96,1980 cm/3,benzina.Are urmatoarele simtome.Pun contactul sau pornesc motorul indiferent de temperatura apoi opresc motorul sau iau contactul si atunci i-mi pornesc ventilatoarele de racire.Face asta indiferent de temperatura prezenta.A si inca ceva in urma cu o zi nu mai functioneaza ABS-ul asa din senin.Rog tare mult pe cineva un raspuns salvator.

  13. ady

    cum se schimba cilindrul de sub pedala de ambreiaj la un pasat din 97? va rog

  14. ady

    am desfacut cele doua suruburi si furtunul a curs tot uleiul da inca il tine ceva nu ese ce as putea face?

  15. gligaradu

    am un golf3 1.6 benzina imi arde bobina de inductie care ar fi problema va rog

  16. valentin

    salut..am si eu una bucata problema….am passat din 97 1.8T cod AEB si i .am pus si gpl…masina a mers impecabil pana acum….. am oprit motorul intr o dimineata si dupa 4 ore o pornesc si surpriza …..merge in 3 pistoane…si nu mai trece nici pe gaz ….

    • valentin

      am incercat sa schimb bujiile intre ele ….si la fel face….am incercat sa schimb bobinele intre ele si tot la fel face..precizez ca pistonul nr 1 nu lucreaza….si cnd am schimbat bujia si bobina …tot nr 1 nu lucreaza…..deci….e posibil sa fie injectorul sau mei e si altceva care ar afecta treaba asta …daca e cnva care ar putea sa ma ajute …..multumesc anticipat…

  17. Nelu

    nelu am si eu o problema la un vw pasat 19 tdi an fabricatie 1995 cind turez mai in forta patineaza cureaua de la alternator si pompa apa si la rece intinzatorul face un zgomot va rog un sfat daca stiti cureaua nu e decit din vara anul trecut

  18. Nicolae Cristian

    Buna ziua a-și avea si eu nevoie de schema electrică cablaje cutie automata ce duce la calculator adică la tot sistemu tur si retur pentru vw passat 19 tdi an 2000

  19. Buna ziua. As dori sa stiu daca pe un Passat model 99′ tip motor AHU, pot pune un motor AWF, AVX?

  20. salut…am un passat ..anul 2006…motor 1.6 benzina, 102 cai…problema e ca motorul nu are relantiul stabil…oscileaza intre 500-640 revolutii….am schimbat bujiile, filtrul de aer…are cineva vreo idee …?

  21. Cortel Adrian

    Salut.Cum scot radiatorul de caldura de la vw Passat2002 ?

  22. Ionut

    Salutare tuturor. Sper sa ma puteti ajuta si pe mine in urmatoarea problema

    Am un passat 1.9 116 hp din 2000 si o inceput sa o ia pe cai gresite, adică am nişte întreruperi în timpul mersului… o scutură rău de tot dacă o ţin constant , dacă urc cu ea în viteză nu schiţează nimic… cu tempomatul nu pot merge ca nu pot sta în maşină… în relanti merge urât rău de tot: întreruperi, nu merge rotund…, iar după 2000 se accelerează singură… consumul îl am de scuter (dupa150 de km mers 80-150 am undeva sub 2.3 îmi arata, chiar dacă papa normal).. erori nu am nici de-o culoare… are momente când face de nici nu poţi merge pe stradă… ( ma intreb daca ala din spate sesizeaza …fum scoate doar la pornire foarte puţin în rest nimic, ulei nu mănânca). Am mai sunat colegi şi mi-au zis să încep cu oringuri( ar fi cel mai ieftin)… bani să arunc degeaba nu am… alte păreri? O mai păţit cineva ca mine?

    Precizez că toată treaba asta a venit după ce am alimentat într-o dimineaţă la Petrom de vreo 200 de lei… apoi de la Lukoil am fost nevoit şi parcă nu făcea chiar aşa tare apoi iar de la Petrom şi o luat-o draci… (am prieteni care o băgat de la aceeaşi pompă ca mine, tot din acelaşi loc.. şi nu au nimic), am mai alimentat de acolo nu făcea nimic aiurea…

  23. Andi

    Ionut
    Incearca sa deconectezi mufa de la debitmetrul de aer.E un senzor pe un furtun de aer gros.Daca merge mai bine e senzorul de vina.Parca mai e inca un senzor de aer tot pe acolo.
    Anunta-ne daca a functionat.

  24. Ionut

    Am facut ce mi-ati zis dar mers si mai aiurea … deci nu e de la asta ! …

  25. gabi

    Salutare,am un passat 3b5 ,an fabricatie 1999 ,motor 1,9 115 cp , cod motor ajm , de ceva timp cand sunt in acceleratie sau in vreo panta si vreau sa demarez mai tare ,simt cum ceva cedeaza si nu mai am putere in motor ,pot sa stau cu pedala in podea sau ceva mai sus ca ea tot nu vrea sa traga urc o panta in treapta a 2a cateodata , la fel daca opresc motorul in mers si il repornesc isi revine cat de cat si are putere ,am fost la tester si mi-a dat cod eroare 17958 adica (Presiune supraalimentare,control deviatie,intermitent), c-am ce ar fi ? mersi

  26. Andi

    Gabi
    Ross-Tech da urmatoarele variante:
    Furtun de aer plesnit sau poate doar trebuie fixat la loc.
    Turbo defect sau poate doar incarcat cu depuneri de carbon.
    Vacuum unit.?

  27. dav

    salut baieti am si eu o intrebare ce ulei imi recomandati pt un passat tdi de 116 cp castrol 5w40 sau liqui moly 5w40 pe asta ultimul scrie made in germani oare e mai bun ?

  28. Ionut

    Lasa castrolul !!! Pune liqui moly , Ravenol, aste-s facut in germania sau iar bun Xado

  29. dav

    mersi mult Ionut maine ii fac schimbul.salut

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s