Paste Fericit! – Felicitari de Paste si ganduri despre post

Paste Fericit tuturor si fie ca iepurasul sa fie inspirat si bogat! 

Paste Fericit Felicitare IepurasEvident, in entuziasmul felicitarilor, am facut si gafe: am trimis email cu Hristos a Inviat, si catre doi evrei si unui musulman.
Unul din ei a fost dragut si mi-a si multumit.

Daca vreti sa trimiteti felicitari de Paste pe email, am pus aici si cateva felicitari  frumoase, vintage, si mai jos altele vesele si colorate pentru indragostiti. Felicitarile le puteti trimite prin email, asa cum apar, format mai mic sau daca dati click pe ele, apar in marimea originala si eventual le puteti si printa. Pe email se pot trimite in asa fel incat sa apara direct in textul email-ului, si nu ca atasament. Daca nu stiti cum se face, cititi aici

Anul asta nu am apucat sa fac oua rosii, dar le-am cumparat din Carrefour. Frumoase, dar cam scumpe si cu un termen de valabilitate undeva foarte departe in viitor… ma gandesc cum fac ei ouale sa reziste atat. Natural, nu?
Imi pare rau ca nu am apucat sa le vopsesc eu, nu e numai o traditie frumoasa dar te si distrezi si simti  ca vine Pastele.
Un Paste Fericit - cadouri oua si puiCineva imi spunea ca nu vopseste oua de Paste pentru ca vopselele sunt cu E-uri si chimicale. Or fi, dar tot e frumos. Imi amintesc cum vopseau ai mei cu vopsele de tipografie, brrr, de patrundea vopseaua pana in galbenus! Alea chimicale! Dar ce fain ieseau!

Insa, pentru cei, vegani,  cei foarte atenti la chimicale, E-uri si alte asemenea, iata cateva idei de retete bio pentru vopsele naturale de oua si culori obtinute din plante:

Rosu: extract de flori de sovarf, coaja de mar dulce, frunze și flori de măr dulce, roiba, coaja de macies.
Galben se obtine din coaja de lemn pădureț, coji de ceapa, coaja de mălin, coaja de lemnul câinelui,
Albastru: desigur, din florile viorelelor,
Verde: frunze de nuc, coaja și mugur de mar pădureț, floarea-soarelui, coaja de arin,
Negru: coaja verde a nucilor, coaja și fructe de arin.

Paste Fericit - VintageNu va asteptati la culori stralucitoare, ies mai pale, dar  aveti multumirea si linistea ca sunt naturale si le-ati facut dv.
Sigur, mai ramane sa stiti si cu ce s-au hranit gainile care au facut acele oua…

Auzisem o discutie, “am luat un miel, abia astept sa ies din post “. Pe mine ma depaseste ideea unora, ca dupa ce tin post atatea zile, isi priveaza si dezobisnuiesc organismul, iar apoi se imbuiba, si inca cu ce, miel, drob, alcool! Saracul ficat si stomac…  Mielul oricum e greu digerabil, dar sa mai si bagi mult…  macar de s-ar manca curcan. Si mai usurel, sa apuce organismul sa-si intre in ritm. Dar, daca tot ati tinut post, macar continuati permanent cu mancare sanatoasa.
Un Paste Fericit, felicitare VintagePersonal nu-mi place carnea de miel, oaie, etc…. si oricum nu as manca miel, mi-e mila si mi se pare barbar sa tai asa un animalut simpatic si nevinovat, doar pentru o traditie.

Mai jos aveti inca niste poze si felicitari de Paste, dar in alt gen, si am mai adunat si cateva exemple de urari primite, care mi s-au parut, nostime, frumoase sau interesante: (daca mai aveti urari preferate, adaugati-le la comentarii)

- Ou inrosit, miel rumenit, cozonac marit….Hristos a Inviat!
- Fie ca bucuria si Lumina Sfanta a Invierii Domnului sa va aduca credinta in suflet, liniste, pace si fericirea de a petrece aceste clipe magice cu cei dragi
- De Paste priviti cu seninatate inainte si bucurati-va de un nou inceput alaturi de tot ceea ce conteaza pentru dumneavoastra.
- Cu lumanari aprinse, Cu sufletul curat, Sa spunem impreuna…. HRISTOS A INVIAT!

 Cam asta a fost mesajul meu Urbi et Orbi de Paste. Ma duc sa decorez, atarn niste Oua colorate in pomisorii din curte, ca pe niste globuri, iar apoi sa  pap niste pasca, una mare facuta traditional in casa. (glumeam, si pasca e tot din supermarket si e mai mica ca o pizza, la fel de subtire si abia “vopsita” cu branza :))

Un Paste Fericit tuturor si Hristos a Inviat!

Paste Fericit cu Iepurasi
Un Iepuras care te Iubeste - Paste Fericit!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

TAGS: Felicitari de Paste, Felicitari de Pasti, Iepurasi, Oua de paste, post, postul pastelui, vopsele naturale pentru oua, retete bio, vopsele bio, vopsele vegetale din plante , felicitari vintage de paste, urari de paste, de pasti,  

6 comentarii

Filed under Filozofie - Religie, Politica - Evenimente, Uncategorized

6 responses to “Paste Fericit! – Felicitari de Paste si ganduri despre post

  1. Mada

    Paste fericit si tie! Lumina sfanta sa patrunda in inima ta, pacea si linistea acestei sfinte sarbatori sa-ti intre in casa si sa ai parte de multe impliniri, fericire si armonie.
    Pupici.

  2. Cam tarziu retetele bio pentru vopsit ouale, dar le pastrez pentru la anu’.
    Va doresc si voua sa aveti Sarbatori de Paste frumoase, pline de caldura, lumina si bucurie!

  3. Lili C.

    La aşa pregătiri de Paşte, poţi adăuga urarea: “Paşte fericit prin supermarket, ori Paşte iarba pe care o cunoşti ! Fie ca alegerea pe care o faci să îţi aducă lumină, împăcare, bunătate!” (desigur, e ironică, cinică- urarea- dar e în ton cu modalitatea contemporană de a aborda tradiţionalul). În fond, chiar nu are importanţă de unde îţi procuri ouăle, pasca…. e important să te bucuri de ceea ce ai !
    Hristos a înviat!

  4. carmen

    Paste fericit! sper ca iepurasul sa ti aduca ce ti doresti cel mai mult :)

  5. Merci, merci! Va doresc la fel!
    @ Chris, de vreo trei ani tot vroiam sa scriu de ele, e tarziu dar macar anul asta am apucat…
    @ Lili – ouch, dra profesoara, parca sesizez ca e un pic cam dura urararea? :) (ps: pasc, dar sa stii ca Un din titlu lipseste deliberat, din motive de indexare , si oricum merge la tuturor)
    @ Carmen – anul asta din pacate nici nu am apucat sa-i cer ceva iepurasului, ce sa mai si astept… :(

    • Carmen

      Cum pastele tine trei zile (ca si minunile), eu zic ca nu i prea tarziu nici astazi sa i trimiti iepurasului un email cu o cererile anexate,,sa nu uiti sa spui;;te rog: poate l inmoi putin..
      Lasand gluma deoparte, iti asculta Dumnezeu ruga, mai ales acum, cand serbam cu atata bucurie Invierea :) :)

Lasă un răspuns

