SERVICE RESET – VW Passat service period reset, service insp, service

VW Passat SERVICE RESET:
for English instructions please read below in blue

Resetarea perioadei de service si a mesajului SERVICE de pe bord.
Mai devreme sau mai tarziu ajungem la perioada de service.
Fie ca e vorba de schimbarea uleiului, schimbarea filtrelor sau verificarea motorului, schimbarea placutelor de frana, etc…. masina are grija sa ne reaminteasca.
La pornire, pe bord apare afisat SERVICE si se aude un bip -ait.
Desigur, putem baga masina in service si se rezolva, dar cei mai tehnici prefera sa o faca singuri, cu vag-com sau manual (nu va ganditi la prostii) :)

Ok, cum nu toti au vag-com sa vedem ce metode sunt pentru resetarea service. Interesant, sunt metode destul de diferite si trebuie incercat sa vedeti care merge la masina dvs.

- Cu cheia in contact, apasati pe butonul de reset kilometrajul si tineti apasat. Cu el apasat puneti contact motor si asteptati 10-15 sec apoi scoateti cheia si doar apoi eliberati butonul.

Alta metoda

- Cu cheia in contact dar NU pe motor, apasati si tineti apasat butonul de kilometraj. In timp ce tineti apasat, puneti cheia pe contact motor. Cotinuati sa tineti apasat butonul pana se sting luminile de la bord, apoi rotiti si tineti rotit 5 sec butonul de la ceas, in sens orar. Acum mesajul SERVICE trebuie sa se fi sters de pe bord. Dati drumul la ambele butoane, si scoateti cheia.

sau

- Apasati butonul de reset kilometrajul, cu el apasat puneti contact motor, luati mana de pe butonul de reset si rotiti butonul de ceas, de obicei in sens orar, spre dreapta, si tineti-l asa rotit 2-5 sec.

Alta metoda – merci Ioan Ionesi -
pentru a reseta “ service insp ”,m-am folosit de sfaturile voastre doar ca la mine a mers urmatoarea varianta. am tinut apasat cu mana dreapta butonul de kilometraj…,cu mana stanga am pus contactul,am asteptat sa se stinga becurile din bord. Mi-a aparut “ service oil ”,am eliberat butonul kilometrajului(mi-a ramas “ service oil ”)dupa care am mai apasat odata(cu mana dreapta!!!,e f important altfel nu aveti indemanare!!!) si mi-a aparut de data asta “service insp”. Am tinut kilometrajul apasat,si cu mana stanga am rotit celalalt buton,care reglezi ceasul,spre partea dreapta,timp de cateva secunde,pana cand am vazut ca mi-a disparut “service insp”,dupa care le-am eliberat pe amandoua in acelasi timp.Am luat contactul,l-am pus iarasi si a mers!

Una din variantele de mai sus trebuie sa mearga, eventual incercati combinatii sau variatii intre ele. La masinile mai noi care au butoane separate minute/ore pentru reglajul, setarea ceasului, incercati identic ca mai sus dar in loc de a roti butonul de ceas, apasati (tineti apasat) unul din cele doua butoane (minute sau ore)

ENGLISH:

For SERVICE RESET period, there are various methods, so please try to see what is work for you.

- Press kilometers – miles reset button, then turn ignition on, let go of reset button and turn clock adjust button to right (clockwise) and hold for few seconds, then turn ignition off.

OR

- Whith ignition off, push and hold down km/miles reset button then switch ignition on. The message SERVICE NOW still on.
- With ignition still on wait about 15 sec until the lights are off but still holding down the right button, turn the clock (left) button clockwise SERVICE NOW will go out.
- release the buttons.
- turn ignition off…

or

With ignition off press and hold the right side button (the km / miles reset)
Keep the button pressed and turn ignition on. Now pres the left buttons (clock adjusting button) once or rotate left or right or press minutes or hours
When you press the correct one of them the message Service Now must dissapear.
Release the buttons anr remove the key.

or

With the key in but not on the ignition, press the odometer reset button and hold it pressed.
Turn the ignition on, wait 15 sec (and the dash lights go off) but still pressing km / miles reset button.
Turn ignition off (button still pressed) and remove the key
Release the button

About these ads

143 comentarii

Filed under Auto, Uncategorized

143 responses to “SERVICE RESET – VW Passat service period reset, service insp, service

    • adi29

      La golf4 din 2000:bagati cheia in contact,apasati butonul de Reset km,puneti contactul, luati mana de pe butonul Reset km si tineti invartit butonul din stanga(de schimbat ora)cateva secunde pana dispare service now,scoateti contactul si am rezolvat problema:))))

  1. Buna in sfarsit imi merge masina,problemele care le-a avut au fost din cauza ca calculatorul motorului nu citea codurile de la chei si i-au schimbat instrumentul combina care a costat 278e cu reparatie cu tot m-a costat 597e.Masina am reparat-o la service vw din Olanda pt ca aici sunt momentan.Stie cumva cineva daca imi pot recupera banii prin cartea verde?multumesc si sanatate tuturor

  2. Anonim

    multumesc a mers metoda cu rasucitul la ceas si sa resetat servis multumesc.

  3. Anonim

    multumesc mult pt ajutor.si la mine la fel a mers metoda cu rasucitul la ceas.

  4. Salutare,
    Daca ma poate ajuta cineva.
    Am un vw passat si am mers cu el cam turat pana la 4000….mi s-a intamplat azi sa se auda prima data un fasait iar pe urma un carait si sa scoata fum negru. Plus de asta bineinteles ca turbina cade, se infunda cam pe la 1700 de turatii.
    Trebuie sch turbo?? se poate repara, curata??

  5. Anonim

    Am un VW Passat din 2008 si nu stiu cum sa setez “service now” ma poate ajuta cineva?

  6. Anonim

    Buna ! sunt Petre, am si eu o problema la un passat variant 1.9 tdi pd. 2001. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat. la plecare de pe loc, cand nu e turat motorul , in general cand e in relanti, e tare pedala la frana. in timpul mersului in turatie e mai moale pedala de frana .

  7. dj chriss

    salutare tuturor
    am un passat din 2005
    azi am pus-o pe tester si imi apare o eroare (B2AAA) stie cineva ce inseamna..?? multumesc

  8. Luci

    Am incercat sa reseteze calculatoru: am apasat butonu service,am pornit, si pe urma nuj cum de am gandit eu am apasat de 10 ori pe butonul de shcimbare minute ceas iar acum cand pornesc masina in loc la kilometri parcusi (158 454 ex.) imi apare un fel de kilometraj MPH banuiesc k in mile pe ora! Ce este de facut?? Stima!

  9. Anonim

    am un vw passat 1.9 si la pornire mi se aprinde martorul de airbeg pe volan.stie cineva ce se poate face?

    • florinakf

      Scoate toate mufele de la airbag de sub scaune, curata-le, strangele putin si baga-le la loc. Vei avea o surpriza placuta

  10. cantemir

    de ce se aprinde becul la ulei sosu si scrie press oil service manual astept un raspuns va rog

    • cantemir reply

      daca emblema este cu rosu – ai mare grija – nu trebuie sa mai mergi cu ea..(bagata in service pe platforma)

  11. marco

    Am un vw din 2006 si nu stiu cum as schimb din MPH in km sa mi spuneti daca stiecineva cum sa fac, multumesc

  12. marco

    Am un vw din 2006 si nu stiu cum sa schimb din MPH in km sa mi spuneti daca stie cineva cum sa fac, multumesc

  13. valentin

    cum se probeaza la rece valva n75

  14. danyel

    am un passat din 2001 si temperatura sta mereu la 60 de grade cu caldura pornita. si nu ajune niciodata la 90 de grade nici dupa 200 de km si cu caldura oprita., app am schimbat si lichidul de racire. poate sa ma ajute cineva cu sfaturi. multumesc anticipat

  15. florin

    buna ziua daca ma puteti ajuta ar fi f. bine detin passat b7 promotie 2012 pe benzina 1.4 tsi si nu stiu sa setez ceasul de servis am incercat toate variantele de mai sus degeaba ce sa fac? va multumesc

  16. salut imi zoce si mie cineva dece nu imi arata copiuterul de bord ex.cati litri de motorina mai am sau cat am scos consumu apas pe butod dar degeaba

  17. salut ,am un pasat din 2008 si knd ii pun contactul imi apare service now ,cum pot sal sterg?????????????

  18. simion

    am un passat TDI1.9 an fabricatie 2006.am resetat computeru manuall,si mi-a aparut MPH.poate sa ma ajute cineva sa sterg afara aseat lucru mph.multumesc simion

  19. Dragos

    buna am un passat tdi 1.9 din 2002 si iam schimbat voanul si am pus airbag-ul inapoi si cand pornesc contactul imi spune ca airbagul e defect si au fost puse toate corect la loc.ce asi putea face sa nu mai zica computerul de bord.multumesc

  20. dan

    salut am un passat din 97 si ma lasat balta dintr-o data.
    mi-a zis inspectie service si sa oprit motoru nu a mai luat-o deloc.
    sa fie benzina sau ce poate sa aiba?
    sa incerc faza cu butonu de km? sau sa o duc in sevice?

  21. dan

    cand am incercat sa o pornesc imi mergea la o turatie maxima de 300 400
    dupa care murea si nu a mai pornit.
    referitor la mesajul de sus
    multumesc anticipat pt ce faceti pt noi!!!!!

    • Buna Dan!
      Imi pare rau pentru ce ai patit la masina. :(
      Din pacate sunt prea putine informatii, iar la asemenea simptome cauzele pot fi multiple, mi-e greu sa te ajut…

  22. fanel

    ba fratilor la mn a mers asa:am tinut apasat pe butonul din dreapta cu cheia bagata in contact apoi cu butonul apasat invartit cheia dupa ce sa stins toti martorii am dat drumul la buton si am invartit o data de butonul de ceas spre drepta si apoi a aparut —–,si a mers,am passat vr5 syncro

  23. titi

    a functionat atreia varianta de reset va multumesc

  24. mihai

    salut,am si eu o problema apa mi se ridica la 90 de grade si nu imi baga caldura imi baga in reprize aci baga cald aci baga recre.

  25. marius

    buna
    am o problema la masina mea.este un wv passat 1,8 benzina din 1998.de cateva zile sa stricat modulul de confort.am cumparat altul care este identic la cod si toate caracterele scrise pe el sant identice cu cel defect.acuma nu mai merg geamurile,usile centralizat si capacul la benzina.toate contactele au fost curatate si date cu spray contact.in rest functioneaza tot pe masina.mentionez ca modulul de confort a fost testat pe masina de pe care l-am luat.si a functionat perfect.sigurantele sant bune si firele la fel.oare ce sa fie ??? ma poate ajuta cineva ??

    multumesc

  26. rotarescu mihai gheorghe

    Am un vw passat din 98 iam facut schimbu de ulei si am incercat sa fac resetatw singuer dar nu merge imi puteti spune unde gresesc au urmat toate sfaturile si nimic va multumesc anticipat

    • Geo

      Cred ca ai gresit la momentul in care ai lasat butonul de la ceas si apoi ai loat contactul,este foarte important sa lasi butonul de la ceas doar dupa ce ai loat contactulsi eu am incercat la passat din 98 si a mers.
      Succes

  27. laur

    salut am un passat din 2000 tdi si la relantiu imi scoate fum si merge intrerupt dar in mers se comporta bn ma poate ajuta cineva va rog

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s